Forzamästerskapet

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Slasher

Inlägg av Slasher »

Mycket bra Forzamästerskapsresultat denna gång!
Håller med fullständigt! Jag visste väl att du skulle fixa till det där Lucy! :smile: Nu är det inte så långt upp till täten! Villeneuve FM Mästare 2002!! :grin:

Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Mja, jag hade bytt plats på Villeneuve och Kimi, annars så tyckte jag den var okej.

Gillar dock inte det eviga pissandet på den godhjärtade fightern vid namn Ron Dennis :mad:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Jag hade personligen satt Montoya före Villeneuve.

Sen läste jag nått om hur mycket mer pengar Rory Byrne borde ha fått. Han tjänar säkert bra och kanske skulle han ha ännu mer, men killen som ska ha mest credit för Ferraris överlägsenhet hans namn fanns inte att finna i artikeln. Eddie Jordan är på samma våglängd som mig:

"Michael started his F1 career with me, so I know him pretty well," EJ remarked. "And what Michael has now done is to create and nurture a team [Ferrari] more or less from scratch. So when Ross [Brawn, Ferrari's technical director] said recently that if Honda were ever going to win in F1 again they'd have to build the entire car themselves, as Ferrari do… well, I have to say I found that a little bit silly. In fact, it was absolute out-and-out nonsense – because, without Michael, Ferrari wouldn't have won anything like 150 grands prix.

"I don't want to start a row with Ross; but I think for him to have said what he said, without giving due credit to Michael, was utterly ludicrous. Ross wouldn't even have gone to Ferrari if Michael hadn't been there, for Heaven's sake! Michael has created that team, and that's why his overall greatness goes way further than his speed in an F1 car."

Från Autosports hemsida.

"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
JG

Inlägg av JG »

Jag gillar Villeneuve, men jag kan inte förstå varför han ska vinna denna omgång. Vad gjorde han för speciellt race? Tog poäng ja. Men det gjorde Panis oxå. BAR vann på McLarens, Renault, HHF och Ralfs trassel. Avslutningsvis, hade inte Massa något fel på bilen, hans avsnurrningar såg lite väl billiga ut. Jaja.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Han körde på Bridgestonedäck. Way to go, Tjack! :barf:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Tjack tog mer poäng än Ville :saucy:

Dessutom kan han behöva lite uppmuntran efter alla starka race i sunkbilen han kört på sista tiden för en slutlig sjundeplats.

Way to go Tjack! :bang:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag begriper inte heller vad Ron Dennis gjort för fel...
Användarens profilbild
Ralphie

Inlägg av Ralphie »

varför placera Ralf bland förlorarna? Skulle inte bräsleriggen hakat upp sig skulle han tagit en stabil 4:e plats!
Buuuu!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Menar du bakom Kimi, eller framför om om inte fanns?
Användarens profilbild
Mad Mako

Inlägg av Mad Mako »

Raffe hade nog klarat av att strula till det på egen hand. Nu hade han ju tur att någon annan gjorde det åt honom.
Han är ju slut.