DTM
-
-
-
Grattis till Ekström för framgångarna i DTM, en andraplats totalt i serien är inte dåligt.
DTM verkar ganska populärt i Tyskland, tror det var 126 000 och tittade på senaste loppet. Kanske en serie som fler svenskar borde försöka testa? Men inte helt lätt att få en styrning antar jag...
DTM vore nåt att visa på SVT Extra, kan väl inte vara så dyrt när ingen annan verkar vara intresserade. Lite mer fart än ETCC, som väl i och för sig kan vara kul ibland.
Har Schumi förresten kört i DTM?
DTM verkar ganska populärt i Tyskland, tror det var 126 000 och tittade på senaste loppet. Kanske en serie som fler svenskar borde försöka testa? Men inte helt lätt att få en styrning antar jag...
DTM vore nåt att visa på SVT Extra, kan väl inte vara så dyrt när ingen annan verkar vara intresserade. Lite mer fart än ETCC, som väl i och för sig kan vara kul ibland.
-
Skulle vara underbart om de sände DTM också.On 2002-07-01 17:33, AndersF1 wrote:
Schumi körde ett lopp tror jag i DTM 1991. Det gick ganska dåligt om jag kommer ihåg rätt.
/Viktor
-
Japp en Mercedes 190 eller nåt sånt rattade han och redan då körde han in i konkurrenterna för att knuffa dem av banan.On 2002-07-01 17:33, AndersF1 wrote:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish