UNGERNS GP 2010 - HUNGARORING. Lopp 12 av 19

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Så har det alltid låtit, kommer alltid att göra...
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

ANFRAN skrev:
Pastis skrev:Perfekt, två tyska svin gör bort sig i dag! Der Alte borde få lämna in sin licens och valpen får lära sig att vara "trevlig" även i motgångar. Falska typer båda två! :D
Skammi kör kanske med sin klassiker "then I looked right and I didn't see him, so...".
Ross: "Michael was defending his position, trying to encourage Rubens to go around the outside. I don't think for a moment that he saw Rubens there and thought 'I will squeeze him'.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

PeppeF1 skrev:
ANFRAN skrev:
Pastis skrev:Perfekt, två tyska svin gör bort sig i dag! Der Alte borde få lämna in sin licens och valpen får lära sig att vara "trevlig" även i motgångar. Falska typer båda två! :D
Skammi kör kanske med sin klassiker "then I looked right and I didn't see him, so...".
Ross: "Michael was defending his position, trying to encourage Rubens to go around the outside. I don't think for a moment that he saw Rubens there and thought 'I will squeeze him'.
Eller hur. Vem kan tro något sådant? Barrichello kan det:
I've just went to see them [the race stewards]. It was the very first time I saw the [television] image from the front and with it you can see his helmet is tucked to the side. So he is looking into my wheel - so he is at that point not choosing his line. He is choosing his line against my wheel - and that is what I complained about on the radio two laps before. I said, 'he is choosing his line too late.' And when you choose your line too late, then people touch and go up in the wall.

[---]

For me, what I was shocked about by the image was that he is looking at my wheel coming. I didn't know that until when I saw the stewards, and they showed me. He is looking at me coming, coming, coming – and that is wrong. We say amongst ourselves – the driver – you choose one line and that is it because otherwise you will flip somebody over.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/85815
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Nu blev det dubbelt franskt på 3000 meter hinder i friidrotts-EM. Fransman 1 ledde men blev omsprungen av fransman 2 på upploppet, i höjd med sista hindret.
Det var väl onödigt. Fransman 1 kunde väl ha satt ut armbågen mitt framför fransman 2? Hade fransman 2 sprungit in i armbågen hade det väl varit en running indicent, ett fint exempel på att man inte ska ge bort segrar gratis...
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Har man börjat använda växelspak i F1?

Bild

Säkert nåt nytt McLaren-påhitt! :D :D :D
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Zwonk

Inlägg av Zwonk »

Imponerande kört av Webber. När han har en bra dag är det ingen som rår på honom! Tummen upp också till Petrovs och Hülkenbergs stabila insatser. :up: Även kul att det blev poäng för stackars otursförföljde Pedro.

Schumacher, ja. Farten har han tappat, men skitstövelfasonerna finns kvar. Alltid något. :D

Hej förresten! Jag är ny här. :)
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Pastis skrev:Perfekt, två tyska svin gör bort sig i dag! Der Alte borde få lämna in sin licens och valpen får lära sig att vara "trevlig" även i motgångar. Falska typer båda två!
Skomakarn har ju försökt köra ihjäl folk tidigare så ingen borde vara förvånad. Inte alla hästar hemma där...

Vettel däremot är ju fortfarande en mycket omogen ung pojke så vi kan väl hoppas att han lugnar ner sig med tiden.
Användarens profilbild
Silverkatten

Inlägg av Silverkatten »

Bra att det blockeringen bestraffas, hoppas nu att vi får se andra bli bestraffade för samma tilltag. En förtydling av hur mycket plats man ska lämna vore ju också på sin plats. Fast FIA tycks hitta på nya straff för varje förselse som dycker upp, även om 10 platser nerflyttning i det här fallet var ganska vettigt. Nästa gång bör det ju absolut bli ett drivethrough när någon prejar (för mycket)
Användarens profilbild
Gurney

Inlägg av Gurney »

Håller med, det där med att preja andra förare tycks vara en tysk grej... Vettel försökte pressa Webber på Silverstone och nu Schumacher mot Barrichello.. det var nära:
http://www.planetf1.com/

GO WEBBER!
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Cuscino skrev:
Pastis skrev:Perfekt, två tyska svin gör bort sig i dag! Der Alte borde få lämna in sin licens och valpen får lära sig att vara "trevlig" även i motgångar. Falska typer båda två!
Skomakarn har ju försökt köra ihjäl folk tidigare så ingen borde vara förvånad. Inte alla hästar hemma där...

Vettel däremot är ju fortfarande en mycket omogen ung pojke så vi kan väl hoppas att han lugnar ner sig med tiden.
Skummis e sjuk i huve....
Borde spärras in på Arlanda.... (Det är staket runt Arlanda), och ledarna har ung samma betende som skummis....
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Gamla gubbar blir som nya.
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Blev det inget av Vettels sena beslut om depåbesök??.....
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
skaris

Inlägg av skaris »

Jag tror inte för ett ögonblick att Vettel satt och sov i omstarten, han lämnade en stor lucka till Webber för att det skulle bli en så pass stor lucka ner till Alonso att Webber skulle hinna före i depåstoppet.
En smart strategi från teamet som det pratas tyst om efter allt rabalder efter förra helgen.
Hade inte Vettel blivit bestraffad för det hade det ju gått hem och RBR fått en dubbelseger...
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Det var extremt länge sen vi hade en krasch på banan med ödesdigra konsekvenser. Förarna kanske har glömt bort hur det var för 20 år sen. Tyvärr verkar det behövas en rejäl olycka igen så att förarna inser att dom inte är odödliga. Fast bäst vore det om straffen blev lite hårdare, typ flera lopps avstängning. Vill minnas att Häkkinen stängdes av ett lopp 94 efter att ha farit fram som en flipperkula i nått lopp.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
PerP

Inlägg av PerP »

Jag förstårinte hur man kan försvara den livsfarliga manövern skomakaren gjorde. Han är fullständigt sjuk i huvudet, spärra in honom! Specielt med sin "förklaring" bevisar att han har en obefintlig empatisk förmåga.

RBR är överlägsna men fick en svår situation vid depåstoppet som hanterades mindre bra eftersom Vettel fick drive thruogh. Alonso kämpade bra och var väl ändå på något sätt värd sin andra plats.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Crazy F1 skrev:nu är det klart att Mercders och Renault får böta 50 000 dollar var för det som hände i depån. LÖJLIGT SÄGER JAG och då menar jag att de får böta så mycket att jämföra men vad Ferrari fick böta för att de hade teamorder. Man ser ju vad FIA tycker är viktigt iaf...
Ja, säkerheten, i det här fallet depåpersonalen.
Är det något fel på den prioriteringen?
Om man som Schvinet försöker trycka upp någon annan mot muren, eller i annat fall riskerar andras säkerhet så anser jag det bra mycket allvarligare än om man tillskansar sig positioner genom teamorder eller t.ex. gena över kurbsen.
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

Crazy F1 skrev:De må va sant men hur kan de ge detta straffet och Hamilton en "varning" för att han vingalar tre gånger på rakan??? Var är det för konsekvent med det?
Eller kör om en safety car..
Borde vara 5 lopps avstänging på det
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Gurney skrev:
Håller med, det där med att preja andra förare tycks vara en tysk grej... Vettel försökte pressa Webber på Silverstone och nu Schumacher mot Barrichello.. det var nära:
http://www.planetf1.com/

GO WEBBER!
Men hallå, fresta mig inte att leta fram klipp där Webber har vinglat ut framför förare. Det skulle kunna bli en rejäl samling.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Lemon skrev:Fast bäst vore det om straffen blev lite hårdare, typ flera lopps avstängning. Vill minnas att Häkkinen stängdes av ett lopp 94 efter att ha farit fram som en flipperkula i nått lopp.
Det var när han orsakade startkraschen på Hockenheim va? (Skönt att du också börjar glömma detaljer så det inte bara är jag.)
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Det var tydligen så att Häkkinen blev avstängd i ett lopp (inte två) 1994 efter två olika förseelser.

Först körde han in i Barrichello på sista varvet på Silverstone:
http://www.youtube.com/watch?v=KU0H3RKh-e0

I loppet därpå, på Hockenheim, orsakade han en av startkrascherna:
http://www.youtube.com/watch?v=nLaAu3P86rE

Sedan kom avstängningen.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Ojdå tydligen så finns det fler som inte kör het rätt jämt.

Jag är helt inne på din linje silverkatten :up: Bestraffningar är bra men det är den här godtyckligheten som jag inte tycker om, ena stunden är det en bestraffning och andra är det en helt annan... :down:
aikaik

Har schumi någonsin släppt Ruben frivilligt?

Inlägg av aikaik »

Det fanns gott om plats till muren.Schumi lämnade 1-1.5m extra åt Ruben.F1 är ingen jävla Pridefestival utan en sport med små marginaler.
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
Användarens profilbild
PC:

Re: Har schumi någonsin släppt Ruben frivilligt?

Inlägg av PC: »

aikaik skrev:Det fanns gott om plats till muren.Schumi lämnade 1-1.5m extra åt Ruben.F1 är ingen jävla Pridefestival utan en sport med små marginaler.
Det var bland det dummaste jag hört. Muren lika lite en del av banan som gräset är. Skumeländet tryckte Rubens utanför den linje som markerar banan, att han lämnade plats är ju bara skrattretande... :roll:
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Bild
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Det är så dåligt att inte ge något när andra kommer upp och är jämsides och man kör i nåt kring 300 och där är en mur och där är hjulen - nästan nästan ihop.

Stenhård körning handlar inte om att ta den här typen av risker. Det här var pinsamt korkat.

Uppenbart finns det en del gammalt groll mellan de här två för även om Michael var mest korkad så var inte Rubens sådär supersmart heller.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Jag tycker seriöst också de ska stänga av Schumacher ett par lopp.
Gösta

Inlägg av Gösta »

PeppeF1 skrev:Bild
Loosern Rubens har inget där att göra, Maestro använder rättmätigt hela banan, vill Rubens (han som aldrig blev något och aldrig kommerr att bli något) förbi så får han göra det där det finns plats.

Men det är ju PK av impotenta FIA att dela ut straff för att visa sig handlingskraftiga. Man hade inga bevis för stallorder i Tyskland men dömde för stallorder. Det finns en möjlighet som jag finner för sannolikare att det var Massa som använde sitt förstånd att släppa fram Alonso, och det är inget regelbrott att göra det.

Sen Rubens idiotkörning, vad är det han vill, lyckas med det han misslyckades med på Imola 94? Stäng av latrinamerikanen, han har inget i F1 att göra.

Sen spelar det ingen roll vilken nationalitet svinen är ifrån Pastis. Vad spelar det för roll om svinen är från latrinamerika eller storbrittanien som Rubens och Whiting.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Gösta

Inlägg av Gösta »

PC: skrev:
aikaik skrev:Det fanns gott om plats till muren.Schumi lämnade 1-1.5m extra åt Ruben.F1 är ingen jävla Pridefestival utan en sport med små marginaler.
Det var bland det dummaste jag hört. Muren lika lite en del av banan som gräset är. Skumeländet tryckte Rubens utanför den linje som markerar banan, att han lämnade plats är ju bara skrattretande... :roll:
Lämna plats? Varför skall Maestro lämna plats? vill Rubinho om så får han väl köra om och inte tränga sig förbi och sen gnälla som vilken kärring som helst. Håller med någon tidigare talare, pridefestivalen var i fjollträsk och inte i Ungern. Rubens var nog på fel ställe trotts allt. :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Gösta

Inlägg av Gösta »

"I think I left him too much room because he passed."

Precis, vad är det Rubens gnäller om?
Rubens hör hemma i en pridefestival som "softknuckled asslicker" och inte på en F1 bana bland yrkesmän.

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Hehe det där med marginaler är vad f1 handlar om :up:
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Precis.

Gillar man inte riktig racing kan man ju runka åt Alonsos omkörning av Massa på Hockenheim.

:D
Ferrari.
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Gösta skrev:
Lämna plats? Varför skall Maestro lämna plats? vill Rubinho om så får han väl köra om och inte tränga sig förbi och sen gnälla som vilken kärring som helst. Håller med någon tidigare talare, pridefestivalen var i fjollträsk och inte i Ungern. Rubens var nog på fel ställe trotts allt. :D
Det verkar vara fler som inte har alla hemma.
Hur kan man försvara en föredetting, som beter sig på detta vis??
Det är bara att befria det tyska svinet från den tveksamma lincens han har.
Han sätter andras liv i fara så fort han är ute på banan....
Nej, överlåt den bilen till någon som kan köra bil, i nutid....
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Gösta

Inlägg av Gösta »

rejsbo skrev:
Gösta skrev:
PC: skrev: Det var bland det dummaste jag hört. Muren lika lite en del av banan som gräset är. Skumeländet tryckte Rubens utanför den linje som markerar banan, att han lämnade plats är ju bara skrattretande... :roll:
jo då, alla är hemma och dessutom har vi gäster

vad är det han gjort? lämnat mer plats än rubens gjort sig förtjänt av, är det tacken från stjärtgossen rubens? gnälla som vilken sexuell minoritet som helst?

har det någon betydelse att Maestro är Tysk? Är det viktigt i sammanhanget? Har du något särskilt emot Tyskar eller är det 7 faldiga världsmästare i allmänhet du har problem med?

Om rubens inte stuckit in sin fula nuna där så hade varken hans eller maestros liv varit i fara! skall man köra om så kan man göra det som en man och inte som en rubens.

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Troll.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Crazy F1 skrev:Ojdå tydligen så finns det fler som inte kör het rätt jämt.
Fast Mika Häkkinen var inte den av dem som prejades...

http://www.youtube.com/watch?v=sKBcNSdQkqk#t=3m08s
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Gösta skrev:
rejsbo skrev:
Gösta skrev: Lämna plats? Varför skall Maestro lämna plats? vill Rubinho om så får han väl köra om och inte tränga sig förbi och sen gnälla som vilken kärring som helst. Håller med någon tidigare talare, pridefestivalen var i fjollträsk och inte i Ungern. Rubens var nog på fel ställe trotts allt. :D

vad är det han gjort? lämnat mer plats än rubens gjort sig förtjänt av, är det tacken från stjärtgossen rubens? gnälla som vilken sexuell minoritet som helst?

har det någon betydelse att Maestro är Tysk? Är det viktigt i sammanhanget? Har du något särskilt emot Tyskar eller är det 7 faldiga världsmästare i allmänhet du har problem med?

Om rubens inte stuckit in sin fula nuna där så hade varken hans eller maestros liv varit i fara! skall man köra om så kan man göra det som en man och inte som en rubens.
Vad jag har för inställning till tyskar?? Det har ingen betydelse i det här fallet, för jag skrev "det tyska svinet".. Det är ENTAL.
Han skulle ha nöjt sig med de sju han har, för han kommer aldrig att få några fler. Nu åker han bara runt och gör bort sig.
Och med det körsätt han har, så kommer snart någon att bli skadad, eller kanske ännu värre, pga. skummis körsätt.
Ta fjollan av banan för all framtid, eller honom börja med folkrace. Där har puckot en passande körstil.
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Användarens profilbild
PC:

Gösta skrev:
...och in kommer Gösta.
För övrigt så begriper jag inte varför du jämnt skall nämna Fangio så fort du tar till orda?
Jag tycker nog att Skumeländet borde vara lite storsint och bjuda tillbaka på allt som han fick till skänks av Rubens... :spec:
Gösta

Inlägg av Gösta »

Gösta skrev:
PC: skrev: Det var bland det dummaste jag hört. Muren lika lite en del av banan som gräset är. Skumeländet tryckte Rubens utanför den linje som markerar banan, att han lämnade plats är ju bara skrattretande... :roll:
...och in kommer Gösta.
För övrigt så begriper jag inte varför du jämnt skall nämna Fangio så fort du tar till orda?
Jag tycker nog att Skumeländet borde vara lite storsint och bjuda tillbaka på allt som han fick till skänks av Rubens... :spec:
........och in kommer WC
Var unigefär är det du tycker att jag nämner Fangio?
Vad är det han fått av rubens? Ingenting. Rubens var anställd av Ferrari med tillräckligt hög lön för att inte ifrågasätta det som Ferraris tävlingsledning sade åt honom. Rubens hade inget gemensamt med Maestro förutom att de hade samma arbetsgivare, men deras avtal med Ferrari såg en smula olika ut. Så vad är det som rubens skänkt Maestro?????

Hade rubens inte gjort som stalledningen sade åt honom att göra så hade stalledningen skaffat sig en ny rubens, det går 13 rubens på dussinet f1 förarwannebees.

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

PeppeF1 skrev:Bild
Jag såg inte eländet på TV, men nu förstår jag vad ni som vill att man ska ta licensen från Dass-mannen pratar om. Personligen tycker jag att det är på tok för milt straff. Arkebusering kanske, men det är för smärtfritt och kort straff.
I was misled and that is the way it went
Gösta

Inlägg av Gösta »

rejsbo skrev:
Gösta skrev:
rejsbo skrev: Det verkar vara fler som inte har alla hemma.

Vad jag har för inställning till tyskar?? Det har ingen betydelse i det här fallet, för jag skrev "det tyska svinet".. Det är ENTAL.
Han skulle ha nöjt sig med de sju han har, för han kommer aldrig att få några fler. Nu åker han bara runt och gör bort sig.
Och med det körsätt han har, så kommer snart någon att bli skadad, eller kanske ännu värre, pga. skummis körsätt.
Ta fjollan av banan för all framtid, eller honom börja med folkrace. Där har puckot en passande körstil.
Maestro är för bra för den svenska lagommentaliteten.

Är man rädd att komma till skada så är F1 inte något man bör syssla med. Det finns shack, bridge, fia med knuff och andra mindre farliga sysselsättningar.

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

skaris skrev: Hade inte Vettel blivit bestraffad för det hade det ju gått hem och RBR fått en dubbelseger...
Vet någon på vilket varv efter SC som Vettel var för långt efter? För han blev knappast bestraffad för omstarten - där gäller inte tio billängder när SC:n har släckt lamporna. Förr va det fem billängder, tydligen dubblerat utan att dom sagt något till mig :roll:
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Gösta skrev:

Är man rädd att komma till skada så är F1 inte något man bör syssla med. Det finns shack, bridge, fia med knuff och andra mindre farliga sysselsättningar.
Dass-mannen är knappast för bra. Han har visat sin rätta potential den här säsongen när han inte kunnat fuska som vanligt.

Det är rätt skönt att slippa förklara för folk varför man inte gillar honom, bara att hänvisa till resultaten denna säsong när han för första gången i karriären fått en stallkamrat som inte viker ner sig eller är en kvalificerad andreförare.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Gösta skrev:Maestro är för bra för den svenska lagommentaliteten.

The 1998 Canadian Grand Prix saw Schumacher accused of dangerous driving when his exit from the pitlane forced Heinz Harald Frentzen off the track and into retirement. Despite receiving a 10 second penalty, Schumacher recovered and won the race. In the press conference, he publicly accused Damon Hill of weaving dangerously as they fought for position, stating "If you want to kill me, find some other way" ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher

Schumacher climbed out of his car and shrugged off engineers who tried to prevent him from marching towards the McLaren garage. There he angrily faced Coulthard before being hauled away.
"He came into the garage like an animal, saying I tried to kill him," said Coulthard, who finished a distant seventh. "I find his behaviour absolutely disgusting. If he wants to discuss it quietly, man to man, then fine, but this attitude is totally unacceptable. If he's accusing me of that, I've no interest in talking to him. Any allegations he's made are completely untrue and the video evidence will prove it."
http://www.independent.co.uk/sport/moto ... 75302.html
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Cheever skrev:
Gösta skrev:

Dass-mannen är knappast för bra. Han har visat sin rätta potential den här säsongen när han inte kunnat fuska som vanligt.

Det är rätt skönt att slippa förklara för folk varför man inte gillar honom, bara att hänvisa till resultaten denna säsong när han för första gången i karriären fått en stallkamrat som inte viker ner sig eller är en kvalificerad andreförare.
Du har rätt i en del, Cheever, men inte i att han, (skummis) skulle vara kvalificerad till att få framföra en F-etta.
Det vore både roligare och trevligare att se en ny talang istället.... :up:
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Användarens profilbild
Petrol

Inlägg av Petrol »

Men Gösta då - tänk på blodtrycket :D
BMW is no longer the shit - Renault is the new shit.. ;o)
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

http://en.espnf1.com/hungary/motorsport ... 25330.html

Killen ber om ursäkt idag.

Han säger att man har en syn inifrån bilen och en från banan och efter att ha sett videobilderna så tycker han att han var för hård. Men att det inte var hans avsikt att utsätta rubens för någon skada.

Tycker det är stort av honom att be om ursäkt men det är väl något som vissa här inne inte kan acceptera....eller?
Användarens profilbild
Petrol

Inlägg av Petrol »

Crazy F1 skrev:http://en.espnf1.com/hungary/motorsport ... 25330.html

Han säger att man har en syn inifrån bilen och en från banan och efter att ha sett videobilderna så tycker han att han var för hård. Men att det inte var hans avsikt att utsätta rubens för någon skada.

Tycker det är stort av honom att be om ursäkt men det är väl något som vissa här inne inte kan acceptera....eller?
Han får väl skaffa sig lite erfarenhet och när han blir äldre och förståndigare så lugnar han kanske ner sig lite.. :D
BMW is no longer the shit - Renault is the new shit.. ;o)
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Jodå, ursäkten godtas, men undrar om det slut på idiotkörningarna, iom det?
Man kan ju alltid hoppas... :up:
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Användarens profilbild
PC:

Det enda stora med MS är hans ego. Hur många års erfarenhet har han egentligen? Han visste exakt vad han gjorde...

Om han nu har bett om ursäkt så är det förmodligen för att hans PR-avdelning krävt det.

För övrigt är det ointressant om hans intentioner är att inte utsätta någon för skada. Han var och är livsfarlig...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Wow. Det är ju fint att han trots allt har förändrats lite med åren. :up:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

rejsbo skrev:Jodå, ursäkten godtas, men undrar om det slut på idiotkörningarna, iom det?
Det är nog slutkört efter den här säsongen hur som helst.
Senast redigerad av Lemon den mån aug 02, 2010 20:03, redigerad totalt 1 gång.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez