F3000 - Spa

Rally, rallycross, GT, F3, Formel ford, m.m.
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

Hur gick det i kvalet??

Fan, inga rapporter här ju. :wink:
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Ursus

Inlägg av Ursus »

Blir man utbuad om man anser att Björn var lite vållande i dagens startkrash? Han var välan på och vände två man.
Användarens profilbild
mopar

Inlägg av mopar »

Jaha..

Då hade man bandat loppet och kom hem från jobbet och sjönk ner i soffan..
Uppvärmningsvarvet såg bra ut med härliga eau rogue osv...
Starten går ochkabooooom.. misär direkt för Björn.
Och tror ni vår fantastiske kommentator märker vad som händer? Att Björn blev av med frontvingen... inte då..
Jag e så *svordom* trött på Tromark, vilken planet är han ifrån.
Sedan flummade han vidare mest hela loppet och förstod som vanligt ingenting, jag vill.. nej jag KRÄVER att Eurosport ger oss Engelska kommentatorer!!

Nu får man ladda om för F1 imorrn.. ska jag ha ljudet på eller inte är frågan..

//mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Ursus: Lite svårt att avgöra, frågan är ju om man som de framför verkligen kan ta det optimala spåret och skära rakt in till innerkurvan utan tanke på vilka som finns där, även om de ligger före in i kurvan. Eftersom det är starten tycker jag nog att de får lov att hålla ut lite nu när de ändå har kommit ut i det spåret. De innanför har ju inte heller någonstans att ta vägen. Annars brukar ju Björn vara ganska tuff i starten och har tjänat ett antal platser där, så helt oskyldig var han kanske inte. Men om han istället släppt av så hade han nog förlorat ett antal platser, om inte de framför krokat ihop ändå, vilket de säkert gjort.

Tromark var verkligen usel. Det där svamlet med Enge både på första plats och trea, samt allt annat. Börjar även bli lite småless på att höra om hur mycket bättre Bourdais mjuka körstil passar den nya bilen, jämfört med Enges lite mer brutala. :barf: :barf: Egentligen en intressant observation, men inte lika kul när det är den enda observationen som görs och dessutom varje gång.

CLO

Inlägg av CLO »

Jag e så *svordom* trött på Tromark, vilken planet är han ifrån. Sedan flummade han vidare mest hela loppet och förstod som vanligt ingenting, jag vill.. nej jag KRÄVER att Eurosport ger oss Engelska kommentatorer!!
Det gör de ju. Jag njuter av de engelska kommentatorerna vid varje motorsportsändning på Eurosport. Helt gratis dessutom. Bara se till att du rattar in Astra på 19 grader öst. PAL 11,259GHz V-pol. Komplett utrustning kan du köpa begagnat för ett par hundra, så får du massa roliga tyska kanaler på köpet också. :wink:
Användarens profilbild
Viktor

Inlägg av Viktor »

On 2002-08-31 18:58, AndersF1 wrote:
Tromark var verkligen usel. Det där svamlet med Enge både på första plats och trea, samt allt annat. Börjar även bli lite småless på att höra om hur mycket bättre Bourdais mjuka körstil passar den nya bilen, jämfört med Enges lite mer brutala. :barf: :barf: Egentligen en intressant observation, men inte lika kul när det är den enda observationen som görs och dessutom varje gång.
Kan säga att de engelska inte heller fattade vad som hände med Enge och trode han var långt före de andra och att det var en varvad bil som låg som 3'a på banan.
Har inte du Canal Digital? Om så så byt språk till Finska när det är motor sport, offta är det engelska på det spåret :smile:

/Viktor