Vad gör de gamla nu?
-
Tänkte bara kolla lite om vi kan reda ut lite frågor jag ställde mig när jag kollade ett lopp från 99 igår.
Det finns en del förare, mest sådana med mycket små framgångar om ens några alls, som körde för ett par år sedan. Frågan är bara vad de gör nu. Kör de racingbilar fortfarande eller har de dragit sig tillbaka och jobbar med något helt annat nu?
Tora Takagi
Körde Arrows 99 och försvann till säsongen 2000. Vart finns han och vad gör han, är det CART i år också?
Johnny Herbert
Testar han fortfarande Arrows eller har han tagit sig till USA?
Tarso Marques
Vad gjorde han åren mellan försvinnandet från F1 och återkomsten förra året i Minardi och vad gör han nu?
Ukyo Katayama
Körde Tyrell vill jag minnas. Vart försvann han?
Damon Hill
Ja, att han skriver lite i F1Racing vet jag men pysslar han med något mer inom sporten?
Patrese
Eric Comas
A. Suzuki
Andrea De Cesaris
Ivan Capelli
Nakano
Jan Magnussen
Listan kan göras jättelång, kom gärna med mer info om ni kan!
Tackar!
/gringo
Det finns en del förare, mest sådana med mycket små framgångar om ens några alls, som körde för ett par år sedan. Frågan är bara vad de gör nu. Kör de racingbilar fortfarande eller har de dragit sig tillbaka och jobbar med något helt annat nu?
Tora Takagi
Körde Arrows 99 och försvann till säsongen 2000. Vart finns han och vad gör han, är det CART i år också?
Johnny Herbert
Tarso Marques
Vad gjorde han åren mellan försvinnandet från F1 och återkomsten förra året i Minardi och vad gör han nu?
Ukyo Katayama
Damon Hill
Ja, att han skriver lite i F1Racing vet jag men pysslar han med något mer inom sporten?
Patrese
Eric Comas
A. Suzuki
Andrea De Cesaris
Ivan Capelli
Nakano
Jan Magnussen
Listan kan göras jättelång, kom gärna med mer info om ni kan!
Tackar!
/gringo
-
-
Ukyo Katayama
Bergsklätrare, tagit K2 och Mount Everest, inte dåligt! Kör även lite "All Japan GTC Series"
A. Suzuki
Kör "All Japan GTC Series"
Eric Comas
Tror även han kör/har kört i "All Japan GTC Series"
Ivan Capelli
Är/var kommentator för Italiensk TV
Nakano
Har kört CART i 2 år.
Jan Magnussen
Körde väll American Le Mans Searies förra året och åren innan dess.
"All Japan GTC Series"=Tuffa GT bilar, Toyota Supra, Nissan Skyline, Honda NSX, Jaguar XJ220 osv. Det är dessa bilar man kan köra i Gran Turismo spelen.
/Viktor
Bergsklätrare, tagit K2 och Mount Everest, inte dåligt! Kör även lite "All Japan GTC Series"
A. Suzuki
Kör "All Japan GTC Series"
Eric Comas
Tror även han kör/har kört i "All Japan GTC Series"
Ivan Capelli
Är/var kommentator för Italiensk TV
Nakano
Har kört CART i 2 år.
Jan Magnussen
Körde väll American Le Mans Searies förra året och åren innan dess.
"All Japan GTC Series"=Tuffa GT bilar, Toyota Supra, Nissan Skyline, Honda NSX, Jaguar XJ220 osv. Det är dessa bilar man kan köra i Gran Turismo spelen.
/Viktor
-
-
Krockar bilar i CART - ialla fall ifjol.On 2002-02-05 17:35, gringo wrote:
Tora Takagi
Ska köra för Audi i Le Mans i år. Troligen en del race i ALMS också där han hoppade in för ett privatstall med Audi ifjol.Johnny Herbert
Nu jagar han tjejer i Brasilien och en racingsits någonstans.Tarso Marques
Klättrar i berg, bland annat Mount Everest, och är manager i JapanUkyo Katayama
skriver för F1 Racing, äger en BMW firma i England, undviker frisören och tar hand om familjen.Damon Hill
Gör helt rätt - njuter av livet och sina pengar och kör lite amatörracing.Patrese
SportvagnsracingEric Comas
Vad jag har hört jobbar han för Philip Morris (Marlboro) i ItalienAndrea De Cesaris
F1 journalist, expertkommentator, för italiensk TV-kanal (RAI?)Ivan Capelli
CART för Adrian Fernandez stall - lika långsam som han var i F1Nakano
Kör för Panoz i ALMS tillsammans med David Brabham och anses vara en av de bästa sportvagnsförarna. Kört flera Le Mans för samma stall och vunnit ALMS. Anses fortfarande lika dum och korkad av hela danska folket.Jan Magnussen
VarsågodTackar!
/gringo
-
-
-
-
-
Inte jobbar zz inte ... han har det bra han, alldeles för bra. Han vet inte hur bra han har det
Taki Inoue - ingen vet riktigt vad han gör. Han dricker dyra viner, har privatchaufför och säger att han inte har några pengar. Ialla fall i en intervju i F1 Racing för några år sen. Han har det också väldigt bra.
Tror inte att han kör nåt ialla fall.
Saturo Nakajima har ett eget stall i Formula Nippon som är ett av toppstallen i den serien. Han är/var också manager för några japanska förare.
Taki Inoue - ingen vet riktigt vad han gör. Han dricker dyra viner, har privatchaufför och säger att han inte har några pengar. Ialla fall i en intervju i F1 Racing för några år sen. Han har det också väldigt bra.
Tror inte att han kör nåt ialla fall.
Saturo Nakajima har ett eget stall i Formula Nippon som är ett av toppstallen i den serien. Han är/var också manager för några japanska förare.
-
-
- Utvisad
Näpp, de klassas som ägodelar!On 2002-02-06 22:09, zz wrote:Crazzz, fru och barn räknas inte som "prylar"On 2002-02-06 21:47, Crazy F1 wrote:
Inte du heller Jari!!!
Du med dina 20 vidoeapparater och tre bilar och två barna och fru och ja vad var det nu.....det var en massa prylar som du rabblade upp.
/E
-
-