Finn fem fel
-
-
- Utvisad
-
-
1: Ralph heter Ralf och inget annat.
2: David C är inte en tråkmåns och han är inte för bra för att räcknas bort ( det blir iofs 2 fel i en ).
3: Att inte ge Raikkonen (Räikkönen) prickar på sitt namn.
4: "men Nick Heidfeld är kvar och kan överraska." På vilket sätt skulle han göra det ? Genom att köra dåligt ?
Och till sista:
5: "Mattias Nyman
Teknisk chef på Aftonbladet och F1-fantast "
Trolig ubåt att han är en F1-fantast. Då skriver man inte att tex Minardi och Arrows are F1's utfyllnadsmassa.
2: David C är inte en tråkmåns och han är inte för bra för att räcknas bort ( det blir iofs 2 fel i en ).
3: Att inte ge Raikkonen (Räikkönen) prickar på sitt namn.
4: "men Nick Heidfeld är kvar och kan överraska." På vilket sätt skulle han göra det ? Genom att köra dåligt ?
Och till sista:
5: "Mattias Nyman
Teknisk chef på Aftonbladet och F1-fantast "
Trolig ubåt att han är en F1-fantast. Då skriver man inte att tex Minardi och Arrows are F1's utfyllnadsmassa.
-
-
-
- Utvisad
-
Jag håller med dig - Schumi vinner med största säkerhet titeln i år. frågan kvarstår dock om det blir så tidigt som i augusti, det tror inte jag.On 2002-02-25 17:38, EnzoF1 wrote:
Vi kan ta den här diskussionen i augusti när WDC är klart...
/E
Däremot tror jag att montoya på sikt är den som slutligen kommer att efterträda Schumacher som fältets bästa förare. Coulthard är det inte, Ralf lika lite. Räikkönen kanske men jag är tveksam ett tag till. Däremot tror jag framtiden ser riktigt ljus ut för Montoya, Trulli och Fisichella
Men det är ju bara vad jag tror
-
- Utvisad
Ditt resonemang skulle kanske vara vettigt om det nu var så att Montoya kommer att vara kvar i F1...On 2002-02-25 18:51, LuckyStrike1 wrote:
Däremot tror jag att montoya på sikt är den som slutligen kommer att efterträda Schumacher som fältets bästa förare.
Det tror inte jag!
/E
-
-
-
-
- Utvisad
Det är ju bara så orimligt att det ska bli just JPM med tanke på att han fick ordentligt med däng av sin stallkompis förra året...On 2002-02-25 19:31, LuckyStrike1 wrote:
Fast till skillnad från mig tror du så mycket märkliga saker
Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket vem som blir WDC så länge det inte blir JPM. Han har inget i F1 att göra och ju förr han slutar/får foten desto bättre så slipper kanske någon dö...
/E
-
Det där tycker jag var ganska korkat sagt faktiskt ...On 2002-02-25 21:13, EnzoF1 wrote:
Det är ju bara så orimligt att det ska bli just JPM med tanke på att han fick ordentligt med däng av sin stallkompis förra året...
Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket vem som blir WDC så länge det inte blir JPM. Han har inget i F1 att göra och ju förr han slutar/får foten desto bättre så slipper kanske någon dö...
/E
Om man skulle vända den retoriken tillbaka kan man ju påstå att Schumacher är den som är närmast att orsaka död på banan, med tanke på hans historik att försöka köra konkurrenter av banan ... jag anser varken det ena eller det andra.
-
Jag läste Teknikens världs inför F1-säsongen också och det var inte ett dugg bättre. Jag hittade elva rena sakfel redan i första spalten och det blev bara värre och värre.
Det vpore kul att veta var dom får sitt dravel någonstans. Det är i alla fall inte härifrån. De måste läsa mycket skvaller och spekulationer på YF1 tror jag...
Det vpore kul att veta var dom får sitt dravel någonstans. Det är i alla fall inte härifrån. De måste läsa mycket skvaller och spekulationer på YF1 tror jag...
-
- Utvisad
Men man ska väl utgå från den senaste informationen, dvs förra säsongen. MS skötte sig riktigt bra ur säkerhetshänseende eller hur. JPM fick pisk av sin stallkompis (vilket tyder på att det knappast är han som kommer att vara någon titelutmanare eller kommande "regent"), och slutligen stod JPM för flera ansvarslösa situationer.On 2002-02-25 23:13, LuckyStrike1 wrote:
Det där tycker jag var ganska korkat sagt faktiskt ...
Vad är det som är så korkat med det?
Jag har full förståelse för att folk håller på JPM (Nåja... ) men man kan ju vara realist också...
/E
-
Fel 1, det börjar inte på Söndag.
Fel 2, Williams kommer efter Ferrari.
Fel 3, påståendet "Den enkla rättvisan segrar sällan"...Schumacher segrar och det är jävligt enkelt och jävligt rättvist.
Fel 4, påståendet "Ferrari vinner säkert märkes-VM även i år, men i förar-VM ser det hårdare ut."...Schumacher vinner förar-VM ännu lättare.
Fel 5, påståendet "Juan Pablo Montoya ett hot mot Schumachers dominans" hahahahahahaha
Fel 2, Williams kommer efter Ferrari.
Fel 3, påståendet "Den enkla rättvisan segrar sällan"...Schumacher segrar och det är jävligt enkelt och jävligt rättvist.
Fel 4, påståendet "Ferrari vinner säkert märkes-VM även i år, men i förar-VM ser det hårdare ut."...Schumacher vinner förar-VM ännu lättare.
Fel 5, påståendet "Juan Pablo Montoya ett hot mot Schumachers dominans" hahahahahahaha