Föraruppdatering och CART-kalendern på....

The American zone...
Användarens profilbild
Superfan

Inlägg av Superfan »

...forza, stämmer väl inte riktigt. German 500 är ju inställt, och Mexico är väl flyttat till efter Fontana? eller?

förarinfon är väl kanske läge att titta på oxå, iaf inför nästa säsong. Jag kräver dock inte att uppdatering sker på nyårsafton som sist :grin: , utan när ni får tid. En liten plump på en i övrigt utmärkt hemsida....
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Superfan, vi vet...
Tanken var att förra årets förardata skulle vara tillfälliga, vi skulle få samma fina uppdatering som vi har på F1, det vill säga automatiskt, men vi har helt enkelt inte hunnit med. Vi vet som sagt om problemet och jobbar på att lösa det.

Angående German 500 så står det i att det är inställt nu, det var jag som hade glömt att ändra.

Att Mexico-loppet är flyttat har jag inte hört, ska man köra på Fontana två lopp i rad? 3/11 och 17/11. 25,000 sålda tredagarsbiljetter är sålda till loppet dessutom.
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Superfan, Mexico-loppet är däremot flyttat från sittursprungliga datum, kanske det som rörde till det hela lite.
Användarens profilbild
Superfan

Inlägg av Superfan »

...OK, ni gör så gôtt ni kan...

ang mexico. på cart.com står att loppet går sist 17/11 två veckor efter Fontana...
Användarens profilbild
Superfan

Inlägg av Superfan »

...äsch, nu såg jag att du/ni ändrat kalendern, så det är rätt.