Grattis Barrichello

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Ferrari var klart snabbast på tester på Silverstone nyligen. Det blir förmodligen en ny defileringsseger för Scuderia om tretton dagar.
Användarens profilbild
frongor

Inlägg av frongor »

Vem är det som har skrivit forzas summering av loppet.. Den individen kan gärna förklara hur han eller hon kan lyckas ge Sato skulden för startincidenten med Fisichella. Sato blir ju rammad bakifrån för f-n och är helt oskyldig. Sen vet jag inte om Fisi fick en knuff han också men det var ju absolut INTE Satos fel. Men han är väl lätt att hacka på kan jag tänka...

Annars ett tråkigt lopp. Jag höll på Barrichello förr i tiden men han fjäskar för mycket med stalledningen numera. Jag hoppas på repris från 99 för Michael på Silverstone.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Lucy, om [honkreaturet] förskte döda [Schhh] på Spa 98 så var det där mycket värre.
Jag håller med uttalandet "Get a grip".
Han är inte mogen för F1 ännu, men visst,
...snabb är han. På ett varv.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Jari den 2002-06-25 18:42 ]</font>
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

[Schumacher] var inte med och körde SPA 99. 98 körde han på DC och låg oxh linka med tre hjul som man inte får göra väl?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tiden går fort när man har roligt :saucy:
Tysslinge #119

Inlägg av Tysslinge #119 »

:lol: :lol: :cry:

PS. Man blir aldrig bättre än sitt senaste presterade resultat. DS
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Näe

Tärnström
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-06-25 20:17, Tysslinge #119 wrote:
:lol: :lol: :cry:

PS. Man blir aldrig bättre än sitt senaste presterade resultat. DS
Kära Tysslinge, så Sennas beslut att köra Prost av banan var en "racingincident" liksom MS avträngningsförsök av Ville i Jerez 97?? Samtliga händelser skedde på bråkdelen av en sekund. Nu har ju inte jag din gedigna racingerfarenhet, men jag är av den bestämda uppfattningen att båda händelserna, liksom JPM´s klantighet på Nürburgring var ren och skär klantighet med en stor portion illvilja.
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

zz, på vilket sätt var det illvilja med i det JPM gjorde?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Genom att han vet sitt eget tillkortakommande, han vet hur inkompetent han är att bedömma bromspunkter (har visat prov på det åtskilliga ggr tidigare) han hoppas att en del förare skall tro att han har tarmar så att de avhåller sig från ett omkörningsförsök. Det fungerar på lingon som Massa, Yong, Webber mfl. Gamla rävar som DC, MS och några till har redan genomskådat bluffen JPM. Återstår då endast ren och skär elakhet. Ingen skall komma förbi med hel bil.

Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Det låter ju som du talar om [Schumacher]. Han gör ju precis det du påstår.

HHF gjorde ju nästan en repris av JPMs manöver. Var han då inkomptent och full av illvilja? Den gubben har ju kört F1 i nästan 10 år också!

Sedan har vi Fischella som kört i 6-7 år och lyckas torpedera sin snabbare stallkamrat i första böjen. Han borde väl ändå förbjudas? :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Guds förbannelse av Fisichella genom att sätta en dåre i samma stall som honom är ett kapittel för sig. Det vill jag inte vidare kommentera då det finns risk att jag drabbas av akuta våldstendenser.

Frenzen har alltid och kommer alltid att vara en gråblek "midfield driver". Han gör allting rätt, men det slutar på något sätt alltid fel.

Ozi, hur vore det om du för en gånggs skull blev lite snäll och lyssnade på äldre och förståndigare medlemmar här. :wink: