IRL live på SVT Extra 2003??

The American zone...
Walle30

Inlägg av Walle30 »

Nu när Kenny tar steget över till IRL hoppas vi självklart på att någon kanal tar tag i detta och sänder loppen live.

Tärnström, du får försöka lobba för att SVT Extra fortsätter nästa år med IRL!!!

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Vad jag har hört kommer SVT att sända från de serie som Kenny kör i, men det är bara vad jag har hört. Man kanske skulle trpo att jag är mer välunderrättad omd etta men tyvärr.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Struntar fullständigt i om de sänder IRL eller inte. Den enda serie jag bryr mig mindre om just nu är NASCAR.

Kenny gjorde ett riktigt :wc: val, särskilt om ChampCars kommer köra på Spa.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Jag vet att Kenny gjorde det logiska valet och jag hoppas ju han vinner där igen. Det blir ju ett j-a drag i serien med Hornish, Castroneves, de Ferran och så vidare. Hoppas Kenny vinner, det skulle vara väldigt stort.

På samma gång, känslomässigt klappar mitt hjärta för CART. Det är en väldigt underhållande serie och med lite rätt beslut så kan den bli störst i USA igen. Jag hoppas det eller att serierna kommer överens om någon gemensam serie.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Vad jag glömde skriva var att jag ändå alltid kommer rangordna CART som en bättre och mer underhållande serie än IRL med de nuvarande spec. som finns. Att många stora förare börjar köra IRL i stället för CART förändrar inte mitt sätt att känna för CART framför IRL.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Vore ju kanon om någon kunde köpa in både IMS och CART och köra Indy 500 som deltävling i CART-serien. CART lär väl inte vara allt för dyrt, men IMS lär förstås kräva en slant. Men dem tillsammans borde ändå kunna ge en synergieffekt så att det lönade sig.
Då är det bara att lägga ned IRL, eftersom IRL utan Indy 500 skulle nog inte gå allt för bra...
Gäst

Inlägg av Gäst »

Fast nu har IRL hotat med att börja köra på riktiga banor så Kenny får väl gå tillbaks till Barber Pro för att vinna.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

"The only real motorsport there is in America today is Champ Cars" Cristiano da Matta

Tråkigt att Kenny Bräck väljer att gå ner en division igen
:cool: