Svenska spel ger utdelning?!?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Hörde på nyheterna att svenska spel ska ge utdelning till de som spelat på Barren som etta. :???: Varför??? Jag spelar inte, men de som gör det borde ju veta att Barren släpper Schummi. Om de inte viste det eller om de blev förvånade så ska dom inte spela på Formel 1 utan hålla sig till fotboll eller hästar som de ... de är.
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

Eftersom det var sista gången F1 fanns med på Oddset så tyckte väl dom att dom kunde betala tillbaka stålar till dom missnöjda spelarna.
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Larvigt! Men som sagt jag är ju inte spelare så jag vet ju inte hur de tänker...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag antar att Svenska Spel ser det här som en uppgjord seger. Men då borde man väl betala tillbaka insatsen och inte ge en massa utdelning på dubbla vinnare. Nåja...
Användarens profilbild
Tommi

Inlägg av Tommi »

fast egentligen så borde man få betala in en extra avgift för att man varit så dum/blåögd att man satsat på Rubens som vinnare...

/ Tommi

Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

On 2002-05-14 15:09, Tommi wrote:
fast egentligen så borde man få betala in en extra avgift för att man varit så dum/blåögd att man satsat på Rubens som vinnare...
/ Tommi
Så om man spelat på Barren och Schumi brutit loppet så är man dum/blåögd?
Användarens profilbild
Tommi

Inlägg av Tommi »

tjaaa, vad ska man säga.
Dem som satsar pengar på Rubens måste ta med faktumet att Schumi måste bryta för att Rubens ska få vinna i sina vinst beräkningar.
Själv skulle jag aldrig våga satsa på Rubens om jag inte i förväg visste att Shumi inte skulle komma i mål.

/ Tommi

Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

Att Svenska spel betalar ut vinst till både dom som spelat på Schumacher och Barrichello som vinnare nämndes faktiskt till ohc med på Österikisk TV!