Någon som vill bli KK?
-
Någon som vill bli KK?
Vill någon bli KK?
Jag tänkte starta upp KK, dvs Klubb Kobayashi.
Den första friska fläkten sedan Montoya 2001.
vem vill bli med?
Jag lovar en kul klubb med många KK!!
vem vill bli med?
Lite äldre, lite långsammare
-
- Varnad
-
-
- Varnad
Nej, visst var det kamikaze han hette?Cheever skrev:Det är kanske inte en helt oväntat att en del vill hålla på Kobajapan efter den körningen Jari
Den friska fläkten håller för övrigt på med konstiga spårval och tappar i Amp Energy 500, nu 17:e.
Den friska fläkten har haft svårt att hänga med rednecksen länge nu och känns inte lika frisk längre. Mer som en söndag morgon-fjärt faktiskt.
-
-
-
Re: Någon som vill bli KK?
Jag är på, Kobayashi vann helt klart en plats i min favvo-lista.Jacob skrev:Vill någon bli KK?
vem vill bli med?
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Bara för att man kör ett lopp som Sato och kommer från Japan så är det inte nödvändigt att starta en klubb. Men gör han det som han gjorde nu två gånger till då är jag med
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
Kobayashi vann GP2Asia ganska enkelt förra året. I årets vanliga GP2 omgång gick det ganska trögt för honom. Kul att se hur han håller ihop det hela loppen.
Grosjean som ledde GP2 när han fick styrningen i Renault har ju inte varit någon höjdare.
Jag är defenitivt med i en sån här klubb
Har saknat den här typen av vild framfart som även Sato hade.
Grosjean som ledde GP2 när han fick styrningen i Renault har ju inte varit någon höjdare.
Jag är defenitivt med i en sån här klubb
Har saknat den här typen av vild framfart som även Sato hade.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
- Moderator
Kobayashi har gjort intryck men man ska inte glömma att banan i Abu Dhabi inte var någon större utmaning. Med bra inställningar på bilen så erbjöd den inga som helst svårigheter. Lite som när Vettel tog en poängplats i sin debut i USA.
Fast jag är imponerad av honom. Framförallt bristen på respekt. Det gäller att ta chansen när den kommer och det har han gjort.
Fast jag är imponerad av honom. Framförallt bristen på respekt. Det gäller att ta chansen när den kommer och det har han gjort.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Det finns snabba förare i alla möjliga klasser som brister i respekt. Det brukar oftast sluta i tårar...JTarnstrom skrev:Kobayashi har gjort intryck men man ska inte glömma att banan i Abu Dhabi inte var någon större utmaning. Med bra inställningar på bilen så erbjöd den inga som helst svårigheter. Lite som när Vettel tog en poängplats i sin debut i USA.
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
- Varnad
Jag tycker nog banan i kombination med Button kan bli en utmaning och att han klarade av det med beröm. Men precis som PC säger, det finns en anledning till att inte alla kör så.JTarnstrom skrev:Kobayashi har gjort intryck men man ska inte glömma att banan i Abu Dhabi inte var någon större utmaning. Med bra inställningar på bilen så erbjöd den inga som helst svårigheter. Lite som när Vettel tog en poängplats i sin debut i USA.
-
Grosjean är en fjant enligt mej!
Inget att hänga i granen direkt. En stor besvikelse...
Kobayashi är en friskus det håller jag med om.
Ge honom lite tid under nästa säsong så är jag med
Håller helt klart på den gossen som det ser ut nu...
Inget att hänga i granen direkt. En stor besvikelse...
Kobayashi är en friskus det håller jag med om.
Ge honom lite tid under nästa säsong så är jag med
Håller helt klart på den gossen som det ser ut nu...
"This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
http://forum.rolfro.netai.net/
http://forum.rolfro.netai.net/
-
Kobayashi är en frisk fläkt i Formel 1 och hoppas att han kan få fortsätta, tänk på att han körde ifrån Trulli, vågade utmana de etablerade i en bil som han inte tidigare kört. Raka motsatsen till de andra nykomlingarna som harvade längst bak i fältet, som Grosjean och Algesuari.
Sedan har vi en av Formel 1 kraschkungar, Nakajima, som Williams fick sig påtvingade av Toyota. En förare som verkligen underpresterat.
Nu ryktas det om att Kobayashi förhandlar med Renault men hur det blir med det lär framtiden utvisa då Renault är tveksamma om den fortsatta satsningen på Formel 1. Men en förare som Kobayashi behövs i Formel 1, han gör det hela betydligt intressantare med sin körstil.
Sedan har vi en av Formel 1 kraschkungar, Nakajima, som Williams fick sig påtvingade av Toyota. En förare som verkligen underpresterat.
Nu ryktas det om att Kobayashi förhandlar med Renault men hur det blir med det lär framtiden utvisa då Renault är tveksamma om den fortsatta satsningen på Formel 1. Men en förare som Kobayashi behövs i Formel 1, han gör det hela betydligt intressantare med sin körstil.