Silverpilarna

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Etta, tvåa - vad f-n har hänt med Mercorna? Eller höll Ferrari på med att testa ut nån ny pryl bara?
Lotus 78

Inlägg av Lotus 78 »

Verkar nästan för bra för att vara sant! Banan verkar (som vanligt) passa Michelin. Vi får se imorgon - skulle inte bli förvånad om det visar sig att Ferrari kört med racesetupen redan nu medan Mac "kvalade" sig till tiderna. Men, men, hoppas kan man alltid!
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-08-30 14:12, Lotus 78 wrote:
- skulle inte bli förvånad om det visar sig att Ferrari kört med racesetupen redan nu medan Mac "kvalade" sig till tiderna
Det tror jag inte. Både Ferrari och McLaren körde ungefär lika många varv och Silverpilarna låg i toppen hela andra sessionen. Det var inte frågan om något enstaka snabbt varv på nya däck.
Lotus 78

Inlägg av Lotus 78 »

mmm, vi får väl se...hoppas du har rätt.

Fan, efter ett sånt uselt år för MacLaren krävs det MYCKET för att jag verkligen ska börja tro på en vändning. "Inte hoppa över ån...", osv. Som sagt, på Söndag lär vi bli varse.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Skulle vara kul om Mac kunde utmana Ferrari den här helgen. Men imorgon är nog ordningen återställd ändå.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
Tommi

Inlägg av Tommi »

Eftersom jag är en mycket skeptisk person så tror jag tyvär att det är såna där röda bilar som är snabbast när det verkligen gäller. :sad:

Hejja Kimi!

/ Tommi

Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jag gissar att det är Arian Neweys "hemtjänst" som börjar ge frukt.
/Jan
Användarens profilbild
gringo

Inlägg av gringo »

Har Adrian hemtjänst???
Han är väl ändå inte så gammal? :wink:
Och skulle det i så fall vara hemtjänsten som hittat nya förbättringar till MCLarens bilar skulle jag sparkat Adrian och anställt dem istället, skulle förmodligen spara en del pengar :wink:

I morgon är det de röda kärrorna först, räkna med det!

/gringo
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Förresten, den där tiden som Kimi satt, 1.47,196, är det någon som har kört fortare runt Spa-banan någon gång?

PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Mikas kvalvarv 48,6 från 98 var väl det bästa tom idag?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Banan är ombyggd så det går inte att jämföra. Nu kör man fullt ur busstop utan knix i utgången.