God jul och gott nytt år till er alla och framföralt Pastis och Tärnan som har visat ett sånt stort tålamod genom året och jag hoppas att det håller i sig
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
JTarnstrom skrev:Ja, det är synd att man ska behöva stänga av folk för att de ska betala fakturorna.
Att bli avstängd är det minsta den mannen förtjänat. fans spöstraff i Sverige för "brott mot god internetsed" så skulle han ha ett par dussin rapp om dagen.
(jäv-igt skönt att slippa läsa hans spydiga kommentarer på mitt inlägg)
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
JTarnstrom skrev:Ja, det är synd att man ska behöva stänga av folk för att de ska betala fakturorna.
Att bli avstängd är det minsta den mannen förtjänat. fans spöstraff i Sverige för "brott mot god internetsed" så skulle han ha ett par dussin rapp om dagen.
Det låter som du har set ljuset och känner en befrielse i dit liv
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Han är snart tillbaka.
Förresten, ska jag behöva skicka en påminnelse till dig också, eller är pengarna på väg?
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.