Jari: Gissar nog inte på MS, fast efter träningarna kanske man blir så illa tvungen.
Tror inte ens jag gissar vem som tar det säger bara tiden 1.24.855.
Ingen idé jag gissar pole-tiden då jag inte ens vet förra årets pole-tid men vafan... den blir nog .5 sekunder under förra årets och den går nog till schumacher d.ä. trots att jag hoppas på Kimi.
On 2002-03-01 15:20, AndersF1 wrote:
Vad var fjolårets, höga 1.26, va?
Hmm, de kan nog ha kapat mer än en sekund, om det är lika bra väder iallafall.
Tror på 1:25.493.
Mja ränka nog med att det kan gå fortare.
Valenciarekord 1.12.8 Coulthard maj 2001
Valenciarekord 1.10.4 Coulthard Feb 2002
Gissar på att Mika Salo sätter en tid på lite drygt minuten och det borde räcka till pole
Kanske inte så realistiskt men jämfört med woodis gissning så är det ändå ganska realistiskt
On 2002-03-01 20:02, FerrariSchumi wrote:
Nisse vad är du för skoterraggare från timrå eller?
Heja Timrå!!
Nisse: Jag var också och åkte skoter i helgen - skitkul som vanligt.
Återupplivade även gamla minnen och körde pistmaskin - så om någon var och åkte slalom i Sundsvalls slalombacke(södra stadsberget) i lördags så var den delvis preppad av mig.
Då är butiken stängd för denna gång och om någon vill så kan denne sammanställa våra bud för att vi enklare skall kunna kontrollera vem som vann första priset som denna gång består i att bjuda mig på
On 2002-03-01 20:02, FerrariSchumi wrote:
Nisse vad är du för skoterraggare från timrå eller?
Heja Timrå!!
Nisse: Jag var också och åkte skoter i helgen - skitkul som vanligt.
Återupplivade även gamla minnen och körde pistmaskin - så om någon var och åkte slalom i Sundsvalls slalombacke(södra stadsberget) i lördags så var den delvis preppad av mig.
Konsten när man kör skoter är att se till att frostskyddsvätskan ligger på lagom nivå. I det tillståndet är det inga bekymmer med lutningen. Jag förutsätter att lutningen var sådan att man var tvungen att ha vajer för att hålla kvar pistmaskinen i backen.
När jag paserade Sundsvall förra helgen tyckte jag dock att det var dåligt pistat i backen om det var den backen som ligger efter E4:an före IKEA.
Namn tid förare
Ozikahn 1:25.240 David Coulthard
Jari 1:25.300 Kimi Räikkönen
PeppeF1 1:25.579 Michael Schumacher
regenmeister 1:24.855 -------------
Zetor 1:23.85* David Coulthard
Lemon 1:26.249 Michael Schumacher
Bugge 1:37.344/1:25.531 Michael Schumacher/David Coulthard
AndersF1 1:25.493 --------------
cool 1:25.137 Kimi Räikkönen
zz 1:24.963 Michael Schumacher
Razor 1:24.962 Michael Schumacher