Inställt i europa?

The American zone...
Användarens profilbild
llowgren

Inställt i europa?

Inlägg av llowgren »

Verkar lite konstigt att det skulle vara farligare att köra i europa än i USA. :-?
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

De är väl livrädda för att flyga och träffa på tyska eller franska pacifister.

BTW, Nu vore det lite coolt om Sebastien Bourdais vann CART-serien :-)
/Jan
Transalp

Inlägg av Transalp »

Nu får de väl ändå ge sig... Köpte guld-biljetter till German 500 förra året och då gick de i konkurs.. Fick erbjudandet att få tillbaks 10% av biljettpriset eller få biljetter till årets lopp.. Och så pratar de om att ställa in igen!! Fan vad förbannad jag blir..
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Mitt tips är att IRL ställer in och CART kör.
http://www.autoweek.com/cat_content.mv? ... e=03282156
/Jan
RP

På Bank Holiday...

Inlägg av RP »

hittar ni mig på Brands... vare sig CART/CCWS är där eller ej... men det vore ju roligare om de kom... fast om F1-cirkusen fortsätter köra varför skulle då CART/CCWS ställa in??? Visst F1 har inga amerikanska förare eller stall men en mängd med amerikanska och brittiska företag som sponsrar plus att F1 är så mycket större internationellt sett... om jag vore fanatisk terrorist (finns det ick fanatiska terrorister förresten????) så skulle ju jag satsa på F1 med lite mer världsomspännande exponering...

Att CART/CCWS eller framförallt IRL funderar på att ställa in beror nog på de extrema ego känslorna hos amrisarna... de "ÄR" ju världen så världen måste ju bry sig om dem...
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jag hoppas kunna åka till Brands Hatch i år. Såvida inte CART-ledningen kommer på andra tankar. En del betänksamheter kan dock anas i detta pressmddelande från CART.
http://www.cart.com/News/Article.asp?ID=5633
/Jan