Ja, dags för MotoGP igen, trots den tragik vi har upplevt de senaste veckorna. Men MotoGP går vidare. Jag har skapat en omröstning om vem som vinner Afrikas GP, rösta gärna!
Jo jag hörde att WCM är diskade det lät ganska skumt tydligen inget annat team som har anmält dom utan bara någon filur på FIM som bestämt att dom inte har följt prototyp reglerna. Synd jag som har med dom i mit team på motogp.com!
Det här var löjligt.
Från fim kunde man ha agerat mycket tidigare om man inte vill ha in WCMs " Fula Ankunge" i den fina Motogp världen.
Fjantigt.
Viva la Superbike
Färre förare i denna tävling. Förutom Kato då så är varken Burns eller Serizawa/de Gea med (WCM:s två platser), och inga wildcards (två st i Japan). Tråkigt
Hoppas och tror på Sete,om han nu bara kan ta det lite lugnt.
Han vill nog vinna den här för Kato..
Någon som vet om han kör på sin hoj eller den uppdaterade hondan?
Han kör nog på sin 2002:a, han ville ju inte ha Katos hoj.
Någon mer här som är skapligt förbannad på comhem just nu? Kommentatorerna snackar om snö och dåligt väder, när jag tittar ut genom fönstret är det helt ok väder och fem grader varmt. Fast de menade kanske Stockholm, i Sydafrika snöar det inte heller...
Fick man inte se något på comhem?
Med 18 minuter kvar ringde jag "Zyrlex" och frågade ifall han hade bild på SOL. Det hade han, som tur var. Ett mycket spännande lopp!
För er som inte såg loppet kan jag säga att den näst mest imponerande bedriften var Troy Bayliss. Första tio varven i ledning! Första loppet var duccen i ledning i fem varv, nu i tio. Vad blir härnäst?
De har något problem med utsändningen, lyssnade istället på radion via Eurosport.com, det däremot var toppen. Tråkigt bara att man inte fick se loppet. Missade det mesta av 250 också.