Jos "The Boss" Graveltrap

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

En seg rakare. Andra gången han överraskar mig och kommer tillbaka! Jag hoppas Minardis chassi blir bra, för då kan de fortsätta plocka några enstaka poäng då och då. Den 72 gradiga Cosworthmotorn är det inget fel på.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Med dom nya poängreglerna borde det lätt bli poäng till alla stall. Nu har dessutom Minardi två skapliga förare. Tack Stoddart för att du inte anställde ett blåbär i år :up:
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Vete fan vad man ska säga om Verstappen. Han imponerade inte under sin senaste säsong i Arrows. Utkvalad av Bernoldi. Visserligen var hans prestationer i loppen betydligt bättre men det var också tack vare djärva strategier från stallet. Kanske var det en fråga om bristande motivation att han presterade så dåligt under kvalen men jag har svårt att tänka mig att Minardi inbjuder till en mer motiverande miljö. Kanske funkar det bättre på det sociala planet men det är ju inte för att fika som Verstappen är där.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Go-cart banorna borde åtminstone bli lite säkrare i Holland när Vercraschen håller sig i F1
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Dom kunde ju lika gärna behållt Yoong då.