Imponerande kunskap!
-
Imponerande kunskap!
Jag är imponerad av vilken kunskap om F1 som finns på detta forum.
Det är väldigt stimulerande att diskutera något man är intresserad av med folk som vet vad de pratar om!
Tack från en gammal stöt som har följt F1 från och till under många år.
Detta forum är nog det bästa som finns just nu.
Jörgen
Det är väldigt stimulerande att diskutera något man är intresserad av med folk som vet vad de pratar om!
Tack från en gammal stöt som har följt F1 från och till under många år.
Detta forum är nog det bästa som finns just nu.
Jörgen
Har följt F1 sedan 70-talet!
-
- Varnad
-
-
-
-
Må vara sant men frågan är väl varför folk slänger ur sig saker till höger och vänster...det går ju absolut att föra en diskussion även om man tycker olika...jag tycker ju sällan som Luckey eller Perp t. ex men det är ändå givande att få diskutera saker.
För övrigt så är det kul att se dig här igen, det måste varit längesedan du skrev senast.
För övrigt så är det kul att se dig här igen, det måste varit längesedan du skrev senast.
-
Det har vart betydligt värre lekstuga än såhär kan jag tycka. Vettetusan om det var bättre för något år sen.Martin Sohlberg skrev:Du, liksom många andra, vet så väl varför.Crazy F1 skrev:Men frågan e ju varför de blivit så?
Det går inte att jämnföra dagens forum mot för något år sedan, innan lekstugan tog över.
I was misled and that is the way it went
-
Minns när det delades upp i två forumdelarCheever skrev:Det har vart betydligt värre lekstuga än såhär kan jag tycka. Vettetusan om det var bättre för något år sen.Martin Sohlberg skrev:Du, liksom många andra, vet så väl varför.Crazy F1 skrev:Men frågan e ju varför de blivit så?
Det går inte att jämnföra dagens forum mot för något år sedan, innan lekstugan tog över.
Detta inlägg är kontrollerat av FRA.
-
-
Håller med dig där till 100%.Crazy F1 skrev:Må vara sant men frågan är väl varför folk slänger ur sig saker till höger och vänster...det går ju absolut att föra en diskussion även om man tycker olika...jag tycker ju sällan som Luckey eller Perp t. ex men det är ändå givande att få diskutera saker.
Tack tack. Har varit inne vid varje race-helg och följt era disskutioner lite på avstånd.Crazy F1 skrev:För övrigt så är det kul att se dig här igen, det måste varit längesedan du skrev senast.
Roligt att se så många nya "ansikten" med god kunskap och intresse.
Och inte bara en massa idioti med personangrepp, totala topic-urspårningar osv osv.
Jag minns inte vilket år jag började skriva här på forumet, men jag var med på den berömda Finlandsresan. Jösses, vilket år vad det? början på 2000? Nej, det måste ha varit tidigare, jag fick följa med, med Pastis som "målsman" så jag kan inte ha varit 18... minst 10 år sedan isf.
Jag vann även en Ferrari keps som pris till delad 100000:e besökare på F1-tauzero.se (om jag minns rätt så var det så adressen löd en gång på stenåldern innan forza-motorsport.se togs i drift)
-
haha då var det verkligen den goda tiden, du skrev nog här före 2000 för jag började skriva 2000 tror jag sen vann ""the crazy F1 team" ett lopp i forza motorrace eller vad det nu hette, då man fick välja en förare och ett stall. Var det inte Woodi som hade hand om det har jag för mig?
Det var iaf på den gamla goda tiden, Woodi har man ju inte sett här på evigheter men sen har Alesi inte kört på evigheter heller
Har du sett att jag skickat ett PM till dig för en så där 10 månader förresten?
Det var iaf på den gamla goda tiden, Woodi har man ju inte sett här på evigheter men sen har Alesi inte kört på evigheter heller
Har du sett att jag skickat ett PM till dig för en så där 10 månader förresten?
-
Jag vet inte hur du snikade in dig, men jag har tröjan jag vann som 100000:e besökare kvarMartin Sohlberg skrev: Jag vann även en Ferrari keps som pris till delad 100000:e besökare på F1-tauzero.se (om jag minns rätt så var det så adressen löd en gång på stenåldern innan forza-motorsport.se togs i drift)
Kan vara så att räknaren inte var så högteknologisk
I was misled and that is the way it went
-
Måste också säga att det finns mycket kunskap här. Jag följde forumet ett tag innan jag reggade mig. De som skriver minst är oftast de mest slipade, emedan många högljudda i självverket ofta är rätt enögda. Men de är å andra sidan roligast att diskutera med dem eftersom de är på samma nivå som mig själv.
-
Kul!PerP skrev:Måste också säga att det finns mycket kunskap här. Jag följde forumet ett tag innan jag reggade mig. De som skriver minst är oftast de mest slipade, emedan många högljudda i självverket ofta är rätt enögda. Men de är å andra sidan roligast att diskutera med dem eftersom de är på samma nivå som mig själv.
Jag måste säga att jag håller med Dig!
Har följt F1 sedan 70-talet!
-
-
-
Jag håller med Fram med mer personangrep och riktigt grova sådana så det blir lite mer fartPerP skrev:Äh personangrepp är bara kul om alla är med på det. Minns min verbala fajt med TurboF1 i slutet av förra året.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Varnad
-
-
-
Självklart inte. Om en mobbar en annan är det inte okej. Däremot om två träter så får man ta till vilka medel som helst om den andre är med på det...Jögga skrev:Då vill jag nog kalla det för att "munhuggas". Personangrepp i min bok är ensidigt, alltså så kallad mobbing. Inte OK någongång.PerP skrev:Äh personangrepp är bara kul om alla är med på det. Minns min verbala fajt med TurboF1 i slutet av förra året.
-
Finns väl ingen här som kan munhuggas... fjantar det är vad ni är allihop.platt skrev:Jag håller med Fram med mer personangrep och riktigt grova sådana så det blir lite mer fartPerP skrev:Äh personangrepp är bara kul om alla är med på det. Minns min verbala fajt med TurboF1 i slutet av förra året.
-
fjant kan du vara själv!Silverkatten skrev:Finns väl ingen här som kan munhuggas... fjantar det är vad ni är allihop.platt skrev:Jag håller med Fram med mer personangrep och riktigt grova sådana så det blir lite mer fartPerP skrev:Äh personangrepp är bara kul om alla är med på det. Minns min verbala fajt med TurboF1 i slutet av förra året.
-
-
Om jag är en fjant så är jag i alla fall en bättre fjant... och större.PerP skrev:fjant kan du vara själv!Silverkatten skrev:Finns väl ingen här som kan munhuggas... fjantar det är vad ni är allihop.platt skrev: Jag håller med Fram med mer personangrep och riktigt grova sådana så det blir lite mer fart
-
-
-
-
-
Där har du fel, enligt mig är jag är bättre, jag skojade bara .Cheever skrev:Det har den visst för jag är störst.
Den som sitter inne med den mest seriösa informationen som jag har fått på mina funderingar här på forumet har jag fått på den som kan och kan je raka svar LS1, tyvärr eller inte så är det.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
f1.tauzero.seMartin Sohlberg skrev:Jag vann även en Ferrari keps som pris till delad 100000:e besökare på F1-tauzero.se (om jag minns rätt så var det så adressen löd en gång på stenåldern innan forza-motorsport.se togs i drift)
Funkar fortfarande!
Keep on Boppin´
-
PerP skrev:Däremot om två träter så får man ta till vilka medel som helst om den andre är med på det...
Upp till er, men håll er då till ett passande forum --> Klotterplanket. 95% av oss andra skiter fullständigt i vad ni vill kalla varandra. F1 delen av forumet ska handla om just F1 och inte någon bajskastar tävling.
@ Resten: Håll er i skinnet go´ vänner!
-
Så länge man håller sig inom ämnet, alltså F1 så tycker jag att man kan hålla en hård ton. Lite fånigt med dina "bror duktig" fasoner när det inte ens varit någon "bajskastning" sedan Enzo försvann från Forumet vilket jag beklagar då han var den mest enögde (och därav mest underhållande) skribenten.Martin Sohlberg skrev:PerP skrev:Däremot om två träter så får man ta till vilka medel som helst om den andre är med på det...
Upp till er, men håll er då till ett passande forum --> Klotterplanket. 95% av oss andra skiter fullständigt i vad ni vill kalla varandra. F1 delen av forumet ska handla om just F1 och inte någon bajskastar tävling.
-
PerP skrev: Så länge man håller sig inom ämnet, alltså F1 så tycker jag att man kan hålla en hård ton. Lite fånigt med dina "bror duktig" fasoner när det inte ens varit någon "bajskastning" sedan Enzo försvann från Forumet vilket jag beklagar då han var den mest enögde (och därav mest underhållande) skribenten.
Någon bror duktig har jag aldrig påstått mig vara.
Tycker bara att var och en kan få stå för sina åsikter och att ingen annan ska behöva gå så långt som till "bajskastning" för att försöka ändra på dom.
Vilket har hänt ett otal gånger, och därav också anledningen till att jag slutade skriva här.
Sen så är det väl upp till var och en om man vill vara en "bajskaster" eller en vettig skribent (de senare tas dessutom på mycket större allvar, oavsett vad det handlar om.)
Någon som ber mig fara åt helvete för att jag är så jävla dum i huvudet, bara för att jag är ett ferrari fan, har jag inte ens ork att bry mig om.
Nog för att jag vet att det har förekommit en hel del fuffens genom åren...
Men! Men jag anser att om FIA dommarna säger ok, ja då är det ok.
Om jag har åsikter om det så kan jag vädra dom, på ett sansat och vettigt sätt. Inte förr att dom skulle ändra dommen åt något håll bara för att jag är av en annan åsikt.
Så ser jag på saken. Du*, och vem annan som hellst får väl kalla mig dum i huvudet eller idiot. Det enda som händer är att jag inte kommer ta dig* eller dina* åsikter på allvar.
* Ett generellt du, dig & dina
-
- Varnad
-
Och vad är anledningen till att du inte kan hålla dig här i från då?Martin Sohlberg skrev:och därav också anledningen till att jag slutade skriva här.
-
Dig, "platt", bara du är anledningen till att jag längtar och sucktar efter att komma tillbaks till forumetplatt skrev:Och vad är anledningen till att du inte kan hålla dig här i från då?Martin Sohlberg skrev:och därav också anledningen till att jag slutade skriva här.
@Jari:
Senast redigerad av Martin Sohlberg den ons nov 03, 2010 00:10, redigerad totalt 1 gång.
-
Vad söt du är, jag blir riktigt rossig om kindernaMartin Sohlberg skrev:Dig, "platt", bara du är anledningen till att jag läntar och sucktar efter at komma tillbaks till foruetplatt skrev:Och vad är anledningen till att du inte kan hålla dig här i från då?Martin Sohlberg skrev:och därav också anledningen till att jag slutade skriva här.
@Jari:
-
Okej att man kan hålla en hård ton och att stämningen kan bli lite hetsig ibland men i ärlighetens namn så känns det väl vettigare om man försöker hålla en hyfsad ton för det mesta sen är det självklart att det kan bli lite tjabb när man inte tycker lika...Jag förstår dock inte vad det har att göra med att kalla Martin för "bror duktig" ?
Blev Enzo avstängd förresten?
-
Jag frågade Jari om detta i ett PM och enligt honom var det iallafall mycket troligt att så var fallet. Har dock inte sett någon officiell information.Crazy F1 skrev:Okej att man kan hålla en hård ton och att stämningen kan bli lite hetsig ibland men i ärlighetens namn så känns det väl vettigare om man försöker hålla en hyfsad ton för det mesta sen är det självklart att det kan bli lite tjabb när man inte tycker lika...Jag förstår dock inte vad det har att göra med att kalla Martin för "bror duktig" ?
Varför vår nygammle vän på forumet är bror duktig behövs det väl inte ordas om, leker moderator fastän vi redan har en. Har dock inte sett till honom på ett tag. Kanske borde man anställa någon av moderatorerna på Viasats gamla F1 forum så kan dem radera alla gamla klassiska inlägg.
-
PerP skrev:Varför vår nygammle vän på forumet är bror duktig behövs det väl inte ordas om, leker moderator fastän vi redan har en. Har dock inte sett till honom på ett tag. Kanske borde man anställa någon av moderatorerna på Viasats gamla F1 forum så kan dem radera alla gamla klassiska inlägg.
Jag leker inte alls moderator, jag talar om sunt förnuft.
Om detta stör dig så behöver du ju inte lägga ner tid och energi på att kommentera mitt inlägg?
Som Jari uttryckte det; "Fredsarbete"
-
Martin Sohlberg skrev: Jag leker inte alls moderator, jag talar om sunt förnuft.
Om detta stör dig så behöver du ju inte lägga ner tid och energi på att kommentera mitt inlägg?
Hänvisande av vad man bör skriva är så vitt jag vet moderatorsarbete.
Börja diskutera saker på forumet istället för att diskutera personer och regler.
-
__________________________________PerP skrev:Martin Sohlberg skrev: Jag leker inte alls moderator, jag talar om sunt förnuft.
Hänvisande av vad man bör skriva är så vitt jag vet moderatorsarbete.
Börja diskutera saker på forumet istället för att diskutera personer och regler.
Nog sagt om detta.Martin Sohlberg skrev: Jag leker inte alls moderator, jag talar om sunt förnuft.
-