Schumis nya hjälm har testats i vintunnel i ´3000 h helt offatbart! Men uppges vara lika mycket värd som 10 hk extra i motorn. Detta behövs säkert inte minst på rakorna då Monty och lillebror kommer jaga honom.
On 2002-02-20 13:03, Lowe wrote:
Schumis nya hjälm har testats i vintunnel i ´3000 h helt offatbart! Men uppges vara lika mycket värd som 10 hk extra i motorn. Detta behövs säkert inte minst på rakorna då Monty och lillebror kommer jaga honom.
din dumma fjortis...spela inte dummare än vad du redan är.
Vi kan ju bara spekulera i vad den ger i hästar men jag har lurat lite på detta och kommit fram till att det optimala måste vara att köra utan hjälm och med Jagrs gamla frilla, det ger lite extra downforce och fungerar ju som en aktiv vinge ala Porsche 911 eftersom det åker upp först i högre farter....genialisk jag är!!
On 2002-02-21 12:27, Bugge wrote:
Vi kan ju bara spekulera i vad den ger i hästar men jag har lurat lite på detta och kommit fram till att det optimala måste vara att köra utan hjälm och med Jagrs gamla frilla, det ger lite extra downforce och fungerar ju som en aktiv vinge ala Porsche 911 eftersom det åker upp först i högre farter....genialisk jag är!!
On 2002-02-21 09:51, Lowe wrote:
Nicolas kalla mig för fjortis var inte snällt, har passerat den åldern med marginal. Vad exakt är det som gör att du stör dig så på mitt inlägg?
hur gammal är du?
Jag tror inte att du har fattat det här än...
Därför att det lät som om det kom från en fjortis så klart.
Det lät bara oerhört dumt.
Meningslöst inlägg helt enkelt.
Jag skulle gissa på 7,5 Hk för det och ytterligare 2,5 för att han numera kan använda sig av en hjälm som är tillräckligt skev för att passa honom. Nu slipper han undan med en fem storlekar mindre hjälm.