Banor som ska bort
-
Synd att Janne och Fredrik i CD studion inte gick in mer på banor som bör bort från F1 i samband med tittarmailen.
Enligt mitt tycke hör idag varken Imola eller Ungern hemma i Formel 1. Imola ska väl möjligtvis för atmosfärens och tifosis skull stanna men Ungern är nog den tråkigaste banan som används. Omkörningar kan man ju glömma.
Enligt mitt tycke hör idag varken Imola eller Ungern hemma i Formel 1. Imola ska väl möjligtvis för atmosfärens och tifosis skull stanna men Ungern är nog den tråkigaste banan som används. Omkörningar kan man ju glömma.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Jag vill hellre se att man gör något åt Tamburello och Villeneuve chikanerna. Överlag i F1 bör man minska antalet chikaner och istället lägga in lite hårnålar med breda in- och utgångar så man kan ta alternativa spår och försöka sig på omkörningar.
-
-
- Utvisad
Man undrar ju om Lucy skrivit detta om det varit Raffe som förnedrats av JPM.On 2002-08-17 14:34, LuckyStrike1 wrote:
Synd att Janne och Fredrik i CD studion inte gick in mer på banor som bör bort från F1 i samband med tittarmailen.
Jag vet nog att du strävar efter ovalbanor även i F1... men vad är problemet? Om andra förare kan lära sig att svänga åt båda hållen borde väl även sopan JPM klara det, eller???
E
-
Trist inställning du har Enzo, tråkigt att du inte kan säga vad du verkligen tycker utan bara måste häva ur dig sådant som du själv vet inte är sant. Sådana personer har jag inte stor lust att diskutera med
Jag har skrivit detta för att jag har tyckt att Hungaroring är en skitbana sedan 1986. Ifjol bjöds vi på EN!! omkörning i hela loppet (tack Jean Alesi ) och sen en oändlig procession. Jag skriver detta nu för att det nu är Ungerns GP. Inte så stor vits att skriva det i samband med Brasiliens GP eller något.
Förändringar a lá första kurvan på Nurburgring och nya banor som Malaysia är bra. Banor som Suzuka bjuder på underhållning. Monza bjuder på tifosi atmosfär och långa rakor - kunde de bara få till lite bättre omkörningsställen där vore det trevligt. Spa är också en typ av bana som bjuder på underhållning även när det inte görs några omkörningar - det är alltid fascinerande att se moderna F1:or genom Eau Rouge från on board kameror.
Ungern däremot är lika spännande att se som att gå ner till den lokala go-cart hallen och kika. Som tur är försvinner den ialla fall senast 2006 när tobaksförbudet träder i kraft.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2002-08-17 15:17 ]</font>
Jag har skrivit detta för att jag har tyckt att Hungaroring är en skitbana sedan 1986. Ifjol bjöds vi på EN!! omkörning i hela loppet (tack Jean Alesi ) och sen en oändlig procession. Jag skriver detta nu för att det nu är Ungerns GP. Inte så stor vits att skriva det i samband med Brasiliens GP eller något.
Förändringar a lá första kurvan på Nurburgring och nya banor som Malaysia är bra. Banor som Suzuka bjuder på underhållning. Monza bjuder på tifosi atmosfär och långa rakor - kunde de bara få till lite bättre omkörningsställen där vore det trevligt. Spa är också en typ av bana som bjuder på underhållning även när det inte görs några omkörningar - det är alltid fascinerande att se moderna F1:or genom Eau Rouge från on board kameror.
Ungern däremot är lika spännande att se som att gå ner till den lokala go-cart hallen och kika. Som tur är försvinner den ialla fall senast 2006 när tobaksförbudet träder i kraft.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: LuckyStrike1 den 2002-08-17 15:17 ]</font>
-
Älv Jag tycker det ser ut som en sketen flodjävel.On 2002-08-17 14:55, regenmeister wrote:
det går en älv alldeles intill banan
Men jag kan hålla med om att Hungaroring ska bort.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Lemon den 2002-08-17 15:24 ]</font>
-
-
Såg precis F3000 loppet från ungern... sömnpiller så gott som ngt annat... (Wirdheim 5a, Björk 10a)
För er som inte såg det kan jag bla nämna att kampen om 9-10 plats (tror jag det var...) varade nästan hela loppet utan att 10 placerade Monteiro? kunde göra mer än ett försök till omkörning. Detta trots att han uppenbart var betydligt snabbare. Slutade tillslut med att han gjorde bort sig själv genom att köra på killen framför.
För övrigt tror jag det var EN omkörning som mer platsat i stock-car racing under hela loppet.
Nåja det slutade iaf med en praktig smäll med följden att racande adrenalinstinna ynglingar med blicken fäst vid framförvarandes bakdel missade gulflagg och kom in i olycksområdet 3 bilar i bredd... Som tur var skadades ingen men det kunde gått betydligt värre inte minst för banpersonalen som var i färd med att plocka bort bilar.
För er som inte såg det kan jag bla nämna att kampen om 9-10 plats (tror jag det var...) varade nästan hela loppet utan att 10 placerade Monteiro? kunde göra mer än ett försök till omkörning. Detta trots att han uppenbart var betydligt snabbare. Slutade tillslut med att han gjorde bort sig själv genom att köra på killen framför.
För övrigt tror jag det var EN omkörning som mer platsat i stock-car racing under hela loppet.
Nåja det slutade iaf med en praktig smäll med följden att racande adrenalinstinna ynglingar med blicken fäst vid framförvarandes bakdel missade gulflagg och kom in i olycksområdet 3 bilar i bredd... Som tur var skadades ingen men det kunde gått betydligt värre inte minst för banpersonalen som var i färd med att plocka bort bilar.
-
- Utvisad
Jag tycker att jag ofta säger vad jag verkligen tycker... och jag tycker fortfarande det är lustigt att ditt inlägg kommer strax efter att Montoya utskåpats av Raffe. Hade du skrivit detta i mitten av veckan hade jag möjligen inte reagerat.On 2002-08-17 15:09, LuckyStrike1 wrote:
Trist inställning du har Enzo, tråkigt att du inte kan säga vad du verkligen tycker utan bara måste häva ur dig sådant som du själv vet inte är sant. Sådana personer har jag inte stor lust att diskutera med
Hur ska jag kunna veta att detta inte är sant???
Du vill väl sällan diskutera när någon klankar på dina favoriter, men däremot går det tydligen bra så fort Ferrari och Schumi står på den "mottagande" sidan.
Ditt beteende passar nog bättre på fria ordet och jag tippar att de tar dig tillbaka i klubben med öppna armar... precis som du så accepterar de bara en sida av sanningen...
Jag är inte intresserad av några monologer från din sida... ska vi acceptera att du skriver skit om Schumi så får väl du acceptera att vi skriver skit om Montoya, men du som Jari har ju bevisligen svårt för "spelreglerna" och det är därför jag inte orkar skriva så mycket här...
/E
-
Det tror inte jag. Jag såg alldeles nyss ett par inlägg av begåvningsreserven där LS1 påståds vilja bli en gris i nästa liv.On 2002-08-17 16:41, EnzoF1 wrote:
Ditt beteende passar nog bättre på fria ordet och jag tippar att de tar dig tillbaka i klubben med öppna armar...
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
-
- Utvisad
Nog tycker jag han verkar vara rätt så fixerad...On 2002-08-17 16:55, regenmeister wrote:
Enzo, vet du nån som vill ha kvar Hunaroring??
Finns väl inget bättre tillfälle att skriva om det än nu. LS är inte så fixerad vid nån förare att hans dåliga prestation på en bana så att han vill stryka den bara därför.
men det lustiga var som sagt att han skrev det när han gjorde det... det var det saken handlade om, och det faktum att han inte tål när folk kritiserar hans favoriter, när han själv häver ur sig dynga i parti och minut, vilket är sånt som gör mig förbannad...
Ska det vara en ensidig diskussion utan att tåla andras synpunkter så passar nog fria ordet bättre.
Jag misstänker för övrigt att Irvine gärna har kvar Ungern, men då främst för de övriga faciliteterna..
/E
-
- Utvisad
Du skulle inte kunna lägga in samma inlägg du gjorde på DF1 med alla citat ang Maestro? Skulle vara kul att se pajasarna skylla ifrån sig. De är oerhört kreativa i sina tankebanor... men det vore kul att se dem försöka dissa alla som ju ändå jobbar inom F1.On 2002-08-17 16:55, Lemon wrote:Det tror inte jag. Jag såg alldeles nyss ett par inlägg av begåvningsreserven där LS1 påståds vilja bli en gris i nästa liv.On 2002-08-17 16:41, EnzoF1 wrote:
Ditt beteende passar nog bättre på fria ordet och jag tippar att de tar dig tillbaka i klubben med öppna armar...
/(E
-
Enzo vill ha kvar Hungaroring, han gillar inte omkörningar utan tycker om när den omkörningsoförmögne tysken ohotad får defilera i mål i sin överlägsna oranga Byrne-bil med en skrämd åsna på.
Han var riktigt nervös för den kvalsnabbe Colombianen, men blev lättad då Williams inte kunde leverera en bra bil utan det blev helrött längst fram, trots kvalsniglar i bilarna. Nu har trycket och rädslan äntligen släppt, så nu måste ångan släppas ut.
Lucy, om du inte vill svara Enzos påhopp/"argument" så finns det ett bra tips; svara inte. Ser lite konstigt ut att svara att man inte vill svara...
Han var riktigt nervös för den kvalsnabbe Colombianen, men blev lättad då Williams inte kunde leverera en bra bil utan det blev helrött längst fram, trots kvalsniglar i bilarna. Nu har trycket och rädslan äntligen släppt, så nu måste ångan släppas ut.
Lucy, om du inte vill svara Enzos påhopp/"argument" så finns det ett bra tips; svara inte. Ser lite konstigt ut att svara att man inte vill svara...
-
-
- Utvisad
Om man leder så behöver man inte köra om...On 2002-08-17 17:09, AndersF1 wrote:
Enzo vill ha kvar Hungaroring, han gillar inte omkörningar utan tycker om när den omkörningsoförmögne tysken ohotad får defilera i mål i sin överlägsna oranga Byrne-bil med en skrämd åsna på.
Tycker du att colombianen var kvalsnabb idag??? I så fall har vi sett på olika lopp för det jag såg renderar med epitetet "kvalisnigel"...
Det är precis det det handlar om: Lucy vill inte svara när någon skriver skit om Montoya trots att han häver ur sig dynga om Schumi... jag inser att det kan vara svårt att föra en diskussion när argumenten (eller intelligensen) tryter men i så fall vill jag veta om det, precis som jag fattat i fallet Jari och andra. Ja, ni som haft att göra med begåvningsreserven på fria ordet vet ju... och de tendenserna (dock utan regelrätta hot i fallen Jari och Lucy) ses alltför ofta även här... trist och det är som sagt därför jag inte skriver så mycket... Visst, jag häver ur mig dynga, men jag accepterar även samma behandling tillbaka.
/E
-
- Utvisad
-
- Utvisad
Vad är det förresten som är fel med att ha en överlägsen bil??? Känns det skitnödigt med kebabmoppen nu?
Är det snarare inte konkurrenterna som ska kritiseras för att inte förmå ta fram en tillräckligt snabb bil och motsvarande förare. Nu kanske även ni börjar inse att Montoya är grymt överskattad och om Raffe istället skulle få 50% av Williams uppmärksamhet så skulle de kanske ha en chans, men detta 80/20-förhållande til kokainsniffarens fördel leder ju bara till fiasko...
/E
Är det snarare inte konkurrenterna som ska kritiseras för att inte förmå ta fram en tillräckligt snabb bil och motsvarande förare. Nu kanske även ni börjar inse att Montoya är grymt överskattad och om Raffe istället skulle få 50% av Williams uppmärksamhet så skulle de kanske ha en chans, men detta 80/20-förhållande til kokainsniffarens fördel leder ju bara till fiasko...
/E
-
Förutom att någon annans taskiga beteende inte rättfärdigar ditt eget, så får de ju framförallt inte svara på dina beskrivningar om "begåvningsreserven", medans du kan logga in på deras forum och svara på deras påhopp.On 2002-08-17 17:16, EnzoF1 wrote:
Vad jag menade var att Lemon kunde skriva inlägget på fria ordet.
Och dessutom häver de ur sig påhopp och andra förnedrande saker så de får helt enkelt tåla det...
/E
Enbart en åsikt, det är inte jag som är moderator här...
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: AndersF1 den 2002-08-17 17:22 ]</font>
-
Vem är det som sniffar kokain?On 2002-08-17 17:19, EnzoF1 wrote:
Vad är det förresten som är fel med att ha en överlägsen bil??? Känns det skitnödigt med kebabmoppen nu?
/E
Vad avses med uttrycket "Känns det skitnödigt med kebabmoppen"?
-
- Utvisad
Med det avses att det kanske inte är lika fränt att ha en BMW privat idag med tanke på de något undermåliga prestationerna i dagens kval... hajjaru?On 2002-08-17 17:24, AndersF1 wrote:
Vad avses med uttrycket "Känns det skitnödigt med kebabmoppen"?
Vad gäller tåla så anser jag som sagt att man få ta emot det man ger, dvs, häver man ur sig skit och förtalar andra så får man acceptera samma beteende. Om moderatorerna sedan vill ha synpunkter på detta ska jag naturligtvis rätta mig efter det. Det är väl alla fritt att registrera ett nick här och bemöta kritik så länge man inte hotar folk personligen, om jag fattat det rätt...
/E
-
- Utvisad
Där håller jag inte med, med förutsättningen att ens eget dåliga beteende är riktat mot dem som "började", dvs jag skulle aldrig börja klanka ned på någon utomstående, typ det som Hasse M gjorde för en tid sedan. Att däremot ge igen med samma mynt anser jag vara rättfärdigat enligt min guds lagar... Men att börja hota och kalla någon för förnedrane saker och försvara sig med att "han och han gjorde ju så", det är lågt.On 2002-08-17 17:21, AndersF1 wrote:
Förutom att någon annans taskiga beteende inte rättfärdigar ditt eget
Nåjo, du förstår nog hur jag menar...
Du provocerade ju t ex mig i ditt inlägg om omkörningsoförmögne tysken och det tycker jag är OK eftersom vi redan har en etablerad jargong. Däremot är det inet schysst att ha det beteende mot någon ny som inte betett sig illa. Jag antar att du har samma inställning. Däremot verkar som sagt inte Lucy spela efter dessa regler och det kan göra mig sur.
/E
-
-
-
- Utvisad
Ja kanske det, men nu tog ju min andra älskling pole så det kanske är egalt... Det är inte hans inlägg som stör mig, utan det faktum att han "inte vill diskutera" så fort diskussionen går emot hans älsklingar.On 2002-08-17 17:44, ANFRAN wrote:Om din älskling [Schumacher] hade tagit pole i dag hade du ändå inte orkat bry dig om Lucys inlägg.On 2002-08-17 17:02, EnzoF1 wrote:
men det lustiga var som sagt att han skrev det när han gjorde det...
Jag tror f ö att Schumi inte ens försökte ta pole efter att ha sett läget. Detta passar väl perfekt in i deras plan att köra upp en seger i Rubens imorgon... och inte mig emot... För att det ska bli fulländat ska även Ralf komma i mål före JPM och det verkar det ju inte bli några problem med...
/E
-
- Utvisad
Japp, det är så här det ska vara... en massa meningslösa diskussioner...On 2002-08-17 17:44, Mad Mako wrote:
Här var en väldans massa skitsnack om ingenting, bra jobbat.
Klart som tusan att Hungaroring ska bort. Det är en skitbana oavsett vem som vinner på den, punkt slut.
Före Ungern ska väl i så fall Monaco bort, eller???
/E
-
-
Några av dem som du kallas begåvningsreserven får inte skriva här, då de är avstängda, så därför tycker jag att ständiga "anklagelser" mot dem är lite taskiga då de inte kan säga emot. Du verkar ju vara hängiven läsare på deras forum, så varför inte spy galla över dem där istället?On 2002-08-17 17:35, EnzoF1 wrote:
Det är väl alla fritt att registrera ett nick här och bemöta kritik så länge man inte hotar folk personligen, om jag fattat det rätt...
/E
Nu var det här ingen större grej, jag tyckte bara att man kunde kanske ta det lugnt med att kalla vissa med nidnamn eller liknande, när de inte kan bemöta det, eftersom de inte får skriva här.
-
- Utvisad
Nu har jag väl inte nämnt några namn direkt...On 2002-08-17 17:52, AndersF1 wrote:Några av dem som du kallas begåvningsreserven får inte skriva här, då de är avstängda, så därför tycker jag att ständiga "anklagelser" mot dem är lite taskiga då de inte kan säga emot. Du verkar ju vara hängiven läsare på deras forum, så varför inte spy galla över dem där istället?On 2002-08-17 17:35, EnzoF1 wrote:
Det är väl alla fritt att registrera ett nick här och bemöta kritik så länge man inte hotar folk personligen, om jag fattat det rätt...
/E
Nu var det här ingen större grej, jag tyckte bara att man kunde kanske ta det lugnt med att kalla vissa med nidnamn eller liknande, när de inte kan bemöta det, eftersom de inte får skriva här.
Anfran: jag var väl inte aggresiv och anklagande förrän Lucy började vara nedlåtande, eller???
Jag har full förståelse för om någon inte vill diskutera, men då ska man kanske knipa igen direkt och inte göra som Lucy gjorde i detta fall. God ton helt enkelt
/E
-
- Utvisad
Nu kallade väl även du MS för ett nidnamn "den omkörningsoförmöge" enbart i syfte att förarga mig. OK OK, mig veterligen är MS inte förbjuden att skriva här men han lär knappast göra det...On 2002-08-17 17:52, AndersF1 wrote:
Vad jag vill komma till är att ingen är perfekt, allra minst jag, men jag tar mig rätten att bemöta folk på samma grunder de bemött mig. Om någon då inte kan hantera det så är det trist.
Vad gäller de avstängda personer du hänvisar till ovan så ska du kanske tillskriva dem något mer klipskhet än du gör... de kan ju faktiskt registrera ett nytt nick och svara på kritiken. Jag kommer naturligtvis att förneka allt , men ändå...
/E
-
- Utvisad
-
-
Jag startade denna topic för jag hade lust att diskutera banorna i F1 med anledning av vad Janne Blomqvist och Fredrik Ekblom sa i dagens sändning, inget annat. Trist att denna topic liksom alla andra på detta forum numera alltid ska förvandlas till diskussioner mellan olika "förarfalanger" eller vad man ska kalla det.
I femte klass höll jag själv på med sånt, då skulle man antingen hålla på DIF eller AIK och sen ropa till varandra vilket lag som var bäst ... o.s.v. Det var då det - jag har sedan länge vuxit ifån sådant. Det känns som den här förardiskussionen har förts i leda - jag vill disktuera annat. Jag är inte mer inbitet Montoya fan än att jag kan rycka på axlarna när han presterar dåligt så väl som bra. Så jag vore tacksam om du inte förvandlade denna topic till något annat än en topic om F1 banorna vilket var den ursprungliga meningen med topicen. Tack Enzo
I femte klass höll jag själv på med sånt, då skulle man antingen hålla på DIF eller AIK och sen ropa till varandra vilket lag som var bäst ... o.s.v. Det var då det - jag har sedan länge vuxit ifån sådant. Det känns som den här förardiskussionen har förts i leda - jag vill disktuera annat. Jag är inte mer inbitet Montoya fan än att jag kan rycka på axlarna när han presterar dåligt så väl som bra. Så jag vore tacksam om du inte förvandlade denna topic till något annat än en topic om F1 banorna vilket var den ursprungliga meningen med topicen. Tack Enzo
-
Hungaroring är en ganska trist bana vad gäller omkörningsmöjligheter, men ärligt talat finns det sämre ställen att köra på. Barcelona producerar exempelvis genomusla race om det inte råkar regna, eller om någon finländare får problem med bilen ett halvt varv från mål. Imola var ingen höjdare i årets tappning heller.
Håll er till ämnet nu grabbar, så här kan ni ju inte hålla på.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: pUs den 2002-08-17 20:33 ]</font>
Håll er till ämnet nu grabbar, så här kan ni ju inte hålla på.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: pUs den 2002-08-17 20:33 ]</font>
-
-
-
Hmm ,det här får mig att tänka på en maträtt... just det, kyckling!On 2002-08-17 18:11, EnzoF1 wrote:
Över till nåt annat, jag dyker nog inte upp ikväll... hade tänkt det tills för en stund sedan men tappade sugen. Risken finns att jag säger sånt jag senare ångrar annars till vissa...
Ha det så kul ändå!
/E
Som sagt, det går bra att vara tuff bakom en skärm eller hur det var...
-
Monaco kan behållas för atmosfären - det är fascinerande att se F1:or tackla smala stadsgator i Monaco även om det är omöjligt att köra om.
Catalunya håller jag med om - den skulle inte vara saknad om den försvann. Ungern likaså, och sen ska Magny-Cours bytas ut mot Paul Ricard. Sen kan de ju få bygga om Silverstone till ett mer omkörningsvänligt ställe och samtidigt göra om Imola till en riktig racingbana igen. Men tyvärr är det väl Spa som ligger närmast att stryka på foten ...
Catalunya håller jag med om - den skulle inte vara saknad om den försvann. Ungern likaså, och sen ska Magny-Cours bytas ut mot Paul Ricard. Sen kan de ju få bygga om Silverstone till ett mer omkörningsvänligt ställe och samtidigt göra om Imola till en riktig racingbana igen. Men tyvärr är det väl Spa som ligger närmast att stryka på foten ...
-
När det gäller banor som skall bort så är det ju nästan frågan om vilka banor som skall vara kvar...
Om man har en lång raka, som avslutas med en hårnål åt ett håll och som i sin tur kort därefter följs av en kurva åt andra hållet, så brukar det ju bli ett bra omkörningstillfälle. Helst skall även utgången ut på rakan vara en ganska långsam kurva där man kan ligga nära varandra. Om man då lätt kan få slipstream på den framför så kan man antingen välja att dyka innanför in i hårnålen eller om han täcker upp försöka gå på utsidan i förhoppning att få innerspår in i nästa kurva efter hårnålen.
Ungern, Imola och Barcelona är väl de sämsta och tråkigaste. Suzuka är ju en klart kul bana med roliga och annorlunda partier, men det verkar inte vara så lätt att köra om där, så på sätt och vis skulle den också behöva en liten modifiering för att skapa åtminstone ett till bra omkörningstillfälle.
Men det är ju även tråkigt om banorna bara består av raka, tvär kurva, raka, tvär kurva, etc. Det behöver ju inte gå att köra om på alla ställen runt banan, utan några svåra högfartskombinationer skall det finnas. Absolut inga chikaner, dock.
Om man har en lång raka, som avslutas med en hårnål åt ett håll och som i sin tur kort därefter följs av en kurva åt andra hållet, så brukar det ju bli ett bra omkörningstillfälle. Helst skall även utgången ut på rakan vara en ganska långsam kurva där man kan ligga nära varandra. Om man då lätt kan få slipstream på den framför så kan man antingen välja att dyka innanför in i hårnålen eller om han täcker upp försöka gå på utsidan i förhoppning att få innerspår in i nästa kurva efter hårnålen.
Ungern, Imola och Barcelona är väl de sämsta och tråkigaste. Suzuka är ju en klart kul bana med roliga och annorlunda partier, men det verkar inte vara så lätt att köra om där, så på sätt och vis skulle den också behöva en liten modifiering för att skapa åtminstone ett till bra omkörningstillfälle.
Men det är ju även tråkigt om banorna bara består av raka, tvär kurva, raka, tvär kurva, etc. Det behöver ju inte gå att köra om på alla ställen runt banan, utan några svåra högfartskombinationer skall det finnas. Absolut inga chikaner, dock.
-
Frågan är också vilka banor de skulle ersättas med?
Det finns ju några skojiga i USA, som Road America, Watkins Glen, etc., men finns det några i Europa?
Gamla ringen är ju klart, men den är nog lite väl farlig och lång. Andra förslag? Le Mans kanske, men det är nog också lite lång och farlig.
Estoril möjligen och Paul Ricard, men jag vet inte om nån av dem är så där jättekul, även om de troligen är roligare än Ungern. Brands Hatch kanske vore nåt?
Det finns ju några skojiga i USA, som Road America, Watkins Glen, etc., men finns det några i Europa?
Gamla ringen är ju klart, men den är nog lite väl farlig och lång. Andra förslag? Le Mans kanske, men det är nog också lite lång och farlig.
Estoril möjligen och Paul Ricard, men jag vet inte om nån av dem är så där jättekul, även om de troligen är roligare än Ungern. Brands Hatch kanske vore nåt?
-
-
-
On 2002-08-18 00:01, AndersF1 wrote:Hmm ,det här får mig att tänka på en maträtt... just det, kyckling!On 2002-08-17 18:11, EnzoF1 wrote:
Över till nåt annat, jag dyker nog inte upp ikväll... hade tänkt det tills för en stund sedan men tappade sugen. Risken finns att jag säger sånt jag senare ångrar annars till vissa...
Ha det så kul ändå!
/E
Som sagt, det går bra att vara tuff bakom en skärm eller hur det var...
-
Nej, jag medOn 2002-08-18 00:54, ANFRAN wrote:
Är det bara jag som tycker att den så kallade Indybanan är en fattig ursäkt för en F1-bana?
Näää(Lade ni märke till direktöversättningen där?)