Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
27 inlägg
• Sida 1 av 1
Pastis
Mr Forza Motorsport
Inläggav Pastis »
Klotterplanket är nu inte öppet för anonymläsning. Man måste ha ett vanligt konto (klicka på medlemsregistering) och skrivet ett antal texter innan man kan läsa där.
Ett litet förtydligande, om någon nu missuppfattat det. Man behöver alltså inte skriva några motorsport-texter varje gång man loggar in, utan en gång för alla räcker. Sedan är det bara att logga in och vill man inte att andra skall se att man är inloggad och läser så är det bara att fylla i den inställningen.
Alla har alltså möjlighet att läsa klotterplanket om man bara registrerar sig och skriver några få motorsportsinlägg.
En sak som jag tycker ni borde jobba på när ni nu har inför ett sådant system, fixa till så att loginen sparas i en cookie eller liknande så att man inte behöver logga in varje gång man kommer hit.
Jag måste bara säga att jag nu gett den nya ordningen en chans..
Efter att ha provat ett tag så finner jag fortfarande log in funktionen jobbig och meningslös, dessutom ökar risken att folk postar nonsens under de andra trådarna.
Finns det någon chans att man kan vädja till er att vrida tillbaka klockan??
Sparar man sitt användarnamn i en cookie så funkar det finfint att läsa i Klotterplanket utan att vara inloggad. Jag ser inga som helst problem med den här nyordningen, såvida man nu inte är hysteriskt rädd för cookies vill säga...
Du måste installera kakan på alla datorer du kör. Det är bara att göra samma sak på alla dem så fungerar det. En forumkaka är inget farligt utan den sparar bara ditt användarnamn och så att din webbläsare kan hämta namnet "mopar" automatiskt. Nemas problemas.