McNish

Kungaklassen av motorsport...
MikeSolo

Inlägg av MikeSolo »

Vad tror ni, kör han nästa år?

Jag tror det inte...
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Han kör väl en begnad Lexus ner till snabbköpet.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Han får säkert en sportvagnsstyrning till nästa år. I F1 blir det inte någon fortsättning - hoppas jag.

McNish är enligt mig säsongens besvikelse.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
MikeSolo

Inlägg av MikeSolo »

Han började ju köra F1 ganska gammal, själv tror jag att det har med saken att göra. De flesta som har "blivit något" började väl rätt unga? Jag är ingen expert, men jag tycker det verkar så. (Långt ifrån alla som börjar tidigt blir dock något...)

/Micke
Ankan

Inlägg av Ankan »

On 2002-07-05 21:42, MikeSolo wrote:
Han började ju köra F1 ganska gammal, själv tror jag att det har med saken att göra. De flesta som har "blivit något" började väl rätt unga? Jag är ingen expert, men jag tycker det verkar så. (Långt ifrån alla som börjar tidigt blir dock något...)

/Micke
har för mej att han hade en styrning i unga år..........
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

I dag är de nya löftena 20år, för tio år sen var löftena 25år, för 20åt sen var löftena 30år. Snart är löftet en spermie. Den stora frågan är vem som bär på spermien? :grin:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-07-05 21:50, Ankan wrote:
har för mej att han hade en styrning i unga år..........
Han hade teststyrningar för McLaren och Benetton runt 1990 - en tid då han borde ha varit aktiv F1-förare ...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Alla med lite insikt i F1 har ganska klart för sig att den siste som hade lite självkänsla som kom in i F1 var JPM. De som har kommit in senare och även en del av "baby-chafförerna" som omhuldats. Kommer av framtiden endast att förekomma som statestik.

Men JPM har en liten defekt. Han har inte lärt sig acceptera när han är omkörd. Den lilla defekten håller på att bli hans fördädrv. :smile: