Toyota 2003

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Blir det da Matta eller någon annan som får den lediga platsen i Toyota?
Jag kom inte sist!
Användarens profilbild
Engis

Inlägg av Engis »

jo, antagligen lär det bli så!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

da Matta ska ha skrivit på för Toyota enligt obskyr fransk press men det finns inga bekräftelser på det någonstans så den som lever får se. Personligen hoppas jag inte det blir så, jag är tveksam till da Matta i F1 för Toyota. Vill hellre se Mark Webber i den bilen tillsammans med Panis.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

On 2002-09-24 14:23, LuckyStrike1 wrote:
Vill hellre se Mark Webber i den bilen tillsammans med Panis.
Blir inte det lite trångt?
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Ehh jo, tänkte inte på det. Nåja, de får väl bygga varsin bil åt dem då.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

De kan ju turas om och köra varannat varv?
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Huvudkontoret i Tokyo vill ha da Matta, men säkert har äbven Bernie ett finger med. Det gäller att sälja F1 till USA till vilket pris som helst. Man kan till och med låta en tjej köra :crazy:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Visste inte att du extraknäckte på Toyotas huvudkontor Jari :grin:

Användarens profilbild
G-town

Inlägg av G-town »

Har de ingen ny liten japan som kan åka runt och peta folk av banan att sätta in då? :dance:
Life is a Drag,
Get a Grip!
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Jo, det har dom. Jag röstar på Sato eller Tåra Takagi.
Användarens profilbild
k.k

Inlägg av k.k »

Varför inte Verstappen? Toyota har sagt att dom vill ha förare med F1-erfarenhet, vilket da Matta inte har.
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Därför att de vill ha någon som kan vinna lopp i någon framtid. Olivier Panis har F1-erfarenhet. Jag tror det räcker för Toyota.
/Jan
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Vergravelstappen? Tja jo ... NÄÄ.

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag kollade på Eurosports F1-preview från 1995 igår. Benetton hade sin launch och där stod Flavio och dröp. Och så särade han på läpparna framför kameran, sådär lagom så att man såg tungan, och så ljög han reportern rätt upp i ansiktet. "Verstappen is the future."
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

vad ska han säga då, "vi har anställt honom bara för att vi tycker synd om honom och vår försteförare kommer att ha honom i koppel under hela säsongen"
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Varför inte det gör ju Ferrari hela tiden :saucy: :aha:
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-09-24 23:38, ANFRAN wrote:
Jag kollade på Eurosports F1-preview från 1995 igår. Benetton hade sin launch och där stod Flavio och dröp. Och så särade han på läpparna framför kameran, sådär lagom så att man såg tungan, och så ljög han reportern rätt upp i ansiktet. "Verstappen is the future."
Mmmm, det senaste han sagt är att Alonso är den nye Schumacher...
Jippiii!!!! :computer:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Jari den 2002-09-25 02:39 ]</font>
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Han sa ju bara inte på vilket sätt Vercraschen är framtiden :wink:

Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2002-09-25 02:39, Jari wrote:

Mmmm, det senaste han sagt är att Alonso är den nye Schumacher...
Jag hoppas kalsongförsäljaren har rätt. Det behövs någon förare som kan ta över efter Schumacher.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Missade du Frankrikes GP?
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Nej, gjorde du? Tror inte Alonso hade bromsat på sig om han hade legat etta i det loppet, till skillnad från vissa finnpajsare.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Alonso var inte bra nog att vara med, men när några gamlingar nu börjar bli så senila att dom börjar skälla på sina stallkamrater och allt annat som om han hade PMS så kanske han får plats den gode Fernando.
Bromsat på sig? BAH!
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Hoppas verkligen att Flavio har rätt om Alonso. Vore jäkligt trist om kampen om VM-bucklan i framtiden stod mellan en plantageägarson som säger "you know" i varje mening och en finnpajsare som är stum som en mumie.

Heja Alonso :up:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-09-25 22:25, Jari wrote:
Alonso var inte bra nog att vara med, men när några gamlingar nu börjar bli så senila att dom börjar skälla på sina stallkamrater och allt annat som om han hade PMS så kanske han får plats den gode Fernando.
Bromsat på sig? BAH!
tja han åkte av i ledning ialla fall...

Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-09-25 22:30, Lemon wrote:
Hoppas verkligen att Flavio har rätt om Alonso. Vore jäkligt trist om kampen om VM-bucklan i framtiden stod mellan en plantageägarson som säger "you know" i varje mening och en finnpajsare som är stum som en mumie.
"To be honest", vad säger Alonso?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-09-25 22:30, Lemon wrote:
Vore jäkligt trist om kampen om VM-bucklan i framtiden stod mellan en plantageägarson som säger "you know" i varje mening och en finnpajsare som är stum som en mumie.

Till skillnad från Schumacher då som verkligen sprudlar av humor och slagkraftiga repliker eller ? :wink:

Gäst

Inlägg av Gäst »

Amen, Lucy!
Boost

Inlägg av Boost »

Jag tvivlar inte en sekund på att Juan-Pablo Montoya och Kimi Räikkönen kommer vara huvudaktörer när framtida VM-kronor skall fördelas. Räikkönen har genom sin mycket tidiga ankomst till Formel-1 redan nu som mycket ung förare väldigt stor kunskap och erfarenhet från dagens Formel-1 bilar och detta kommer att vara en stor fördel för honom under hela hans karriär. Att Räikkönen vidare är en enastående talang som väljer väldigt fina spår in, genom och ut ur kurvorna gör mig än mer övertygad om att han kommer vara där och slåss om morgondagens segrar. Juan-Pablo Montoya har redan visat att han är ett världsmästarämne och han har också ganska mycket mer rutin av Formel-bilar än Räikkönen. Montoya har hunnit med att vinna F3000 och som den yngste genom tiderna lyckats vinna prestigetyngda Indy 500 samt att han är den ende som tangerat Nigel Mansells prestation att lyckas vinna Indycar/CART redan under den första säsongen. Juan-Pablo har vidare även på kort tid lyckats errövra tio pole positions i Formel-1 och hade det varit för en bättre bil och bättre Michelin-däck hade säkerligen segrarna varit lika många vid det här laget.

Fernando Alonso har visat att han är duktig och nu återstår det att se om Renault kan bygga en bil som möjliggör det för honom och Jarno Trulli att visa vad de går för.