Vänta nu,
ska Ferrari bestraffas för att FIA bedömer dem annorlunda???
Är det inte snarare FIA som ska bestraffas då.
Jag har dessutom för mig att Mika slapp undan straff trots att han använde en massa otillåtna programvaror i hans styrbox. För varför skulle den annars saknas plombering? (helt i ditt resonemang). Menar du att McLaren ska bestraffas för att Mika friades i detta fall?
OM du har någar bevis på fusk så får du gärna lägga fram dem! Jag tror säkert att Ron betalar dig en rimlig dusör för besväret!
/E
Forza frågar: Straffar FIA Schumi den 26?
-
-
- Utvisad
-
Som väntat, så konstaterades att enda brottet som begåtts var att Ruben och schummi hade förnedrat och skämmt ut sig på prispallen. Och som den starka och fristående opartiska organisation som FIA är så måste dylika beteenden bestraffas hårt.
Med en flukt tillbaka i backspegeln så minns jag att enda tillfället, det varit förbjudet med bjudningar var när den store tyske mästerföraren vid namn Michael Schumacher råkade ut för teamåka från Mclaren. Samtidigt är det för den som minns sin historia väl oftast Ferrari som varit inblandade stallorderdebatten. Givetvis finns det även en och annan finne som blivit hjälpt på traven men med deras dopingbakgrund så är det väl inte annat att vänta.
Trots allt har Ferraris agerande öppnat ögonen på många och devalverat värdet på schummis tidigare segrar.
Med en flukt tillbaka i backspegeln så minns jag att enda tillfället, det varit förbjudet med bjudningar var när den store tyske mästerföraren vid namn Michael Schumacher råkade ut för teamåka från Mclaren. Samtidigt är det för den som minns sin historia väl oftast Ferrari som varit inblandade stallorderdebatten. Givetvis finns det även en och annan finne som blivit hjälpt på traven men med deras dopingbakgrund så är det väl inte annat att vänta.
Trots allt har Ferraris agerande öppnat ögonen på många och devalverat värdet på schummis tidigare segrar.
Det gällde väl bara förarna? Har Max fans här som tar illa upp?On 2002-06-27 14:54, EnzoF1 wrote:Är det inte du som propagerar för att man inte ska använda nidnamn och sedan svär på att du aldrig gör det?On 2002-06-27 14:34, Jari wrote:
...Max Mesig & Co...
Typiskt finska fjollfasoner!
Men du spelar ju aldrig efter reglerna så varför bryr jag överhuvudtaget mig???
/E