Vilken kombination kör McLaren nästa år
-
-
-
-
Vill se Kimi och Heidfeld tillsammans i stallet.
Kimi och Fisi går också bra.
Kimi och DC är väl det troligaste, tror inte på att Mika kommer tillbaka och två finnar i samma stall??? Huvaligen perkelä
Wurz hamnar hos Toyota eller BAR, jag vill inte ha da Matta på den här sidan Atlanten!!!
DC ... tja du. Han blir väl kvar hos McLaren ett år till på nåder om inte Mika kommer tillbaka antar jag ...
Annars får han säkert plats hos Jaguar, Toyota, BAR eller Sauber.
Kimi och Fisi går också bra.
Kimi och DC är väl det troligaste, tror inte på att Mika kommer tillbaka och två finnar i samma stall??? Huvaligen perkelä
Wurz hamnar hos Toyota eller BAR, jag vill inte ha da Matta på den här sidan Atlanten!!!
DC ... tja du. Han blir väl kvar hos McLaren ett år till på nåder om inte Mika kommer tillbaka antar jag ...
Annars får han säkert plats hos Jaguar, Toyota, BAR eller Sauber.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Hahahaha.On 2002-07-09 09:20, Ozikahn wrote:
Ingen [Schumacher] i McLaren! Ingen FIAT motor heller!
Barrichello är ju lika snabb som [Schumacher], så varför ska något stall lägga 400 miljoner/per år på [Schumacher]?
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Ozikahn den 2002-07-09 09:20 ]</font>
Jag kom inte sist!
-
-
-
- Utvisad
Fakta! DC leder stort över Kimi.On 2002-07-09 14:49, Jari wrote:
Fakta! Rubens kvalar ut MS denna gång
När ska du lära dig Jari att det är slutresultatet som gäller? Du börjar låta som intelligensreserven på motorsport.com. När det inte blir några resultat så bjäbbas det om kval etc... Racing går ut på att vinna lopp och stå överst i tabellen när säsongen är slut. Om du tror att någon förare eller något stall har nån annan målsättning så är du ganska snett ute...
Tack för inbjudan igår, jag kommer gärna en annan gång. Men knoddarna lägger sig kring sju...
/E
Nej, Enzo. Racing i F1 handlar ännu mer om att få mäta sina krafter mot de bästa förarna i världen och racing förekommer genom hela fältet. Inte bara längst fram. Det finns så många sätt att bedöma racing på så attden som väljer ditt, det vill säga bara stirra på slutresultaten har missat mer än tre fjärdedelar av det roliga. Är det därför man aldrig ser dig här när Michael förlorar? Var var du när Ferrari var utan titel i 21 år? Vad höll du på då?
Hur kan till och med Italiensk press hylla Kimi för en fantastisk körning trots att han inte ens kom i mål?
Hur kan till och med Italiensk press hylla Kimi för en fantastisk körning trots att han inte ens kom i mål?
-
- Utvisad
Men då Jari kan du tala om för mig hur man betygsätter det du pratar. Mig veterligen premieras enbart de första sex bilarna som kommer i mål.On 2002-07-10 11:54, Jari wrote:
Nej, Enzo. Racing i F1 handlar ännu mer om att få mäta sina krafter mot de bästa förarna i världen och racing förekommer genom hela fältet. Inte bara längst fram. Det finns så många sätt att bedöma racing på så attden som väljer ditt, det vill säga bara stirra på slutresultaten har missat mer än tre fjärdedelar av det roliga. Är det därför man aldrig ser dig här när Michael förlorar? Var var du när Ferrari var utan titel i 21 år? Vad höll du på då?
Nu gör du dig bara dum. Tror du verkligen inte att det förarna helst vill är att vinna och att det är det högsta målet. Men enligt dig så spelar det ingen roll för förarna om de förlorar så länge de har mätt sina krafter på banan?
Du tar nog pris för klena ursäkter och idiotiska åsikter!
Vad jag förstår har racingvärlden valt vad som ska betygsättas och det är platserna 1 till 6. Platserna belönas med poängen 10,6,4,3,2 och 1. Den som har mest när året är slut vinner. Men jag kanske har missat att det är annat som premieras? Måste nog läsa på reglerna lite mer... Visst kan man prestera en himmelsk körning utan att komma i mål, men det är inte det förarna eller stallen strävar efter, även om McLaren verkar ha anammat din taktik i år.
Nu får du väl ändå ge dig! Smakar det så d-a surt i år???
/E
Jag konstaterar bara att du inte har ett enda hum om racing.
Du borde jobba med statistik eller deklarationer med din tråkiga inställning. Där är endast slutresultatet viktigt.
Har du hört talas om passion?
För de allra flesta passionerade motorsportfans handlar majoriteten av deras tid som passionerade fans till en förare inte om att fira segrar utan om vägen dit. Det ger så mycket mer än att sparka på dem som inte nått ända upp, men det begriper väl inte du?
Du borde jobba med statistik eller deklarationer med din tråkiga inställning. Där är endast slutresultatet viktigt.
För de allra flesta passionerade motorsportfans handlar majoriteten av deras tid som passionerade fans till en förare inte om att fira segrar utan om vägen dit. Det ger så mycket mer än att sparka på dem som inte nått ända upp, men det begriper väl inte du?
-
-
- Utvisad
Ja, jag har ju sett dig köra gokart, så du ska nog inte yttra dig om racing - för det du visade (och försvarar in absurdum) har inget med racing att göra. Hoppsan, nu sparkade jag visst på en som låg.On 2002-07-10 18:33, Jari wrote:
Jag konstaterar bara att du inte har ett enda hum om racing.
Jag kan ta gift på att det för alla förare är slutresultatet som räknas, och du kan hoppa upp och snurra på att Kimi med glädje skulle ha tråkigt i alla lopp om det innebar att han blev WDC. Tror du något annat så kanske du ska följa något annat än F1.
Tror du att McLaren firade stort i helgen för att Kimi körde bra? I så fall, tror du att de firade mer när DC vann i Monaco? Där har du svaret på vad som är passion och vad som egentligen räknas i racing.
Men som finne så förstår jag att du tycker att vägen dit är viktig... finnarna har ju på sistone dopat sig för att nå målet, så det firar vi tycker jag.
KIPPIS!
/E
Kan du räkna åren mellan 86 och 91? Men framför allt åren mellan 83 och 98-99?On 2002-07-10 19:27, Lemon wrote:
Jag väntar på den dagen då ingen finne kör i F1. Då får vi verkligen veta hur stor Jaris passion för sporten är...
Jag tror att VM-titlarna kommer betydligt oftare i framtiden, så jag har stor tillförsikt. Ni kanske väntar på näste, förlåt förste svensk?
-
-
-