Någon som vet hur det står till med vädret i Ungern?
Det är bara runt 20 mil mellan Wien och Budapest (körde den vägen i somras med husvagn efter bilen), och med tanke på hur det sett ut på väderfronten undrar jag om någon vet hur det ligger till i Ungern?
Man har ju inte hört så väldigt mycket om läget så det är nog inte lika katastrofalt där, men det kansek kan ställa till något inför F1:en?
Det är inga problem med vädret, men Bridgestone och Michelin har tagit fram nya däck med lite mer mönster dessutom ryktas det att stallen skall köra bilarna lite högre.
Hittade en bild från besiktningen av banan som skedde i dag. Bilden kommer från startrakan före första kurvan.
Läste i Forzas inför Ungens GP tror jag det var att det var rätt lugnt med vätan i Ungern.
F.ö. har det under hela Ungerns GPs historia aldrig fallit en droppe regn under racet(nån gång har det hänt på kval eller träning har jag för mig). Tror de är ensamma om det.
Idag Fredag ar det SOL med lite moln och ca 26 grader nu vid tretiden....... sa man sitter skont vid Vacsa Utca eller vad nu den har jakla gagatan heter...