Forza-dekaler

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Nu får du se till att vinna världsfinalen också. :up:
Med de dekalerna går det inte att missa, titta bara på Niklas Petersson. :smile:

Usch vad hemskt det måste vara att åka till Sydafrika mitt i vintern och åka gokart. :crazy:
Användarens profilbild
M100R

Inlägg av M100R »

Vinna?
Självklart ska jag göra vad som står i min makt för att vinna. Av ca 70 förare går de 24 bästa från kvalen direkt till final. 25:e till 58:e kör Second Chance om de tio kvarvarande platserna i finalen. Resten får titta på. Ett tufft men kanske realistiskt mål är top 10.
Det är klart att dekalerna kommer att göra några placeringar.
Nickes facit från den gångna säsongen talar ju för det. Jag såg Nicke på Knutstorp i somras då jag hälsade på en konkurrent till honom. Och det är bara att gratulera. Nicke och hans far Anders är trevliga killar och jag hoppas det går i karriären.
/M100R
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-11-06 13:22, M100R wrote:
Ett tufft men kanske realistiskt mål är top 10.

/M100R
VA FAAAAAAAN är det för kärringfasoner. Ödmjukheten lämmnar du hemma i Sverige. Titta dig i spegeln och säg till dig själv "Allting sämmre än seger är ett misslyckande"

Vad gör dig sämre än dom andra? Har du inte 2 armar och 2 ben? Har du ingen go-cart? Har du punka på något däck? Är bensinen slut?

Vill inte höra ett enda ord till om sådant tramms. Klart som fan att du åker dit för att vinna! Har du inte den inställningen så borde du sadla om till konstsim eller curling.

Du åker helt enkelt dit för att hämta hem det som tillhör dig, nämligen segerbucklan. Ödmjukheten tar vi en annan dag.

Ha det jävligt kul och gör lite bättre än ditt bästa så skall du se att det blir bra.
Användarens profilbild
M100R

Inlägg av M100R »

On 2002-11-06 13:45, zz wrote:
Du åker helt enkelt dit för att hämta hem det som tillhör dig, nämligen segerbucklan. Ödmjukheten tar vi en annan dag.
Tack zz!
Det är sån peppning man behöver. Ska skriva ut din text och läsa den varje morgon fram till det är dags. Sedan är det bara att åka ner och hämta bucklan.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Sådär talar en segrare.

Visa flickorna av vilket skrot och korn du är gjord av. Har saknat en Svensk motorsportförare sen Ronny´s dagar, mitt hopp står till dig. Gör inte misstaget som Brack gjorde och kila iväg till cart och annat fjanteri. :crie:

Om du bara ser till att motivera för dig själv varför du står på startlinjen, att din bil skall korsa mållinjen först, att de andra bara är statister för att det skall bli tävling av, osv. :read:

Vad får man betala för en sponsordekal på din kärra?

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag trodde du var rätt nöjd med Schumacher ...

Ronnie var ju en sån där riktigt racerförare som älskade att köra om, hatade tester och tyckte det var tråkigt att ställa in bilen (som han dessutom inte var något vidare på). Inte är det en förare i din smak heller.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
M100R

Inlägg av M100R »

On 2002-11-06 14:07, zz wrote:
Vad får man betala för en sponsordekal på din kärra?
Priset för sponsorplatserna har ju stigit avsevärt senaste halvtimman eftersom jag uppenbarligen vinner där nere...

...men det går ju alltid att diskutera! :argue:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hörru Looser 1, Ronny var Svensk och F1 förare, det är fullt tillräckligt. Dessutom var han bra på att ratta bil, hade bra självförtroende (ett måste i den branchen) och snygg bil.

M100R, har du en bra container att förvara dina prylar i på din hemmabana? Har du en bra förbandslåda (ingen fjantig lite sak, utan riktig förbandslåda) som du förhoppningsvis aldrig behöver använda?

Skriv ett e-brev så tar vi den debatten där.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Vilken jävla Ronny? Menar du Gustafsson, målvakten i AIK på 70-talet?

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag menar Ronny!!

Ragges polare! :grin: