Uppdatering?

Kungaklassen av motorsport...
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kan någon vänlig (och kunnig) själ uppdater mig (och många med mig) om hur förarbesättningen i de olika stallen ser ut 2003.

Dvs, vem kör för vilket stall. (har koll på en hel del, men har någon lucka)

Lista först dom säkra förarna, därefter spekulanterna. (där det är spekulant, ange tydligt att det är spekulation)

Tusen tack på förhand.

Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

ZZ, kan du bara surfa runt på forza eller?
Ferrari :
01. M.Schumacher
02. R.Barrichello

Williams :
03. J-P.Montoya
04. R.Schumacher

McLaren :
05. D.Coulthard
06. K.Raikkonen

Renault :
07. J.Trulli
08. F.Alonso

Sauber :
09. N.Heidfeld
10. H-H.Frentzen

Jordan :
11. G.Fisichella

Jaguar :
14. M.Webber
15. A.Pizzonia

Bar :
16. J.Villeneuve
17. J.Button

Minardi :
18. J.Wilson
19. J.Verstappen

Toyota :
20. O.Panis
21. C.Da Matta
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2003-01-24 19:43, Sami wrote:
ZZ, kan du bara surfa runt på forza eller?
Känner inte zz. Jag hittar även till svt´s hemsida. :wink:

Tack för info.

Vem blir Fisichellas andreförare?

Spekulationer!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Lite synd att inte Irvine fick den andra körningen hos Jordan. Det hade ju varit kul och se Fisichella förnedra den gamle avdankade racing wannabe. All talk and no play makes Irv a dull boy :wink:
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Det är jävligt synd att Irvine inte fick styrningen. Nu är F1 åter igen en profil fattigare. Och nu finns det inga kvar.
Användarens profilbild
Slasher

Inlägg av Slasher »

Anfran, jag vet att du bara sa så där för att jag eller någon annan sympatisk person ska hoppa upp och ned i stolen och vråla VILLENEUVE!!! Men jag kan inte låta bli!

VILLENEUVE!! Han är den sista profilen!!
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Nää, det tycker jag inte han är. I såna fall skulle Montoya också vara en profil och det är han ju inte. Nej, nu finns det inga kvar. Sorry.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Vad är dina parametrar för en så kallad profil?
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag vet inte riktigt. Han ska väl kännas äkta och vara frispråkig och gå att både skratta åt och skratta med. Damon Hill var en profil. Villeneuve är inte det. Jag skrattar bara åt honom och aldrig med honom. Han ger nog ett för mesigt intryck för att jag ska gilla honom.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jag skrattade nog mest åt Irvine.

Felipe Massa eller Ralp Firman som Jordans i den andra sitsen. Firman vad har han kört?
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Jag tycker nog att Villeneuve är en profil. Om än inte en profil i min smak direkt. Irvine var en ännu färgstarkare profil. Synd att han ej fått förnyat förtroende och synd att han inte vill köra CART.

Montoya däremot tycker jag inte är någon profil. Spektakulär på banan, ja, men sen är han lika trist å grå som många andra. Fast vissa tycker tydligen det är hippt att komma från Colombia.

Några av dom bästa profilerna genom tiderna tycker jag Moss, Stewart, Andretti, Gilles Villeneuve, Piquet och Mansell är.

Om jag måste välja ut en favorit blir det nog Nelson Piquet. Att han kallade Senna för "taxichaffisen från Sao Paulo" och sa att Mansell var "en korkad förare med en ful fru" är sånt som går till historien :crazy:
Användarens profilbild
mopar

Inlägg av mopar »

Apropå profil...
Vore kanske bra att begränsa nicknamets längd så att det inte som nu fuckar upp hela forumet....

//mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Efter att funderat lite kring Irvine så kan jag inte komma på att han gjort något särskilt intryck på en med sin körning. Det mesta som har haft med Irv att gör är hans snack i pressen vilket ibland var småkul och andra gånger lite tröttsamt. Det enda som var positivt med Irvine var att han inte var politiskt korrekt hela tiden.

Det hade varit roligt om Ferrari bytte in Irvine mot Barrichello. Irvines surmulna attityd gav Ferrari en lite mer ”bad ass” stämpel, istället för clowneriet med fåniga leende som Barrichello och [Schumacher] försöker bjuda på efter varje lopp som för det mesta är rent kväljande att behöva skåda.

Så in med Irvine och skicka Barrichello till pensionatet istället!
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2003-01-25 12:28, Sami wrote:
Så in med Irvine och skicka Barrichello till pensionatet istället!
:hump:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

zz: du kanske skulle ta och läsa lite av artiklarna och nyheterna på Forza så får du svar på dina frågor och kanske lite insikt också :wink:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

LS1, jag konstaterar att du till min besvikelse, och med bibehållen känsla för oförskämdheter överlevt flygresan med Lockheed C30 Hercules. :wink:

Sen ett tag tillbaka så skrivs det varken några bra nyheter eller artiklar på Forza.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Vodafone den 2003-01-26 17:45 ]</font>
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Varför frågar du då efter information eller överhuvudtaget besöker sidan om du nu tycker den är så kass?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det är bara här som jag kan vara en plåga i häcken på dig.