Lämnar Yamaha efter detta år. Jag förstår honom lite när han ständigt får undermåligt material av Yamaha. Ducati eller Honda lär det visst bli för Max. Får han bara en vettig hoj så slår han nog Rossi utan större problem!
Biaggi
-
-
-
-
-
-
Visst är Rossi en av de tyngre killarna i MotoGP, tror att Checa, Roberts och Gibernau är över medelvikt där också, Biaggi är nog bland de mindre.
Biaggi vill nog hamna på en Ducati eller Honda, då han bedömer dem som mer konkurrenskraftiga. Jag hoppas även att vi får se Bayliss på en Ducati nästa år i MotoGP.
I övrigt är det klart att Kato kör en fyrtaktare från nästa GP (Brno om 2,5 veckor).
Undrar också om Marlboro kommer att sponsra Ducati...skrev några rader om detta i en nyhet här på Forza. Rossi har i alla fall avböjt alla erbjudanden om tobaksreklam, så hos Rossi hamnar Marlboro inte (även om jag mycket väl kan tänka mig att de skulle vilja sponsra honom).
Biaggi vill nog hamna på en Ducati eller Honda, då han bedömer dem som mer konkurrenskraftiga. Jag hoppas även att vi får se Bayliss på en Ducati nästa år i MotoGP.
I övrigt är det klart att Kato kör en fyrtaktare från nästa GP (Brno om 2,5 veckor).
Undrar också om Marlboro kommer att sponsra Ducati...skrev några rader om detta i en nyhet här på Forza. Rossi har i alla fall avböjt alla erbjudanden om tobaksreklam, så hos Rossi hamnar Marlboro inte (även om jag mycket väl kan tänka mig att de skulle vilja sponsra honom).
-
-
-
-
Ja, då var Silly Season igång då. Det finns ju fler smaskiga rykten att ta del av, som t.ex:
Vem skall köra för Kawasaki?
Vem blir Aprilias andreförare?
Skall RedBull WCM byta märke?
Får Honda Pons fyrtaktare?
Får G. Tech 3 fyrtaktare av Yamaha?
Får d'Antin fyrtaktare av Yamaha?
Kommer MZ tillbaka?
Vem kommer att sponsra Yamahas huvudteam?
Kommer Telefonica att gå till Honda?
Vad händer med v.d Goorbergh, Harada, Riba, Biaggi, Kato och Laconi?
Vem skall köra för Kawasaki?
Vem blir Aprilias andreförare?
Skall RedBull WCM byta märke?
Får Honda Pons fyrtaktare?
Får G. Tech 3 fyrtaktare av Yamaha?
Får d'Antin fyrtaktare av Yamaha?
Kommer MZ tillbaka?
Vem kommer att sponsra Yamahas huvudteam?
Kommer Telefonica att gå till Honda?
Vad händer med v.d Goorbergh, Harada, Riba, Biaggi, Kato och Laconi?