Til Blomqvist og Ekblom!

Kungaklassen av motorsport...
SFM

Inlägg av SFM »

Syns at kommenteringen til Janne og Fredrik i dag var til tider usmakelig. Det hørtes jo ut som om det satt to ekte Schumi/Ferrari hatere i kommentatorboksen. Slikt skal to gode kommentatorer holde seg for gode til, mener jeg...
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Enligt folk på ett annat forum är Blomman Skummilover...
SFM

Inlägg av SFM »

Da syns jeg det er rart han han kalte Schumacher for "Schueface"... Meget uprofft...
Användarens profilbild
Slasher

Inlägg av Slasher »

Aldrig är folk nöjda!! Vad ska man göra som kommentator? Vara objektiv eller?!??! Galet! :crazy:
BlyFoten

Inlägg av BlyFoten »

Tycker Blomman gör ett kanon bra jobb!
Att ha koll på alla kanaler och på ett bra sätt förmedla detta till tittarna/mig, när jag hörde att han skulle kommentera lite för 4:an och då inte vara på C+, fick jag kalla kårar på ryggen!

Ger även en stor eloge till Af Petersen som gör tiden innan loppen/kvalet mycket intressanta.

Där emot kanske Ekblom borde hålla sig bakom ratten istället,
och inte försöka sig på att kommentera,

Tycker tiden då Blomman kommenterade ensamt var bättre.

Go Blomman! Du gör ett bra jobb!
SFM

Inlägg av SFM »

Joda, Blomman gjør en god jobb, men kommenteringen hans i dag syns jeg var uproff.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag har ännu inte tillgång till CD tyvärr så jag hörde inte vad han sa idag ... men jag har i princip inga problem med att en kommentator säger vad han tycker istället för att försöka vara neutral.

Om en kommentator sen skulle säga något ofördelaktigt om någon av mina favoriter som t.ex JPM eller Villeneuve så skulle jag så klart bli sur ... men det är ju bara för att jag själv också är lite opartisk :wink: Tycker Blomman och Ekblom kör ett kanonjobb - det jag har hört - jämför bara med katastrofen på TV4 där de antingen inte kan något eller också kan men missar allt som händer!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Shoeface? Haha! Härligt...
Tifosipower

Inlägg av Tifosipower »

Jag håller helt med Blyfoten. att hålla reda på alla kanaler o tider + att själv få en inblick i racet, det e int många som klarar det.

GO Janne Blommqvist
PJ

Inlägg av PJ »

Det var ju inte bara Schumi som fick sig en känga(fot :grin:), utan även Sato. Som sagt kul med komentatorer som säger vad de tycker,
i stället för att sitta och tramsa om lyxbåtar och hotellpriser.
Nej, skicka Artur till Packat & Klart. Där hör han hemma.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: PJ den 2002-05-27 00:58 ]</font>
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-05-25 15:59, SFM wrote:
Det hørtes jo ut som om det satt to ekte Schumi/Ferrari hatere i kommentatorboksen.
Det är väl ganska naturligt att vara det efter Österrike?
Användarens profilbild
Viktor

Inlägg av Viktor »

Tycker både Janne och Fredrik x 2 sköter sig perfekt. Tycker att det är betydligt bättre nu än när Janne var ensam hela förra året.

/Viktor
Normann

Inlägg av Normann »

Nei, jeg er ikke enig med min landsmann da jeg synes Janne og Fredrik er blitt meget profesjonelle. Klart det forekommer en og annen glipp, men jeg er meget fornøyd da de får med seg så å si alt som skjer og har nesten alltid de rette svarene. De er også entusiastiske og holder hele løpet ut.

SFM, ta en titt på Eurosport Nordic og sjekk ut motorsport kommentatorer som Tromark eller Ring for å få litt perspektiv på hva som egentlig er verdt å klage på!

Takk til Janne og Fredrik x2!