Hood:s frågesport.
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
Jag ser nu att det är två nummer sexton. Den BLÅ bilen får vara 16-1
Sorry...
1 Volvo - 244 DL (Hårt Biltema kittad) - År: 79
2 Mazda - 929 cpoupe - År:77
3 Cheva - Blaser S10 Sport - År:92
4 Cheva - Caprice Classic - År:79
5 Jeep - CJ5 - År:73
6 Datsun - Bluebird - År:91
7 Dodge - Van B250- År:89
8 Fiat - 128 - År:78
9 Ford - Escort MK II - År:75
10 Isuzu - Gemini - År:88
11 VW - LT31 - År:89
12 Mercedes - 190 - År:88
13 Subaru - Trendy - År:84
14 Chrylser - Voyager SE - År:89
15 VW - Typ 1 113 Limousine - År:64
16 Volvo - L22041 - År:59
16-1 Volvo (mja) S40 Super 8 - År:00
NÄR ALLA ÄR KLARA SKALL JAG LÄNKA EN SIDA DÄR ALLA BILARNA + INFO FINNS. EN KOMPIS TILL MIG HAR ÄGT ALLA DESSA BILAR...
_________________
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hood den 2003-02-20 09:20 ]</font>
Sorry...
1 Volvo - 244 DL (Hårt Biltema kittad) - År: 79
2 Mazda - 929 cpoupe - År:77
3 Cheva - Blaser S10 Sport - År:92
4 Cheva - Caprice Classic - År:79
5 Jeep - CJ5 - År:73
6 Datsun - Bluebird - År:91
7 Dodge - Van B250- År:89
8 Fiat - 128 - År:78
9 Ford - Escort MK II - År:75
10 Isuzu - Gemini - År:88
11 VW - LT31 - År:89
12 Mercedes - 190 - År:88
13 Subaru - Trendy - År:84
14 Chrylser - Voyager SE - År:89
15 VW - Typ 1 113 Limousine - År:64
16 Volvo - L22041 - År:59
16-1 Volvo (mja) S40 Super 8 - År:00
NÄR ALLA ÄR KLARA SKALL JAG LÄNKA EN SIDA DÄR ALLA BILARNA + INFO FINNS. EN KOMPIS TILL MIG HAR ÄGT ALLA DESSA BILAR...
_________________
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hood den 2003-02-20 09:20 ]</font>
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
Det är svårt att avgöra om det är 4 eller 5 dörrar, men det är väl en 240 i alla fall! Jag tycker att den svarta stötfångaren tyder på att det är en GLT men det är svårt att se på den lilla bilden. Blinkersarna säger att den är från runt 1980. 1980 244 GLT blir min gissning. Resten av årsmodellerna har jag ingen aning om...On 2003-02-18 17:06, Hood wrote:
1 Volvo - Inte helt rätt modell - År:
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 3263
- Blev medlem: tor okt 24, 2002 02:00
- Ort: Malmö
-
- Inlägg: 111
- Blev medlem: mån feb 17, 2003 01:00
- Ort: Salem
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
Guldstjärna till Sami. Jag trodde isuzun skulle vara svår. Återkommer under dagen med lite större bilder på dom andra.On 2003-02-18 18:20, Sami wrote:
2. Mazda 818
6. Tidig Bluebird
10. Ser ut som en Isuzu
Det kanske ska vara med proffsigt speciferat?
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Sami den 2003-02-18 18:22 ]</font>
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
// Hood.
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
Om det är rätt borde jag få lite rätt för Vaz, för det är väl en licensbyggd Fiat 128 tror jag.On 2003-02-19 12:30, Cheever wrote:
8:an ser ut som en Fiat 128. Årtal vettefan
12:an en 740/940? Har du vit käpp eller?On 2003-02-19 12:30, Cheever wrote:
12:an skulle kanske kunna vara en 740/940 med dålig syn...
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
[quote]On 2003-02-18 17:04, Hood wrote:
Härsån.
Hoppas den inte är för lätt.
Märke och modell. Årsmodell ger guldstjärna!
http://www.angelfire.com/mo3/hood/2.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/5.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/10.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/13.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/16.gif
_________________
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hood den 2003-02-19 16:11 ]</font>
Härsån.
Hoppas den inte är för lätt.
Märke och modell. Årsmodell ger guldstjärna!
http://www.angelfire.com/mo3/hood/2.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/5.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/10.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/13.gif
http://www.angelfire.com/mo3/hood/16.gif
_________________
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hood den 2003-02-19 16:11 ]</font>
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Nä ingen vit käpp, feber bara
9:an e ju en golf av 70-tal
15 En bubbla har man ju sett ett tag men ingen aning om vad dom kallas i modellbeteckningar. En tidig är det iaf.
7:an är en Dodge Van ser jag nu. 80-tal nånstans.
13 Är en Subaru, minstingen som jag glömt namnet på. Typ mitten/sent 80-tal kanske
9:an e ju en golf av 70-tal
15 En bubbla har man ju sett ett tag men ingen aning om vad dom kallas i modellbeteckningar. En tidig är det iaf.
7:an är en Dodge Van ser jag nu. 80-tal nånstans.
13 Är en Subaru, minstingen som jag glömt namnet på. Typ mitten/sent 80-tal kanske
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 3633
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
Subarun tror jag heter Justy.
Mercan skäms jag lite för, Mercedes-freak som jag är. Vid nogrannare koll sa ser jag att det är en W201 (190 alltså)! Lite lurig första bild på Mercan. De stora backspeglarna lurar en att tro att det är en SUV.
VW Bubbla, hette inte den Typ 1, eller hade den någon annan beteckning också?
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Joakim Quensel den 2003-02-19 15:54 ]</font>
Mercan skäms jag lite för, Mercedes-freak som jag är. Vid nogrannare koll sa ser jag att det är en W201 (190 alltså)! Lite lurig första bild på Mercan. De stora backspeglarna lurar en att tro att det är en SUV.
VW Bubbla, hette inte den Typ 1, eller hade den någon annan beteckning också?
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Joakim Quensel den 2003-02-19 15:54 ]</font>
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
Jo, så är det nog. Den som först anger rätta svaret på 2:an borde spärras in på Kumla tillsammans med alla "Alla-Bilar" kataloger fram till 1979 och inte släppas ut förän han kan axelavstånd och cylindervolym mm på samtliga 70-tals modeller!On 2003-02-19 14:50, regenmeister wrote:
Det är nog ett tecken på hälsa att inte komma ihåg alla 70-talsbilar, i synnerhet japsarna.
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
Jo, var tvungen att ha en lurig bild på mercan, så att den inte skulle bli för lätt.On 2003-02-19 15:53, Joakim Quensel wrote:
Subarun tror jag heter Justy.
Mercan skäms jag lite för, Mercedes-freak som jag är. Vid nogrannare koll sa ser jag att det är en W201 (190 alltså)! Lite lurig första bild på Mercan. De stora backspeglarna lurar en att tro att det är en SUV.
VW Bubbla, hette inte den Typ 1, eller hade den någon annan beteckning också?
Bubblan är en raritet.
Du är inne på rätt spår på Subarun, men inte riktigt rätt. Den har förövrigt 3 cylindrar...
Nya fullständiga bilder på de ogissade...
_________________
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Hood den 2003-02-19 16:17 ]</font>
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 742
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
- Ort: Dayton, OH
-
- Inlägg: 742
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
- Ort: Dayton, OH
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
dEt var en herrans massa bilar du har ägt! Hur hinner du med/orkar du att köpa och sälja så mycket bilar? Hur blir bil-ekonomin, säljer du oftast med förlust när du byter bil?
Av alla dina bilar du haft, vilken är din favorit?
Själv ligger jag i lä, har ägt totalt 8 bilar på 16 år (firma-bilar undantagna):
1971 Volvo 142
1969 Corvette (427 convertible)
1984 Corvette
1966 MB 200
1973 MB 280SE
1986 MB 300SE
1989 MB 300SL
2000 MB E430T
Av alla dina bilar du haft, vilken är din favorit?
Själv ligger jag i lä, har ägt totalt 8 bilar på 16 år (firma-bilar undantagna):
1971 Volvo 142
1969 Corvette (427 convertible)
1984 Corvette
1966 MB 200
1973 MB 280SE
1986 MB 300SE
1989 MB 300SL
2000 MB E430T
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Visa mig dina bilar och jag säger vem du är
Min bilsamling är lite mindre iögenfallande men ser ut si så här:
1990: VW Golf GLS -80.
Bästa med bilen var Recaro-stolar och GTI-växelspaksknopp som förhöjde känslan enormt. Dessutom gick den som ett skott, till vissa BMW- och GTI-ägares förvånad vid rödljusen. Sämsta var grymt oljeläckage i motorn, tidigare totalsmälld och ingen stereo. Lånades ut till kompis som behövde bil till Gbg tur och retur. Tokstollen köpte den efter de 100 milen, och 50 mil senare skar motorn.
1992: Volvo 745 -92 Firmabil
Svart skapelse till budbil som lever än idag, tro det eller ej. Lät alltid som en höfläkt om motorn när fläkten drog igång och ingen AC hade denna helsvarta kombi heller
1993: Volvo 945 -93 Firmabil
Ytterligare en budbil, som också lever idag, och var den första 945:an med lite starkare motorn än 745:an och allmänt lite tystare.
1994: VW Golf CL -84
En hederlig 4-växlad Golf av trevlig snikmodell som funkade bra länge.Minnesvärda jättehögtalare bak som tog upp i princip hela hatthyllan
1995: BMW 318i -88
Kul bil som funkade bra som veckopendlingsbil för 4 killar 50mil/vecka ... fram tills ett kamremsras dök upp, lååååång mkt tidigare än BMW:s angivna bytesintervall. Efter många arga telefonsamtal tog BMW till sist på sig det mesta av kostnaden på 15Tkr. Tur i oturen, bil stod still vid rödljus när kamremmen gick
1998: Mercedes 230E -88
Grymt billig pendlinsbil tack vare en extremt hög utväxling. 4:an drog ingen bensin alls på landsväg och var ju skön att åka i - men den tråkigaste bilen jag någonsin kört. Var dessutom manuellt växlad.
1999: Nissan Primera GT -92
Otroligt skoj bil att köra, en enorm väghållning och de 150 hästarna gav bilen massor av fart. Helt felfri de 3 år jag hade den, och var då både den billigaste och roligaste bil jag haft. Kraftigit begränsad bagageutrymme pga av slutsteg, baslåda och extra högtalare.
2000: Ford Mondeo ST200 -01 Firmabil
Sämsta junk jag någonsin kört. 200 hästar sades bilen ha, men de kändes mer som 100 ... Ventilknack i motorn från bilen var ny, tomgång på 4000 varv när A/C:n användes. Tills slut bytte Ford ut hela motorn på bilen. Massor av vägljud. Enda positiva var Recarostolarna i bilen, resten var skräp.
2002: Volvo S60 T5 Firmabil
Mkt trevligt vridmoment i 250-hästars motorn. En del irriterande småfel som t.ex trasiga fönsterhissar drog ner intrycket. Lite för lätt i framvagnen och krängde lite för mkt - motorn kräver ett bättre sportchassi som t.ex ett sportchassi. Men visst var den helt ok - fast 250 turbohästar på framhjulen kräver en hel del av chassiingenjörer
2002: BMW 320 -01
Nuvarande bilen som så här långt funkar utmärkt. 170-hästars motorn är mkt trevlig, bilen är tyst och dessutom är väghållningen den bästa jag har haft i en bil så här långt. Skulle bara önska mig lite mer effekt om jag fick önska mig något. En 300 (eller M3) vore inte dumt alls
Det var min samling det, inkl. firmabilar. En dag ska namnet Porsche stå med på den där listan...
_________________
Ferrari, Schumacher och Österrike 2002=SKANDAL. Indy 2002: Patetiskt!
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-02-21 14:51 ]</font>
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-02-21 14:52 ]</font>
Min bilsamling är lite mindre iögenfallande men ser ut si så här:
1990: VW Golf GLS -80.
Bästa med bilen var Recaro-stolar och GTI-växelspaksknopp som förhöjde känslan enormt. Dessutom gick den som ett skott, till vissa BMW- och GTI-ägares förvånad vid rödljusen. Sämsta var grymt oljeläckage i motorn, tidigare totalsmälld och ingen stereo. Lånades ut till kompis som behövde bil till Gbg tur och retur. Tokstollen köpte den efter de 100 milen, och 50 mil senare skar motorn.
1992: Volvo 745 -92 Firmabil
Svart skapelse till budbil som lever än idag, tro det eller ej. Lät alltid som en höfläkt om motorn när fläkten drog igång och ingen AC hade denna helsvarta kombi heller
1993: Volvo 945 -93 Firmabil
Ytterligare en budbil, som också lever idag, och var den första 945:an med lite starkare motorn än 745:an och allmänt lite tystare.
1994: VW Golf CL -84
En hederlig 4-växlad Golf av trevlig snikmodell som funkade bra länge.Minnesvärda jättehögtalare bak som tog upp i princip hela hatthyllan
1995: BMW 318i -88
Kul bil som funkade bra som veckopendlingsbil för 4 killar 50mil/vecka ... fram tills ett kamremsras dök upp, lååååång mkt tidigare än BMW:s angivna bytesintervall. Efter många arga telefonsamtal tog BMW till sist på sig det mesta av kostnaden på 15Tkr. Tur i oturen, bil stod still vid rödljus när kamremmen gick
1998: Mercedes 230E -88
Grymt billig pendlinsbil tack vare en extremt hög utväxling. 4:an drog ingen bensin alls på landsväg och var ju skön att åka i - men den tråkigaste bilen jag någonsin kört. Var dessutom manuellt växlad.
1999: Nissan Primera GT -92
Otroligt skoj bil att köra, en enorm väghållning och de 150 hästarna gav bilen massor av fart. Helt felfri de 3 år jag hade den, och var då både den billigaste och roligaste bil jag haft. Kraftigit begränsad bagageutrymme pga av slutsteg, baslåda och extra högtalare.
2000: Ford Mondeo ST200 -01 Firmabil
Sämsta junk jag någonsin kört. 200 hästar sades bilen ha, men de kändes mer som 100 ... Ventilknack i motorn från bilen var ny, tomgång på 4000 varv när A/C:n användes. Tills slut bytte Ford ut hela motorn på bilen. Massor av vägljud. Enda positiva var Recarostolarna i bilen, resten var skräp.
2002: Volvo S60 T5 Firmabil
Mkt trevligt vridmoment i 250-hästars motorn. En del irriterande småfel som t.ex trasiga fönsterhissar drog ner intrycket. Lite för lätt i framvagnen och krängde lite för mkt - motorn kräver ett bättre sportchassi som t.ex ett sportchassi. Men visst var den helt ok - fast 250 turbohästar på framhjulen kräver en hel del av chassiingenjörer
2002: BMW 320 -01
Nuvarande bilen som så här långt funkar utmärkt. 170-hästars motorn är mkt trevlig, bilen är tyst och dessutom är väghållningen den bästa jag har haft i en bil så här långt. Skulle bara önska mig lite mer effekt om jag fick önska mig något. En 300 (eller M3) vore inte dumt alls
Det var min samling det, inkl. firmabilar. En dag ska namnet Porsche stå med på den där listan...
_________________
Ferrari, Schumacher och Österrike 2002=SKANDAL. Indy 2002: Patetiskt!
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-02-21 14:51 ]</font>
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2003-02-21 14:52 ]</font>
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
-
- Inlägg: 2984
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
Jag går faktiskt lite i bilköpartankar...funderar på att skaffa en till hösten. Spelar dock inte i samma ekonomiska division som er...(vet inte om jag vill göra det för den delen heller )
Har cirka 80000 kr jag tänkte lägga på en bil - dvs ett fordon som fungerar i ur och skur och kostar lite i drift. Gärna en statuslös bil (behöver ingen penisförlängare). Har funderat lite på en Toyota Corolla, dock inte med allt för svag motor. Någon som har några andra förslag?
Har cirka 80000 kr jag tänkte lägga på en bil - dvs ett fordon som fungerar i ur och skur och kostar lite i drift. Gärna en statuslös bil (behöver ingen penisförlängare). Har funderat lite på en Toyota Corolla, dock inte med allt för svag motor. Någon som har några andra förslag?
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Toyota Corolla går i princip aldrig sönder.
Mazda 323 är en annan tråkig bil som går och går.
VW Golf tycker jag själv inte är ett dumt alternativ. Dyrare än japanerna men den funkar bra och är "lite mer bil"
Mazda 323 är en annan tråkig bil som går och går.
VW Golf tycker jag själv inte är ett dumt alternativ. Dyrare än japanerna men den funkar bra och är "lite mer bil"
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
Här är nagra förslag för 80,000:
* Merces 300SE 86-90
Du far en fin-fin bil för under 50,000, sen har du 30,000 över till Bensin. Varför aka Corolla när du kan aka som en president?
* Mercedes E-klass ca 90-95. Härlig kvalitets-bil. Kan inte riktigt priserna, men en tidig 90-talare borde väl ga att fa för 80,000.
* Volvo 960/V90
Klassisk design, mycket utrusting, lite alderdomlig men ända hög komfort.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Joakim Quensel den 2003-02-24 11:43 ]</font>
* Merces 300SE 86-90
Du far en fin-fin bil för under 50,000, sen har du 30,000 över till Bensin. Varför aka Corolla när du kan aka som en president?
* Mercedes E-klass ca 90-95. Härlig kvalitets-bil. Kan inte riktigt priserna, men en tidig 90-talare borde väl ga att fa för 80,000.
* Volvo 960/V90
Klassisk design, mycket utrusting, lite alderdomlig men ända hög komfort.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Joakim Quensel den 2003-02-24 11:43 ]</font>
-
- Inlägg: 958
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Fagersta
Som sagt, det var/är inte mina bilar, men av dom jag provkörde så gillade jag verkligen den här: http://www.allroadmc.com/car/benz.jpgOn 2003-02-21 14:13, Joakim Quensel wrote:
dEt var en herrans massa bilar du har ägt! Hur hinner du med/orkar du att köpa och sälja så mycket bilar? Hur blir bil-ekonomin, säljer du oftast med förlust när du byter bil?
Av alla dina bilar du haft, vilken är din favorit?
Den hade charm.
Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
// Hood.
-
- Inlägg: 1346
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
W123 coupe är fina grejer! Samma mekanik som sedanerna, sa den blir nog billig i drift och underhall. Borde ga att hitta en fin bil för 30,000 (tips till Loranga! ). Jag hade en 230CE som lånebil ett par dagar när jag hade lite garanti-jobb (motorn kokade...) pa min 300SE som jag just köpt, och coupen var verkligen trevlig att köra.
Fast den skall har mer passande fälgar än bilen som Hood länkar till! Tycker det ser fel ut när en bil har fälgar som är 15 år yngre än själva bilen.
Fast den skall har mer passande fälgar än bilen som Hood länkar till! Tycker det ser fel ut när en bil har fälgar som är 15 år yngre än själva bilen.