<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: PeppeF1 den 2002-03-05 17:42 ]</font>
Vad dillar du om? Hur ska man kunna köra om ifall Montoyas bil går snabbare på rakan? Jo, då får man istället använda en annan strategi. Stressa och skaffa en bättre utgång... Skaffa körkort istället för att gnälla om riktiga omkörningar.On 2002-03-03 15:54, ANFRAN wrote:
Det var ingen riktig OMKÖRNING. En riktig omkörning gör man under inbromsning. Det här var något annat.
Rutinerat av MS att vänta ut Montoya tills han skulle få en taskig utgång. Men sen var det ju bara att gasa och det skulle till och med Alex Yoong ha klarat av.
Stackars dig. Det måste ha varit en hård natt inattOn 2002-03-03 15:37, ANFRAN wrote:
Lucky, du vet ju precis som jag att [Schumacher] inte kan köra om. Det visade han i morse igen.
Och så satt en del av hans anhängare och jublade när han tog sig förbi Montoya. Jag förklarade att det inte var en riktig omkörning, men de förstod mig inte.
Kulturkrock kanske.
Jösses vilket språk du har...On 2002-03-03 15:35, ANFRAN wrote:
Jo, Lemon, precis så farligt var det. Om inte värre.
[Schumacher] beter sig som en barnslig fjant när han sitter och klagar på Trullis körning. [Schumacher] skulla ha kört på samma sätt om han var i Trullis situation. Det vet [Schumacher]. Ändå gnäller han bara för att någon är respektlös och vågar stänga dörren så hårt att Skummis näsa riskerar att bli Ferrariröd om han inte viker ner sig.