men stackars lilla fiat...
-
Nu är Ferrari med rätta rädda för williams och motorn på 880 hästar. Man ställer upp med fjolårets bil inför de kommande tre loppen.
Detta är, enligt forza, en produkt av rädslan och respekten som man har för JPM.
Vad var det jag sade....
Detta är, enligt forza, en produkt av rädslan och respekten som man har för JPM.
Vad var det jag sade....
Årets forza-medlem år 2001 samt 2002
medlem sedan 15 feb 2001
medlem sedan 15 feb 2001
-
Hehe... Sanningen bakom det hela vill jag inte spekulera i, men jag minns vad Montoya brukar göra med sina motorer... Att det sen finns fler hästar att spruta ut tillsammans med olja och vatten på banan spelar ju inte så stor roll oavsett om 880 kusar startar och inte en enda kommer i mål.
Den som lever får se!
Den som lever får se!
-
On 2002-02-16 16:06, nicolas wrote:
Nu är Ferrari med rätta rädda för williams och motorn på 880 hästar. Man ställer upp med fjolårets bil inför de kommande tre loppen.
Det var det dummaste jag har hört på länge. Vad är det för byfåne som har skrivit det?
-
Det är mycket starkt att ett team kan tävla med fjolårsbilen och ändå vara kapabel att ta viktiga poäng och kanske även vinna om andra team schabblar med tillförlitligheten till förmån för ny snabbare bil.
Vad som är viktigast här är att Ferrari visar på mycket gott omdöme och stor professionalism när man ta ett sådant beslut nu när tillförlitligheten på den nya bilen är ifrågasatt.
Vad som är viktigast här är att Ferrari visar på mycket gott omdöme och stor professionalism när man ta ett sådant beslut nu när tillförlitligheten på den nya bilen är ifrågasatt.
-
Tro gör man i kyrkan. Den nya motorn är den som bär den nya växellådan som i sin tur är den springande punkten när det gäller tillförlitligheten. Det är själva motorn avgör hela valet av bil om det inte är som yesterdayF1 skriver att det är mygel med nya bilen. Tyvärr hade den nyheten blivit ett hopplock av olika fakta med en skev slutsats. (Trovärdigheten försvann delvis)...
-
Här kan man läsa lite mer sannolika funderingar om vad som sitter i bilarna som Ferrari skickat till Australien.
Det är som Jari säger, man kan inte bara plocka ut en del i ett sånt koncept för att byta det mot en gammal och tro att det ska fungera.
Det är som Jari säger, man kan inte bara plocka ut en del i ett sånt koncept för att byta det mot en gammal och tro att det ska fungera.
-
-
- Utvisad
Hasse M:
Är du här du igen din pajas?
Är det kul att syssla med personangrepp på andra BB:s?
Är du så ynklig att du inte vågar stå för dina åsikter här?
Du anklagar andra för personangrepp och så angriper du bl a mig på andra forum där jag inte har en chans att försvara mig?
Fy faan, vad du måste vara en ynklig människa. Snor du snask från småungar också?
Jag tar gärna en seriös F1-diskussion när som helst men du är inte tillräckligt insatt för att föra en sådan. Håll dig till fjortisarna du, det är det din argumentationsnivå räcker till.
Fjant!
Att dessutom beklaga sig för de personer som i princip blivit utslängda från alla andra forum just pga personangrepp... ja, vad fan säger man om det?
Tycker du att de där pajasarna har nån seriös diskussion. Det enda de ältar är hur usla Ferrari och MS är, och det utan att vilja diskutera om det. Är det kanske därför det bara finns fem skribenter på deras forum. Där snackar vi ju ryggdunkarnas klubb. Men du kan nog hålla dig där, det är den nivån du passar på. När du växt upp kanske du platsar på DF1 och sedan kan du kanske komma hit.
Dra åt helvete och dröm mardrömmar!
/E
Du anklagar andra för personangrepp och så angriper du bl a mig på andra forum där jag inte har en chans att försvara mig?
Fy faan, vad du måste vara en ynklig människa. Snor du snask från småungar också?
Jag tar gärna en seriös F1-diskussion när som helst men du är inte tillräckligt insatt för att föra en sådan. Håll dig till fjortisarna du, det är det din argumentationsnivå räcker till.
Fjant!
Att dessutom beklaga sig för de personer som i princip blivit utslängda från alla andra forum just pga personangrepp... ja, vad fan säger man om det?
Tycker du att de där pajasarna har nån seriös diskussion. Det enda de ältar är hur usla Ferrari och MS är, och det utan att vilja diskutera om det. Är det kanske därför det bara finns fem skribenter på deras forum. Där snackar vi ju ryggdunkarnas klubb. Men du kan nog hålla dig där, det är den nivån du passar på. När du växt upp kanske du platsar på DF1 och sedan kan du kanske komma hit.
/E
-
Jag står för mina åsikter, inlägg mm. Plus (tro det eller ej) har jag en gedigen kunskap om F1. Jag är ingen expert eller kommentator men jag vet en del om F1 och så.On 2002-02-18 12:52, EnzoF1 wrote:
Hasse M:
Fjant!
/E
Visst, den där BB's jag skriver på har en hatisk stämning mot Ferrari och schumi, men du kan väl inte vänta dig att alla ska tycka bra om honom? Jag gör inte det varje fall
Jag tar oxå gärna en seriös diskution om F1, säg bara topic och Ill be there
Jag ber om ursäkt för mina påhopp, jag står för dom men det är lätt hänt att man slänger ur sig inlägg som inte alls är så kuliga
Jag ska försöka att ägna mig åt högre nivå på snacken här på Forza, på DF1. Hurosmhelst så ber jag om ursäkt. Om du godtar den eller ej är upp till dig
// MVH Hasse
-
- Utvisad
-
Menar du att växellådan och motorn sitter i samma paket? isf kan jag ju upplysa dej om att det är ju ingen som vet om dom kör den i samma låda som motorn.On 2002-02-17 23:43, Jari wrote:
Tro gör man i kyrkan. Den nya motorn är den som bär den nya växellådan som i sin tur är den springande punkten när det gäller tillförlitligheten. Det är själva motorn avgör hela valet av bil om det inte är som yesterdayF1 skriver att det är mygel med nya bilen. Tyvärr hade den nyheten blivit ett hopplock av olika fakta med en skev slutsats. (Trovärdigheten försvann delvis)...
-
-
Låter bra det! JAg ska sluta prata skit om dig, jag är bara lite sur efter dina kommentarer om Sennas död.On 2002-02-18 13:56, EnzoF1 wrote:
OK, Hasse jag godtar din ursäkt, ännu en gång.. så får vi se om du håller dig den här gången.
Jag var som sagt villig att strycka ett streck även förra gången... men så blev jag besviken på dig igen...
Men OK!
Sista chansen nu då!
/E
Men vi drar ett streck över det här för gott och ser fram emot seriösare former av diskutuioner
-
Tackar för länken. stod mycket intressant därOn 2002-02-18 00:05, Razor wrote:
Här kan man läsa lite mer sannolika funderingar om vad som sitter i bilarna som Ferrari skickat till Australien.
Nej, jag menar att den nya växellådan förmodligen inte går att att använda på den gamla motorn och vise versa. Den är så radikalt annorlunda och i nya material att den säkert inte passar. Man brukar därför säga att motor/växellåda är ett paket fast dom går att skruva isär.On 2002-02-18 13:58, Ankan wrote:Menar du att växellådan och motorn sitter i samma paket? isf kan jag ju upplysa dej om att det är ju ingen som vet om dom kör den i samma låda som motorn.On 2002-02-17 23:43, Jari wrote: