Intresset på topp för F1 på Forza

Kungaklassen av motorsport...
Gäst

Inlägg av Gäst »

Alltså har vi bättre fans än dom :puss:
pUs

Inlägg av pUs »

Möjligt att intresset ligger på topp, men det resulterar knappast i särskilt mycket debatterande.. släpp loss några av dina egenfabricerade konspirationsteorier! Gärna en ny en, jag får ju faktiskt lite jobb gjort här.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Behövs det? Nu är ju fusket så uppenbart ändå att ingen missat det. Det räcker om man kan räkna. Man brukar ju säga att tre sammanträffanden övergår gränsen för sannolikt. Alltså kan du roa dig med att räkna Barrichellos missöden under de senaste två åren och jämföra mot Michael Schumachers.
Solklart som korvspad eller hur?
Annars får du äran att förklara statistiken för mig. Vad står det 27 - 0?
pUs

Inlägg av pUs »

Tja, Rubens har väl inte haft några speciella missöden de senaste 2 åren, det har ju gått hyfsat bra för grabben måste jag säga. Nybliven farsa, kärlekslivet frodas och spirar. Förnyat förtroende (nåja) av sin arbetsgivare, en skinande ny, dyr & röd bil att åka i.

Michael däremot har trasslat till relationen med sin gamla farmor, generat sig på någon slags uppvisning genom att i total förvirring kliva upp vid fel nummer, blivit offentligt osams med sin lillebror under arbetstid och i direktsändning, etc.

Tycker att antalet missöden väger över minst 3-0 på Michaels sida, så jag förstår inte riktigt vart du vill komma.

Justja, intresset för F1 var högt. Mmm. :sad:
pUs

Inlägg av pUs »

27-0.. ingen aning. Men det låter som något som har att göra med finska sportsmän, fusk och illegala medel.

Annars kan det ju vara ett team bestående av Massa, Heidfeld, Irvine, Fisichella, Trulli & Villeneuve vars totala poängskörd du jämför med vad Alex Yoong har skrapat ihop hitills.

27-0.. men särskilt rättvist känns det ju inte.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Bortsett från tre-fyra kollisioner har han brutit lopp på löpande band den gode Rubens och får man inte hejd på honom på något annat sätt så strular man lite extra i deopån bara.
pUs

Inlägg av pUs »

Ursäkta, men nu snackar du idrottslig mumbo-jumbo här, som jag inte kan förstå.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Har du skruvat fast skygglapparna i år?
Ödet som drabbade Irvine 1999 har slagit ut igen hos Ferrari. Man hade kunnat låta åtminstone stallkamrat Barrichello försöka tillföra lite racing, som det såg ut att kunna bli under ett antal kval och lopp, men då sa antagligen Willi Weber eller någon närmast sörjande ifrån och vips så fanns det något fel på Rubens mjukvaror efter nästa gång han passerat depån...
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Nu börjar det likna gamla tider.
saboterade mjukvaror m.m. :computer:
Bara för att det är sommar.... :dance:
Skål Jari, nu ska jag ta mig en god whisky. :beer:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Bara för det skall jag ta en godare. (Mmmm... Bownmore Darkest)
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Samma. :grin: :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det tar sig...
Vilken bra smak du har :up:
pUs

Inlägg av pUs »

On 2002-08-13 22:38, Jari wrote:
Har du skruvat fast skygglapparna i år?
Japp. På dig, medans du sov, en kall novembernatt 1848.
Ödet som drabbade Irvine 1999 har slagit ut igen hos Ferrari.
Jämför inte Eddie med den där gnällpellen :mad: :mad: skillnaden var att stallet svek en smula när Irvine faktiskt hade en reell chans att ta hem titeln mot slutet. Rubens har aldrig varit i en sån position, trots betydligt bättre material i förhållande till konkurrentstallen än vad Eddie hade till sitt förfogande under 1999.
Man hade kunnat låta åtminstone stallkamrat Barrichello försöka tillföra lite racing, som det såg ut att kunna bli under ett antal kval och lopp,
Lite racing. Som den Rubens bjöd på i Monaco & Melbourne?
men då sa antagligen Willi Weber eller någon närmast sörjande ifrån och vips
Antagligen antar du lite väl mycket här.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:grin:
Jag tycker att det sätt du håller med om svek talar sitt tydliga språk.
pUs

Inlägg av pUs »

Äh, jag har väl rätt att vara lite partisk i ett fall av 100.. undantaget som bekräftar regeln.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det har blivit många undantag som bekräftar regel no. 1;
Alla regler skola skrivas så att de i första hand passar Ferrari. Missar man första regeln får man skicka in den pakistanske biografägaren att göra rent hus.