Det kunde man inte tro - MINI
http://www.prnewswire.com/cnoc/exec/menu?473547
/Jan
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: jajo den 2003-01-05 19:11 ]</font>
Årets bil i USA och Kanada
-
-
En Mini Cooper S, dvs den med 163 hk motorn, ligger väl på runt 180-190 Tkr med hyfsad utrustning.
En vanligt Mini, 115 hk, ligger nog närmare 170 Tkr med normal utrustning.
Mkt dyrare, och tycker jag felprissatt, än konkurrenterna. I Sverige har den heller inte sålt så bra men i USA har den däremot varit framgångsrik ... vet inte om de har en annan prissättning.
Synd på bilen för den är hemskt skoj att köra, även med 115 hästars motorn. Väghållningen är en höjdare i den.
En vanligt Mini, 115 hk, ligger nog närmare 170 Tkr med normal utrustning.
Mkt dyrare, och tycker jag felprissatt, än konkurrenterna. I Sverige har den heller inte sålt så bra men i USA har den däremot varit framgångsrik ... vet inte om de har en annan prissättning.
Synd på bilen för den är hemskt skoj att köra, även med 115 hästars motorn. Väghållningen är en höjdare i den.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Vet inte var mätaren sitter på detta BMW plagiat försöker titta bort så fort jag ser en skymt av den skrev mitten på den Engelska för att hamna någorlunda rätt tidsmässigt.
Tvivlar på att du är så lättlurad varför köpa plagiatet när du kan få originalet för en bråkdel av det hutlösa priset och jag kan lova dig att den har betydligt mer körglädje
Tvivlar på att du är så lättlurad varför köpa plagiatet när du kan få originalet för en bråkdel av det hutlösa priset och jag kan lova dig att den har betydligt mer körglädje
Jag är inte ung nog för att veta allt...
-
Det skulle vara bara för att reta dig som jag skulle köpa den nya ... kunde vara skoj
Men en gammal hederlig British Racing Green Mini Cooper S med vit rand skulle sitta mumma i mitt drömgarage (som bara växer och växer långt ifrån ev. tänkbara ek. resurser ... jobbigt att ha drömmar )
Men en gammal hederlig British Racing Green Mini Cooper S med vit rand skulle sitta mumma i mitt drömgarage (som bara växer och växer långt ifrån ev. tänkbara ek. resurser ... jobbigt att ha drömmar )
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Jävlas inteOn 2003-01-08 13:42, LuckyStrike1 wrote:
Det skulle vara bara för att reta dig som jag skulle köpa den nya ... kunde vara skoj
Den är fin i British Racing Green och då är det en Morris och är den röd med vitt tak så är det en Austin och skall den vara värd riktigt med pengar så skall det vara en 1071cc.
Tidigare så har mitt garage bestått av tvåsiffret med div Minis men nu återstår bara en Mini Moke
Jag är inte ung nog för att veta allt...