Hur hade du det?Bopper skrev:Jag hoppas att jag inte kommer missa en sekund!
TYSKLANDS GP 2011 - NÜRBURGRING. Lopp 10 av 19
-
-
-
-
Jodå, paraden hördes ganska bra. Tror det var Timo Glock som intervjuaren frågade på engelska, men bad honom svara på tyska för att underlätta för publiken. Men Timo börjar första meningen på engelska i alla fall, innan han kom på "just det tyska skulle det va'"
Däremot var det svårt att höra kommentatorerna under racet, det brummade lite för mycket för det
Om jag åker på nåt mer race kommer jag nog att hyra en FanVision eller åtminstone ta med en kikare, så att man kan läsa tider m.m. på TV-skärmen. De kanske står närmare på andra läktare, men på T4 var den lite för långt bort (eller om det är jag som ser dåligt )
Den som fick mest jubel var nog Vettel. Oväntat?
Sen satt det några engelsmän runt omkring, så Hamilton och Button fick lite jubel också.
Men vilket ljud Renault- och Mercedesmotorerna hade! De lät som de skulle gå sönder vid nedväxlingarna
Däremot var det svårt att höra kommentatorerna under racet, det brummade lite för mycket för det
Om jag åker på nåt mer race kommer jag nog att hyra en FanVision eller åtminstone ta med en kikare, så att man kan läsa tider m.m. på TV-skärmen. De kanske står närmare på andra läktare, men på T4 var den lite för långt bort (eller om det är jag som ser dåligt )
Den som fick mest jubel var nog Vettel. Oväntat?
Sen satt det några engelsmän runt omkring, så Hamilton och Button fick lite jubel också.
Men vilket ljud Renault- och Mercedesmotorerna hade! De lät som de skulle gå sönder vid nedväxlingarna
Keep on Boppin´
-
Gott att höra, jag hoppas på lite varmare vindar i september på Monza
Jag hade en KangarooTV eller Fanvision när jag såg TV-skärmen och det tyckte jag mest blev splittrad, men sen förrförra året när vi inte kunde läsa grafiken på skärmen fick vi hämta en och dela på.
Jag hade en KangarooTV eller Fanvision när jag såg TV-skärmen och det tyckte jag mest blev splittrad, men sen förrförra året när vi inte kunde läsa grafiken på skärmen fick vi hämta en och dela på.
I was misled and that is the way it went
-
En Fanvision blir det Cheever inga andra tankar är god tag bara!
Så får vi hoppas att det blir uppehål föt just nu vräker det ner här.
Det måste ha blivit ett håll i himlen över Italien
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
Glöm inte att beställa en för leverans minst 3 veckor före race. Dom har ingen uthyrning på plats i italien längre.platt skrev:En Fanvision blir det Cheever inga andra tankar är god tag bara!
FanVision will have kiosks at the following races:
- 2011 Qantas Australian Grand Prix
- 2011 Santander British Grand Prix
- 2011 Belgian Grand Prix
- 2011 Singapore Grand Prix
- 2011 Japanese Grand Prix
- 2011 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix
Jag missade det med några dagar till Turkiet och fick vara utan
http://www.fanvision.com/content/order/ ... y#Shipping
-
-
Det fanns en film om Fanvision (hette tidigare Kangaroo-TV) på Aftonbladet för ett tag sedan, men den verkar vara borttagen nu.
http://www.youtube.com/watch?v=hOU4Tgt7PTw
http://www.youtube.com/watch?v=_StNaiNjp5g
Youtube-klippen visar dock versionen med större skärm som man kan köpa för en hel säsong.
Den som man hyr är den gamla Kangaroo-TV:
http://www.youtube.com/watch?v=hOU4Tgt7PTw
http://www.youtube.com/watch?v=_StNaiNjp5g
Youtube-klippen visar dock versionen med större skärm som man kan köpa för en hel säsong.
Den som man hyr är den gamla Kangaroo-TV:
Keep on Boppin´
-
-
-
-
Motivera varför vi inte behöver, du som gillar tid och statistik borde gilla detta eller ska du bara titta och dricka öl?Cheever skrev:Jag är inte helt säker på att vi behöver en i år, men om du vill kan jag beställa en.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
För att jag tyckte inte att jag behövde den när jag satt i första chikanen och hade en tillräckligt stor skärm framför. Där kunde man läsa grafiken fint. När vi satt på start/mål var skärmen så liten att grafiken inte syntes.platt skrev:Motivera varför vi inte behöver, du som gillar tid och statistik borde gilla detta eller ska du bara titta och dricka öl?Cheever skrev:Jag är inte helt säker på att vi behöver en i år, men om du vill kan jag beställa en.
Men visst, vore ju synd om det nu är långt till skärmen eller en liten igen.
-
-
Alltså, det är smidigt. MEN om man sitter på läktaren har man ändå fullt upp med annat, titta på F1 fotografera lite, dricka pilsner osv. Och har man då grafiken (som nuförtiden är rätt bra på world-feeden) framför sig på stor skärm blir det lite kluvet att ha en liten skärm att pilla med. Åtminstone tyckte jag det då. Men som sagt, när vi hade en kass skärm framför oss på start/mål, då var den nästan ett måste för att ha koll.Crazy F1 skrev:Jag tycker den verkar skitsmidig ja.
-
-
- Varnad
-
Okej du har rätt Cheever!
Vi gör så här, jag tar med mig mitt trådlösa tim modem så tankar vi det för en hundring och sen tar vi din laptop eller vad det heter det blir billigast så. Varför vi inte tar min bärbara är att batteriet håller en halv timme sen är det slut.
Vi gör så här, jag tar med mig mitt trådlösa tim modem så tankar vi det för en hundring och sen tar vi din laptop eller vad det heter det blir billigast så. Varför vi inte tar min bärbara är att batteriet håller en halv timme sen är det slut.
-
-
http://www.formula1.com/mobile_services ... iming.html
Inga 159:- där i alla fall? Men detta är ju iofs till telefon...
Inga 159:- där i alla fall? Men detta är ju iofs till telefon...
Keep on Boppin´
-
-
- Varnad
-
Tack för det!!Jari skrev:http://www.softpauer.com/f1site/
-
- Varnad
-
Jag hittade appen gratis på Blackdroid.net
Bara att bli medlem, ladda ner och köra. Funkar fint på min GalaxyS
http://www.blackdroid.net/forum/viewtop ... App#p64823
Bara att bli medlem, ladda ner och köra. Funkar fint på min GalaxyS
http://www.blackdroid.net/forum/viewtop ... App#p64823
-
- Varnad
-
F1 live time funkar och är gratis. Men man får inte grafik på placeringen på banan men tider och placering mm finns..Jari skrev:Jag har en IRob och till dem finns inga gratis appar för Steve Jobbig är såååå fattig!
Varför köpa en Ifjån om man tycker att allt ska vara gratis?
FIA = Ferrari International Assistance
-
Displayen verkar vara lika stor som Apple iPhone.Bopper skrev:Stämmer nog.
Denna har större skärm, är dyrare och jag tror inte man kan hyra den:
Så varför inte köra en App på iPhone som Fanvision ?
Jag gissar att Fanvision tar in via marksändningar television ?
Man borde kunna använda WiFi på F1 banor och få in video in på iPhone !
-
-
Jag gissar att Fanvision får bilden direkt från tv-produktionsrummet, för man kan ju välja ombordkameror själv. Och även om man beställer hem en mojäng så kan man väl bara använda den när man befinner sig på banan?REP skrev:Så varför inte köra en App på iPhone som Fanvision ?
Jag gissar att Fanvision tar in via marksändningar television ?
-
- Varnad
Jag skulle inte lägga en enda spänn tillJobs, men det skickades på mig en IPad från jobbet och precis som jag trodde är den helt oduglig till det mesta.olag skrev:F1 live time funkar och är gratis. Men man får inte grafik på placeringen på banan men tider och placering mm finns..Jari skrev:Jag har en IRob och till dem finns inga gratis appar för Steve Jobbig är såååå fattig!
Varför köpa en Ifjån om man tycker att allt ska vara gratis?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!