Pedro satte snabbaste varv på Monza för några dagar sedan. 1.22.7 hade räckt till en fjärde plats på kvalet 2001. Nu går ju utvecklingen framåt så de bästa teamen är väl ner på låga 1.21. Inte helt fel att Jaggan har fått upp tempot.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Freddan den 2002-09-11 12:13 ]</font>
Jag läste att det är 1:20,525 som skall slås för att Keke Rosberg skall mista sitt gamla hastighetsrekord på 258,983 km/h runt en F1-bana. Borde väl kunna gå om det är torrt och optimalt grepp.
On 2002-09-11 12:29, AndersF1 wrote:
Jag läste att det är 1:20,525 som skall slås för att Keke Rosberg skall mista sitt gamla hastighetsrekord på 258,983 km/h runt en F1-bana.
Kul för Övajn att få täppa till truten på kreaturet. Montoya har väl i sedvanlig ordning valt Michelin suddgummi och Maestro kommer göra livet surt för honom imorgon. Bra med dom här nya fartguppen i chikanen som hindrar JPM från att gena när Schumi sätter press på honom
Ja för faan.... Raffe sätter av JPM, Räkan klåpar sig på nåt nytt sätt (kanske fusk med efterföljande diskvalificering) och så Rubens som etta, Maestor tvåa 0,232 sekunder efter och så Övajn som trea, 44 sekunder efter... Faan va kul, och så gärna en varvning av [Coulthard]...
Ja för faan.... Raffe sätter av JPM, Räkan klåpar sig på nåt nytt sätt (kanske fusk med efterföljande diskvalificering) och så Rubens som etta, Maestor tvåa 0,232 sekunder efter och så Övajn som trea, 44 sekunder efter... Faan va kul, och så gärna en varvning av [Coulthard]...
On 2002-09-14 14:22, LuckyStrike1 wrote:
Intressant diskussion mellan Sato och Ron Dennis i McLaren depån efter kvalet
Jag hatar censur!
Jag hade velat se när Haug och några av meckarna tog tag i den skelögda lilla spengeten i nacken och arslet och skickade ut honom.
Men hur cool var inte Kimi
Finns det något som retar en så mycket som en som inte bryr sig ett smack?
Kul att Enzo nu fått hittat en (1) anledning att spy galla över Kimi, tänk er vad det måste svida för honom att inte ha någon anledning att "gnälla" på en finne i nästan 2 år!
On 2002-09-14 14:35, Jari wrote:
Ja, håller med dig. Jag var lika förbannad som du på den arroganta attityd Kimi och Ron Dennis hade i depån när Sato helt rättmätigt talade om för dem vad de borde stoppa upp sina West jackor någonstans!!!!!!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
On 2002-09-14 14:35, Jari wrote:
Ja, håller med dig. Jag var lika förbannad som du på den arroganta attityd Kimi och Ron Dennis hade i depån när Sato helt rättmätigt talade om för dem vad de borde stoppa upp sina West jackor någonstans!!!!!!
Jag hade velat se vad de mörkklädda herrarna hade stoppat ner i avloppet om han sagt så...
On 2002-09-14 14:40, PeppeF1 wrote:
Kul att Enzo nu fått hittat en (1) anledning att spy galla över Kimi, tänk er vad det måste svida för honom att inte ha någon anledning att "gnälla" på en finne i nästan 2 år!
Jag tycker Enzo gjort det bra må jag säga.
Har inget emot Kimi egentligen... men nu är det frågan om han inte fick sin superlicens i corn flakes-paketet?
Ännu lustigare är det att se hur en del försvarar honom...
Fanns det nån rättvisa åkte han på rejäla böter och något lopps uteslutning!
On 2002-09-14 14:22, EnzoF1 wrote:
/E
OK då! 0,255 sekunder efter och Övajn 52 sekunder efter... men ganska bra uppskattat ändå. Men så har man ju motorsport i blodet!
Grattis Enzo till din sagolikt träffsäkra gissning. Till skillnad från Jari, begåvningsreserven och andra drömmande stackare vet du vad det handlar om.
Se där, beviset för fusk - allt är uppgjort med italienska mutpengar... Dumt av dig att avslöja komplotten Enzo, kan inte ses med blida ögon hos dina gelikar.
On 2002-09-15 17:22, Lemon wrote:
Grattis Enzo till din sagolikt träffsäkra gissning. Till skillnad från Jari, begåvningsreserven och andra drömmande stackare vet du vad det handlar om.