Topic för ensidig dissning av Montoya

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jaha, igår kom man tillbaks efter några dagars uppehåll ifrån Forza och tänkte läsa igenom alla olästa inlägg som producerats. Vad får man då harva igenom, jo Enzo har på några få dagar lyckats producera över 30 inlägg vara de flesta ensidigt dissar "sopan" Montoya p.g.a. att han inte förvaltar sina poles. I en tredjedel av fallen försvaras dessutom Montoya nästan lika enfaldigt av Lucy. För tusan Enzo, du får väl variera dina hata-Montoya inlägg med lite fler incidenter. Lär av alla hata-[Schumacher] skribenter, vi har ju iallafall lite variation på våra alster, men vi har förstås lite mer att hämta av också... :sad:

Man skulle ju kunna tro att du tagit över en tidigare skribents automatiska inläggsalstrare, men bytt ut [Schumacher] mot Montoya. :smile:

Här har ni en topic där Enzo kan skriva ytterligare några hundratal inlägg om hur värdelös Montoya är p.g.a. sina dåligt förvaltade poles och Lucy kan efter var tredje inlägg försvara honom, helst med ironi. Bara så vi kanske slipper några av dessa "intressanta"(nåja...) skrifter i några av de andra topics som man kan vilja läsa här i F1-forumet.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: AndersF1 den 2002-07-22 12:58 ]</font>
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Hehe jag gillar Mark Webber också :wink:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Ska nog döpa nick till "Kobra" tror jag? Tyvärr hittar jag inte lika fantasifulla smilies som den andre fjanten så jag kan nog inte presentera lika usla inlägg som han...

Menar du att jag knäckt Lucy. Har han bara svarat på 1/3 av mina inlägg så har jag ju "vunnit" minst 2/3 alternativt så håller han med mig. Gud så skönt! :grin:

/E
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Va? Måste jag sänka mig till din nivå och svara på ännu fler av dina dumma inlägg Enzo?

Jag kommer aldrig att hålla med dig och du kommer aldrig att hålla med mig - håller du med mig om det? :grin:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Lucy:

Aldrig i livet!

/E
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Va fan, kom igen nu, här skulle ju Montoya dissas och försvaras för sina illa förvaltade poles. :read:
Har ammunitionen tillfälligt tagit slut? :smile:

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2002-07-22 14:10, AndersF1 wrote:
Va fan, kom igen nu, här skulle ju Montoya dissas och försvaras för sina illa förvaltade poles. :read:
Har ammunitionen tillfälligt tagit slut? :smile:
Näh, nu har tom Lucy, Marsupilami och Nicolas insett at det ä dags att knipa igen om JPM:s förträfflighet... :wink:

/E
Gäst

Inlägg av Gäst »

Börjar mer och mer likna ett :puss: och :hug:-kalas
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Igår körde Yetin slut på däcken "you know" :lol: :lol: :lol:
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Här har vi annars en favorittopic dit drygt 95% av Enzos samtliga inlägg kan placeras...

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Hmm, resterande 5% då? :grin:

(gokarttopicen kanske...)

/E
nicolas

Inlägg av nicolas »

fan att jag slutar försvara monty, jag står alltid vid hans sida. En annan sak är att diskutera med dig, för som du vet;jag har redan knäckt dig för längesen och har inte orken att göra det igen.
Årets forza-medlem år 2001 samt 2002
medlem sedan 15 feb 2001
Användarens profilbild
mopar

Inlägg av mopar »

Monty borde ju eg gynnas av den nya kval varianten..
Men det kommer ju inte att hjälpa.. för även nästa år kommer ju som vanligt att vara Coulthards år :wink:

//mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Menar du allvar? JPM brukar ju inte slå till med ett först snabbt kvalvarv direkt... däremot brukar det ju förbättras radikalt i slutet.

Däremot kommer det att gynna Maestro och Räkan tror jag...

/E
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Maestro gynnas av alla regelförändringar, han är nämligen bäst. :grin:

Men det kanske blir jämnare nästa år om Monty får lite bättre däck... och innser att racet inte avgörs i första kurvan, eller de första varven för den delen. Nej, racet avgörs inte ens av kvalet :???:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Undrar om Montoyas förmåga att få till ett sista försök mest beror på en förmåga att vara bäst när det verkligen gäller, eller om han helt enkelt är lite trög med att känna på banan och få till inställningarna?
Om det inte är så lång tid mellan träning och kval borde det gå att köra lite mer kvalbetonat på träningen istället. Men förhållandena kan nog ändras en hel del mellan morgonens träning och eftermiddagens kval, så det hjälper kanske inte fullt ut. Då återstår det för alla :monkey: - lovers att hoppas att han främst är bäst när det är som mest pressat, annars kommer han nog inte att få ihop många poles nästa år. Inte Ralf heller för övrigt...

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Avviker man från ämnet om man tror att Montoya kommer att vara Schumachers främste konkurrent om antal poles nästa år? Det tror nämligen jag. Däremot tror jag inte att Montoya kommer att uppvisa samma jämnhet. Han kommer att åka hiss i kvalresultaten betydligt oftare än Schuamcher.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Förutsatt att bilen blir snabb tror jag att Räkan kan bli farlig nästa år, han verkar både kunna vara bra när det gäller och snabb i sina första kvalförsök. Sådana som Ralf som verkar ha en tendens att vara snabbast i sitt tredje försök tror jag får tungt, inte så snabb i början och inte nerver när det gäller.

Montoya kan nog vara snabb ibland, men är troligen en av de där som kan bli stående i nån sandfålla ibland efter ett lite väl överambitiöst försök.

Det skall faktiskt bli kul att se kvalen nästa år, även om det är lite konstgjord spänning över det hela.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Montoya dissas ensidigt av mig här:
Så här bra är montoya nästa år: ___________.