Rookien Bell kör ju som bekant inte längre i Cart.
Killen har gjort några inte helt geniala omkörningsförsök och till slut fick dom nog.
En av dem som muttrade i TV över Bells manövrar var Paul Tracy, Paul tyckte att Bell var dum i huvudet och fattade inte vad rookien höll på med.
Min undran är när skall Cart ta Tracy i örat?
Hans "omkörningsförsök" av Franchitti igår var bland det sämsta jag sett på en racing bana, inte ens när vi kör GoCart med jobbet försöker sig någon på en sån idiot grej som Tracy gjorde igår.
Varför höjs inga röster om att utesluta Tracy på samma sätt som Bell blev utslängd?
Iofs förstår jag att det är "bizzniz" och att Tracys namn är värt mycket mer än Bell men ändå någongång måste dom väl få nog.
Nu har ju Tracy en rätt förstående Teamägare i Andretti som själv inte är någon stjärna på att hålla bilen från väggar och annat så spektaklet lär ju få fortsätta.
Är det ingen som håller med mig?
//Herkules
PS. Jag vet att Kenny inte är någon duvunge han heller, han har haft sina hjärnsläpp han med men förtillfället är jag förbannad på "Hi-I-am-a-fat-retard-from-Canada-and-my-name-is-Paul-FATMAN-Tracy"
Torpedo Tracy
-
Om Cart vågar ta Tracy i örat så skulle dom nog vara rätt stora vid det här laget. Nej, Tracys omkörning var nog i grövsta laget och man kan ju undra varför det var så vikigt just där och just då. Om jag inte minns helt fel, vilket är fullt möjligt, så var det rätt tidigt i loppet och däcken kanske inte är så där varma som dom egentligen vill att dom ska vara plus att alla är överens om att banan periodvis är som att köra på is (eller något i den stilen). Big NO-NO...
Men det är klart Panzar-Generalen själv, Andretti, klappar nog om sin pojke och tycker att det var bra gjort.
Jag säger bara Ten-Four
Men det är klart Panzar-Generalen själv, Andretti, klappar nog om sin pojke och tycker att det var bra gjort.
Jag säger bara Ten-Four
-
Andretti är väl inte bästa polare med Tracy? Minns nåt lopp för några år sen då Tracy tog ut Michael, varpå den senare uppgivet rapporterade i radion till teamet (och TV-tittarna!) att "that guy is an ass-hole".
Men faktum är att jag tycker Tracy gör CART mer sevärt än det skulle vara utan honom. Visst gör han idiotgrejer då och då men, vadå, han försöker i alla fall nåt. Hur kul är det med förare som aldrig vågar sig på en omkörning utan bara sitter där varv efter varv.
Men faktum är att jag tycker Tracy gör CART mer sevärt än det skulle vara utan honom. Visst gör han idiotgrejer då och då men, vadå, han försöker i alla fall nåt. Hur kul är det med förare som aldrig vågar sig på en omkörning utan bara sitter där varv efter varv.
-