DrAF1, jag rekomenderar dig att köra steril etanol intravenöst. De har alla "fördelar" som du beskriver. Snabbt annslag och helt utan smak.
Ring så beväpnar jag dig med allt du behöver (steril etanol, infusionsaggregat, venkanyl och volymetrisk infusionspump) för att hålla dig konstant berusad i 5 år. Koppla bara aggregatet till infusionspåsen, sätt in den silokondel på aggregatet i pumpens peristaltik, sätt in venkanylen i ett perifert kärl, koppla ihop den med infusionsaggregatet, ställ in kroppsvikt på pumpen och tryck på start. Baggis. Pumpen går på nätdrift. Den har innbyggda litiumbatterier som klarar ca 10 timmar om strömmen skulle råka ta slut i hålen i väggen, för att säkerställa att du inte hinner nyktra till.
GALNING
Jag vill också ha en!
Då kanske man har tid att snacka en stund också...
DrAF1, jag rekomenderar dig att köra steril etanol intravenöst. De har alla "fördelar" som du beskriver. Snabbt annslag och helt utan smak.
Ring så beväpnar jag dig med allt du behöver (steril etanol, infusionsaggregat, venkanyl och volymetrisk infusionspump) för att hålla dig konstant berusad i 5 år. Koppla bara aggregatet till infusionspåsen, sätt in den silokondel på aggregatet i pumpens peristaltik, sätt in venkanylen i ett perifert kärl, koppla ihop den med infusionsaggregatet, ställ in kroppsvikt på pumpen och tryck på start. Baggis. Pumpen går på nätdrift. Den har innbyggda litiumbatterier som klarar ca 10 timmar om strömmen skulle råka ta slut i hålen i väggen, för att säkerställa att du inte hinner nyktra till.
GALNING
Jag vill också ha en!
Då kanske man har tid att snacka en stund också...
Jag skulle vilja att Hungaroring och Imola ströks. Hungaroring för att omkörningar i praktiken nästintill är omöjliga och Imola för att det är en bana som nästan enbart består av tråkiga, meningslösa chikaner.
On 2002-09-26 15:54, LuckyStrike1 wrote:
Nu undrar jag iofs vad detta har att göra med vilka F1 banor som ska bort? Topicurspårningarna blir bara intressantare och intressantare
Det är vad som krävs för att F1 ska bil underhållande...
On 2002-09-27 11:45, Jari wrote:
Nej, och varje gång jag varit ute har jag tennisarmbåge som bevis för det...
Det där beror nog mer på det täcka könets ofta avoga inställning till kraftigt överförfriskade män - rinnande snus förstärker förresten ofta tennisarmbågen...