Missade du Villes rena och fina omkörning av Knappen.
Vad hände egentligen med Trullis misstänkta tjuvstart, var det något som utreddes(CD-tittarna bör veta), hans söliga tempo förstörde ju för rätt många.
Vad gick fel under Rubens stopp, hade inte tankluckan öppnats eller?
On 2002-07-28 16:30, regenmeister wrote:
Missade du Villes rena och fina omkörning av Knappen.
Vad hände egentligen med Trullis misstänkta tjuvstart, var det något som utreddes(CD-tittarna bör veta), hans söliga tempo förstörde ju för rätt många.
Vad gick fel under Rubens stopp, hade inte tankluckan öppnats eller?
Idag körde man inte om Renault bilar - idag varvade man Renault bilar Jag undrar jag on inte ens Yoong skulle ha klarat av att passera Flavios pojkar idag.
Trulli fick ett drive-through straff men jag vet inte om det var för en tjuvstart eller för att han inte var så duktig på att låta Ralf varva ... det fick man aldrig veta
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
On 2002-07-28 16:42, regenmeister wrote:
LS1: Det hände ju rätt sent i loppet det där straffet. Eja nämnde att det var för att han hindrade Ralf, dvs ignorerade blåflagg.
Jag tyckte också att det var för den incidenten ... sen såg jag aldrig någon misstänkt tjuvstart heller.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Tyska producenterna visade ju starten med en liten röd ring runt Trulli där det syntes att han stack lite före de andra, men han kan ju bara ha tajmat det riktigt perfekt. Man hade inga lampor att jämföra med på de bilderna.
Är det inte så att domarna bara har en viss tid på sig att dela ut straffen, en halvtimme eller nåt liknande och sedan har föraren ett visst antal varv på sig innan han måste ta sitt straff? Eller det kanske är ändrat nu?
ummmmm, jag kan hålla med om att det varit irriterande om de klippt så i direkt sändningen. Men när man vet hur det gick så tycker jag nog dessa bilder var trevliga att se.