Williams blir BMW?
-
- Moderator
Såg i en tråd på Atlas att det ryktas om att BMW erbjuder Williams en rejäl bunt med sedlar om stallet stryker namnet Williams och i stället kallar sig BMW. För det första, om det är sant, vore det otroligt trist. Namnet Williams är lika förknippat med F1 som Ferrari, om inte mer efter apkonsterna på A1. För det andra, om jag inte minns fel måste övriga stall vara överens om att namnbyte är ok. Tror att Concorde-avtalet föreskriver det. Minns hur Tom Walkinshaw ville byta namn på Arrows till TWR utan att lyckas.
Men, men... Sälj ut skiten bara medans det är värt nåt. F1 går snart i graven ändå.
Tärnström
Men, men... Sälj ut skiten bara medans det är värt nåt. F1 går snart i graven ändå.
Tärnström
-
-
Jag är imponerad av era viljestyrka och förmåga att veta vad ni vill. Själv vet jag inte vad som gör mig gladast - ett katastrofalt misslyckande av SChumacher alternativt en mycket allvarlig olycka eller dominans från Montoya. Troligen något av de två första alternativen - hat skänker ändå sanna glädje eller hur zz och Enzo?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
- Utvisad
-
Tja jag säger det i samma anda som du och zz älskar att hata Montoya o.s.v ...On 2002-06-02 22:03, EnzoF1 wrote:
LS1:
Lite dålig stil att säga att man blir glad av en allvarlig olycka...
/E
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-
- Utvisad
Att inte gilla/hata någon och att önska dem en allvarlig olycka är lite olika sak tycker jag...On 2002-06-03 01:07, LuckyStrike1 wrote:
Tja jag säger det i samma anda som du och zz älskar att hata Montoya o.s.v ...
Självklart har jag inget emot att se JPM bryta loppen, men från det och att önska olyckor som i bästa fall ger brutna ben typ Silverstone och i värsta fall resulterar i dödsfall är ganska lågt. Men det här vill till JPM-lovers antar jag, han visar ju heller ingen respekt för andras liv!
/E
-
Dum kommentar men det är kanske sådant som kommer från Schumilovers ...On 2002-06-03 08:58, EnzoF1 wrote:
Att inte gilla/hata någon och att önska dem en allvarlig olycka är lite olika sak tycker jag...
Självklart har jag inget emot att se JPM bryta loppen, men från det och att önska olyckor som i bästa fall ger brutna ben typ Silverstone och i värsta fall resulterar i dödsfall är ganska lågt. Men det här vill till JPM-lovers antar jag, han visar ju heller ingen respekt för andras liv!
/E