MALAYSIAS GP 2010 - SEPANG. Lopp 3 av 19
-
-
La också märke till att Ferrari hade svårt att få den att sitta kvar på Alonsos bil under träningen i morse. Hur svårt kan det vara?PC: skrev:Någon mer än jag som såg hur kylslangen till Vettels högra frambroms ramlade ur när de lyfte bilen i garaget?
Slarva med sånt med tanke på vad som hände i Melbourne... ajaj...
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Det ända som fattas honom är att glömt varför han gick i pensionEl Scorcho skrev:Nu börjar jag verkligen undra vad som fattas hos Skomakaren. Det börjar se riktigt dåligt ut.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
-
-
-
Angaende schumi ar jag beredd att halla med fast bara till halvt, schumi har sett bra ut i formiddags fram tills regnet och det ar ju det som man reagerar pa, det ar ju har han brukar ha sin kansla och den sag vi inte roken av. Dock far man val saga att de ar sma marginlaer, rosberg gick ju vidare som sista bil fran q1 och det var ju inte foren i q3 som han faktiskt gjorde ett riktigt bra varv. Det var dock fler toppforare som gjorde bort sig idag...alo, ham, button och massa for att namna nagra...
Undrar om schumi har gatt mer pa torrinstallningar infor morgondagens lopp kanske En sekund ar namligen lite val mycket...men vi far se, vet nan om de ska regna i mon under loppet?
Undrar om schumi har gatt mer pa torrinstallningar infor morgondagens lopp kanske En sekund ar namligen lite val mycket...men vi far se, vet nan om de ska regna i mon under loppet?
-
Okej.Jögga skrev:Jadu, vet inte riktigt var jag läste. Men jag syftade på Adrian Newey.
Jag fick en smärre hjärt attack men det lugnade ner sig
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
-
Tycker Webber imponerade, framförallt på sista varvet, då han satte sitt snabbaste varv medan hans konkurenter inte hade en möjlighet om att göra något.
Alonso och Hamiltons uppkörningar blir spännande att se i morgon. Då de båda är grymt duktigta i regn. Är inte helt otroligt att någon av det vinner om det blir skiftande förhållanden och Safety Car på rätt ställen.
Lite besviken på Kubica, trodde han skulle köra bättre.
Schumacher är helt slut, tråkigt att det finnsde som ej har fattat det. Sutil skulle göra mycket bättre i den bilen.
Topp 3 i morgon
1. Vettel
2. Alonso
3. Kubica
Outsiders: Rosberg, Hamilton. Möjligen Button. Vad Webber angår så lär han ju göra något dumt, nu när han äntligen kvalat ut Vettel.
Alonso och Hamiltons uppkörningar blir spännande att se i morgon. Då de båda är grymt duktigta i regn. Är inte helt otroligt att någon av det vinner om det blir skiftande förhållanden och Safety Car på rätt ställen.
Lite besviken på Kubica, trodde han skulle köra bättre.
Schumacher är helt slut, tråkigt att det finnsde som ej har fattat det. Sutil skulle göra mycket bättre i den bilen.
Topp 3 i morgon
1. Vettel
2. Alonso
3. Kubica
Outsiders: Rosberg, Hamilton. Möjligen Button. Vad Webber angår så lär han ju göra något dumt, nu när han äntligen kvalat ut Vettel.
-
Man är ju definitvt medelålders då man bryr sig om att byta till torra och varma kläder.platt skrev:Det ända som fattas honom är att glömt varför han gick i pensionEl Scorcho skrev:Nu börjar jag verkligen undra vad som fattas hos Skomakaren. Det börjar se riktigt dåligt ut.
En ledtråd, kanske...?
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Han var som sagt den ende som var ute på intermediates, trolig förklaring.PerP skrev:Tycker Webber imponerade, framförallt på sista varvet, då han satte sitt snabbaste varv medan hans konkurenter inte hade en möjlighet om att göra något.
Att han är helt slut är väl kanske att ta i, för tidigt att dra några definitiva slusatser... men visst börjar Glorian att tappa lyskraft betänkligt...PerP skrev:Schumacher är helt slut, tråkigt att det finnsde som ej har fattat det. Sutil skulle göra mycket bättre i den bilen.
-
Ja tackPC: skrev:Man är ju definitvt medelålders då man bryr sig om att byta till torra och varma kläder.platt skrev:Det ända som fattas honom är att glömt varför han gick i pensionEl Scorcho skrev:Nu börjar jag verkligen undra vad som fattas hos Skomakaren. Det börjar se riktigt dåligt ut.
En ledtråd, kanske...?
-
Medan ungtupparna satt kvar i sina bilar i väntan på omstart så gick Der Alte för att byta om...platt skrev:Ja tackPC: skrev:Man är ju definitvt medelålders då man bryr sig om att byta till torra och varma kläder.platt skrev: Det ända som fattas honom är att glömt varför han gick i pension
En ledtråd, kanske...?
-
Det säger allt, hoppas han knöt sydvästen ordentligtPC: skrev:Medan ungtupparna satt kvar i sina bilar i väntan på omstart så gick Der Alte för att byta om...platt skrev:Ja tackPC: skrev: Man är ju definitvt medelålders då man bryr sig om att byta till torra och varma kläder.
En ledtråd, kanske...?
-
-
-
-
Den mannen har på bara några få år hasplat ur sig fler dumheter än många klarar på en hel karriär, starkt tycker jagJögga skrev:Du menar väl Lewis - my tires has gone off - HamiltonCheever skrev:Ska bli kul att se "Lewis-I can feel the grip-Hamilton" imorgon, vare sig det blir torrt eller vått.
I was misled and that is the way it went
-
Jag tycker det ar svart att bestamma exakt var han star for de har varit lite skumma forhallanden i alla lopp hittils. Forsta loppet var en sak, sen hade vi ju forra da han blev pakord i starten, da var han ju bara 1 hundradel efter nico.
Sen har vi helgen nu och da har de sett bra ut infor kvalet men sen i q3 sa misslyckas han ratt mycket. Na han far fem lopp pa sig sen vet jag om han skulle stannat ti soffan eller inte.
Sen har vi helgen nu och da har de sett bra ut infor kvalet men sen i q3 sa misslyckas han ratt mycket. Na han far fem lopp pa sig sen vet jag om han skulle stannat ti soffan eller inte.
-
Och idag skyller han det dåliga kvalet på otur. Jag vet inte om han skojar med journalisterna för att slippa jobbiga följdfrågor om utskällningen i Melbourne. Om han inte inser att stallet gjorde en allvarlig missbedömning idag är det ju illa.Cheever skrev:Den mannen har på bara några få år hasplat ur sig fler dumheter än många klarar på en hel karriär, starkt tycker jagJögga skrev:Du menar väl Lewis - my tires has gone off - HamiltonCheever skrev:Ska bli kul att se "Lewis-I can feel the grip-Hamilton" imorgon, vare sig det blir torrt eller vått.
-
Det tror jag nog att han gör, men vill nog ha lite bra spinn på rapporteringen. Han har ju lite uppförsbacke från Melbourne att ta igen den gode "Lewis - who made the call for the second stop, frickin stupid - HamiltonANFRAN skrev:Och idag skyller han det dåliga kvalet på otur. Jag vet inte om han skojar med journalisterna för att slippa jobbiga följdfrågor om utskällningen i Melbourne. Om han inte inser att stallet gjorde en allvarlig missbedömning idag är det ju illa.Cheever skrev:Den mannen har på bara några få år hasplat ur sig fler dumheter än många klarar på en hel karriär, starkt tycker jagJögga skrev: Du menar väl Lewis - my tires has gone off - Hamilton
-
Nu börjar du låta som Depeche och hans eviga tjat om Webber. Inse att Schumacker inte är den skomakare han än gång var...Crazy F1 skrev:Jag tycker det ar svart att bestamma exakt var han star for de har varit lite skumma forhallanden i alla lopp hittils. Forsta loppet var en sak, sen hade vi ju forra da han blev pakord i starten, da var han ju bara 1 hundradel efter nico.
-
Bilbyggare menar du väl...?PerP skrev:Nu börjar du låta som Depeche och hans eviga tjat om Webber. Inse att Schumacker inte är den skomakare han än gång var...Crazy F1 skrev:Jag tycker det ar svart att bestamma exakt var han star for de har varit lite skumma forhallanden i alla lopp hittils. Forsta loppet var en sak, sen hade vi ju forra da han blev pakord i starten, da var han ju bara 1 hundradel efter nico.
-
Nä det är Adrian Newey som bygger bilarPC: skrev:Bilbyggare menar du väl...?PerP skrev:Nu börjar du låta som Depeche och hans eviga tjat om Webber. Inse att Schumacker inte är den skomakare han än gång var...Crazy F1 skrev:Jag tycker det ar svart att bestamma exakt var han star for de har varit lite skumma forhallanden i alla lopp hittils. Forsta loppet var en sak, sen hade vi ju forra da han blev pakord i starten, da var han ju bara 1 hundradel efter nico.
-
-
Rosberg är bättre än Schumi helt klart, men hans försprång har minskat betänkligt i torrt så jag tror att det är för tidigt att avskriva den forne hjälten.
På FP3 hade Rosberg svårt att matcha tiderna som Schumi satte.
Men inte är han den Schumi som gjorde come back efter benbrott 1999 och tog Pole på Sepang med en sekund över stallkamraten.
Men inte är han den Schumi som gjorde come back efter benbrott 1999 och tog Pole på Sepang med en sekund över stallkamraten.
-
Tränning är trännig, kval är kval och tävling är tävling.Jögga skrev:Rosberg är bättre än Schumi helt klart, men hans försprång har minskat betänkligt i torrt så jag tror att det är för tidigt att avskriva den forne hjälten.
Och det är vad man gör på kval och race som visar om man är han bar.
-
-
Formel 1 är en konditions lopp ! Nico är mycket yngre och orkar mera av en tuff F1 lopp i extremt värme. Men om regn kommer under loppet så är Schumi med erfarenheter kan komma långt fram. Men jag är imponerat av Nico hålla bra distans mot stallkamraten Schumi. Jag har sett på RTL att de inte tittar mot varann eller bry sig inte när man råkar gå förbi. Det syns väl på kroppspråket som RTL noterat. Bra av Nico hålla sig kallt ! Nico har bra självförtroende och tycker säkert att Schumi borde sluta redan idagJögga skrev:Rosberg är bättre än Schumi helt klart, men hans försprång har minskat betänkligt i torrt så jag tror att det är för tidigt att avskriva den forne hjälten.
-
- Varnad
-
-
Var star det anfran?
Jag ar absolut med i ert resonemang att han inte ar den schumi som korde i borjan av 2000 talet, sa bra blir han nog inte igen och aldern tar ut sin ratt for alla och aven om han tranar hardare an nansin sa ar det inte sakert att han kommer upp pa samma niva for det. Dock sa far man val saga att trots att han ar i dalig form sa ar han ju anda med och fightas, sa en schumi ur form ar fortfarande en bra forare med betoning pa bra och inget mer och pa honom har man (iaf jag) betydligt hogre krav.
Daremot vill jag ge det tva lopp till innan jag helt avskriver honom, han ar ju, som jogga skrev betydligt narmre i tortt an vad han varit innan och darfor vill ja ge det till 5e loppet for att se om han da har kunnat fatt tillbaka kanslan och kunnat fatt bilen dit han vill. Kom ihag att nar han kom till ferrari tog det 4a ar innan de lyckades fa ihop allt, dock sa tog han 3 segrar sitt forsta ar med dem, varav en i regn. Men sasongen ar lang och kanske lyckas han ta nan seger i ar ocksa. Den som lever far se!
Jag ar absolut med i ert resonemang att han inte ar den schumi som korde i borjan av 2000 talet, sa bra blir han nog inte igen och aldern tar ut sin ratt for alla och aven om han tranar hardare an nansin sa ar det inte sakert att han kommer upp pa samma niva for det. Dock sa far man val saga att trots att han ar i dalig form sa ar han ju anda med och fightas, sa en schumi ur form ar fortfarande en bra forare med betoning pa bra och inget mer och pa honom har man (iaf jag) betydligt hogre krav.
Daremot vill jag ge det tva lopp till innan jag helt avskriver honom, han ar ju, som jogga skrev betydligt narmre i tortt an vad han varit innan och darfor vill ja ge det till 5e loppet for att se om han da har kunnat fatt tillbaka kanslan och kunnat fatt bilen dit han vill. Kom ihag att nar han kom till ferrari tog det 4a ar innan de lyckades fa ihop allt, dock sa tog han 3 segrar sitt forsta ar med dem, varav en i regn. Men sasongen ar lang och kanske lyckas han ta nan seger i ar ocksa. Den som lever far se!
-
Jag vet inte vad ni snackar om. Det tar tid att komma in i rytmen och förstå en bil det gör man inte bara direkt så fort man sätter sig i den.
Jag tycker att Schumacher gör det fantastiskt bra! Han har inte kört bilen mycket och varit utanför gamet i tre år så han har tappat mycket men ändå kör han nästan lika fort som de andra.
Om man tittar på andra bilar (race of champions) där han tävlade mot andra i samma material så är han en av de bästa där med för att inte tala om gocarts etc.
Ge honom lite chans vetja..=)
Jag tycker att Schumacher gör det fantastiskt bra! Han har inte kört bilen mycket och varit utanför gamet i tre år så han har tappat mycket men ändå kör han nästan lika fort som de andra.
Om man tittar på andra bilar (race of champions) där han tävlade mot andra i samma material så är han en av de bästa där med för att inte tala om gocarts etc.
Ge honom lite chans vetja..=)
-
-
- Varnad
Jag för min del är jätteglad för att ni ungdomar fortfarande visar lite hopp och respekt om gamlingen. Verkligen, det får mitt lilla sentimentala förarhjärta att slå ett par extra slag. Personligen är jag intresserad av ett nytt rekord i pudel, för "DET" rekordet har väl knappast [Schumacher] ännu?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
- Varnad
-
-
-
-
-
http://www.yr.no/sted/Malaysia/Annet/Sepang/Crazy F1 skrev:Var star det anfran?
Fast där står det inget om regnskurar de kommande timmarna.