Silly Season inför 2010

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

och jag tror Kimi redan har gjort det klart med McLaren.
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Känns underligt om Robertsons skulle vara så hårda gällande löneanspråket att det skulle hindra en lösning, har inte McLaren råd har nog inget annat stall råd heller. Skulle kunna tänka mig att det är hur mycket PR-jobb som ska göras (av Kimi) som är det stora problemet i sådana fall. Förutom att Anthony ogillar tanken på ett byte av stallkamrat för sonen förstås.

Nä, jag tror McLaren och Kimi har varandra som huvudspår men att man surrar med andra som en del av förhandlingen genom att försöka locka motparten att ge med sig en aning. Om det slutar lyckligt eller ej får vi se.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

En annan variant är ju, som någon annan redan varit inne på, att Kimi mycket väl kan tänka sig att lägga av men även är intresserad att fortsätta en sväng till om pengarna är de "rätta" och att det är därför som de har lagt priset så högt eller att det ska täcka den minskade ersättningen han får från Ferrari/Santander om han går till något annat stall.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
lassobosso

Inlägg av lassobosso »

Razor skrev:En annan variant är ju, som någon annan redan varit inne på, att Kimi mycket väl kan tänka sig att lägga av men även är intresserad att fortsätta en sväng till om pengarna är de "rätta" och att det är därför som de har lagt priset så högt eller att det ska täcka den minskade ersättningen han får från Ferrari/Santander om han går till något annat stall.
Rent ekonomiskt finns det ju ingen anledning alls för Kimi att köra för under 100 miljoner (som om jag har förstått rätt är den minskade ersättningen från ferrari/santander) och jag har svårt att tänka mig att han nöjer sig med att tjäna samma som han gör om han låter bli att köra.

Jag tycker att det skulle vara extremt trist om det visar sig att det skiter sig med McLaren pga Hamilton. Det verkar ju dock som att Hamilton är livrädd för att få in en förare som kan konkurrera ut honom och är beredd att göra nästan vad som helst för att slippa en sådan situation. (Och nej, jag sa inte att Kimi kommer konkurrera ut Hamilton. Jag pratar om Hamiltons mindset...)
Användarens profilbild
Silverkatten

Inlägg av Silverkatten »

-350 miljoner måste vara något slags rekord i lön för en förare. Om lönen sätter statusen på föraren så... ja, inte någon toppförare i alla fall.

Hamilton kan ju ha fått ett avtal där han ges inflytande över valet av stallkamrat, när han skrev på för 5år. Och det är ju ganska självklart att man inte vill ha Kimi i samma stall. Vi ni jobba för någon som aldrig vägrar göra något grovjobb utan bara flyter in till racen? Nä, naturligtvis inte. Du vill jobba med något som är lika flitig och duktig som du själv är.

Brawn känns lite som ett one year wounder om de tänker "sparka" både Barren och Button. Med vilka förare tror de att det skulle gått så mycket bättre i år? Och varför skulle Barren fortsätta med Williams? Kan han inte lika gärna lägga ner då?
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jean Todt har valts till ny ordförande i FIA.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Jean Todt har valts till ny ordförande i FIA.

:up: :up: :up:

Var det inte någon forummedlem som sade att det i praktiken var klart tt Vatanen skulle ersätta Mosley? :o
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:

Var det inte någon forummedlem som sade att det i praktiken var klart tt Vatanen skulle ersätta Mosley? :o
Antagligen samma som sa att vare sig Alonso eller Santander skulle gå till Ferrari.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

El Scorcho skrev:och jag tror Kimi redan har gjort det klart med McLaren.
Det är ju inte omöjligt att det är så och Haug har förnekat att man förhandlar med Button så det kan ha varit ett utspel från Buttonlägret för att skriva upp sitt värde i förhandlingarna med Brawn.

Äntligen!
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Razor skrev:
Gösta skrev:

Antagligen samma som sa att vare sig Alonso eller Santander skulle gå till Ferrari.
Nu har vi tre påståenden som kräver lite källhänvisning för att jag ska kunna göra en riktig bedömning.
Den som kan hitta två av tre rätt (alltså mer än stöd för ett av påståendena) får välja på en god Calvados och en Bowmore Darkest hela (70cl).
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag tror väldigt många an vara nöjda med det valet, men jag vet inte om vi inte behövt större förändringar än vad Todt utlovat. (konservativ?)
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Silverkatten skrev: Hamilton kan ju ha fått ett avtal där han ges inflytande över valet av stallkamrat, när han skrev på för 5år. Och det är ju ganska självklart att man inte vill ha Kimi i samma stall. Vi ni jobba för någon som aldrig vägrar göra något grovjobb utan bara flyter in till racen? Nä, naturligtvis inte. Du vill jobba med något som är lika flitig och duktig som du själv är.
Aha, det är därför man vill ha kvar Heikki. :D
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jari skrev:
Jag tror väldigt många an vara nöjda med det valet
Ja, c.a 135 mot de 35 som ville ha Vatanen.

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

lassobosso skrev:
Razor skrev:En annan variant är ju, som någon annan redan varit inne på, att Kimi mycket väl kan tänka sig att lägga av men även är intresserad att fortsätta en sväng till om pengarna är de "rätta" och att det är därför som de har lagt priset så högt eller att det ska täcka den minskade ersättningen han får från Ferrari/Santander om han går till något annat stall.
Rent ekonomiskt finns det ju ingen anledning alls för Kimi att köra för under 100 miljoner (som om jag har förstått rätt är den minskade ersättningen från ferrari/santander) och jag har svårt att tänka mig att han nöjer sig med att tjäna samma som han gör om han låter bli att köra.
Jo, jag antar att Ferraris utgångsbud är att inte betala ett ruttet öre till Kimi om han kör för ett annat stall, så det stallet måste då först betala 100 mille, eller vad det kan röra sig om och sedan ytterligare om Kimi vill har mer betalt för att köra än att bara peta naveln. Å andra sidan kommer det ju fler år och om Kimi vill ha en fortsatt F1-karriär kan det förstås löna sig att köra 2010 även om han får mindre pengar än Ferrari betalar för att han inte skall köra.

Jag har dock svårt att se hur någon skulle vilja betala i närheten av 100 mille för Kimi och om han då inte tycker det är så kul längre så är det väl bättre att lägga av nu, istället för att köra för 10 miljoner och sedan ändå tvingas lägga av inom nåt år.
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Ja är det något som man märkt på Kimi dom senaste åren så är det han inte verkar ha kul.
Jag tror dessutom att han inte har energi kvar för att satsa på en ny titel även om han skulle hamna i ett bra team.

Om han mot förmodan skulle hamna i McLaren kommer Hamilton att köra skjortan av Kimi och det är nog det Kimis penning krav handlar om, att få tillräckligt betalt för att stå ut med förödmjukelsen.

//S
"All bleeding eventually stops."
lassobosso

Inlägg av lassobosso »

Slusk skrev:Ja är det något som man märkt på Kimi dom senaste åren så är det han inte verkar ha kul.
Jag tror dessutom att han inte har energi kvar för att satsa på en ny titel även om han skulle hamna i ett bra team.

Om han mot förmodan skulle hamna i McLaren kommer Hamilton att köra skjortan av Kimi och det är nog det Kimis penning krav handlar om, att få tillräckligt betalt för att stå ut med förödmjukelsen.

//S
Jag vet naturligtvis inte hur det står till med Kimis motivation men jag tycker definitivt att han har kört på ett engagerat sätt under andra halvan av 2009. Med tanke på hur det slutade hos Ferrari så kanske han är mer motiverad än någonsin att visa att han hör till världseliten? (Oavsett personliga åsikter om hur det ligger till med den saken)

Jag har inga belägg för att Kimi skulle spöa Hamilton men att Hamilton skulle köra något klädesplagg av Kimi tror jag inte alls. Min bedömning (Så objektiv jag kan) är att de skulle dra ganska jämt.

Så som jag har uppfattat Hamilton så presterar han sämre med konkurrens och under press men när allt fungerar så är han jävligt snabb. Så som jag har uppfattat Kimi så är han är förhållandevis jämn och snabbare än snittet men har svårare att ge järnet innan det är försent, dock en väldigt snabb förare.
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Det trodde jag också, men det låter ju som att i alla fall Haug inte vill ha Kimi.. "En hungrig förare som inte är ute efter pengarna"..
Saknar de gamla mästarna...
lassobosso

Inlägg av lassobosso »

Lenny skrev:
Det trodde jag också, men det låter ju som att i alla fall Haug inte vill ha Kimi.. "En hungrig förare som inte är ute efter pengarna"..
Man kan ju tolka som man vill men det kan ju lika gärna vara ett sätt för Haug att sätta press på Kimi att acceptera ett liggande bud(om det nu finns något).

Hur hungrig Kimi är kan man dessutom bara spekulera i. Om Kimi känner sig orättvist behandlad av Ferrari skulle det mycket väl kunna vara en sporre att spöa Ferrari nästa år.
Gösta

Inlägg av Gösta »

lassobosso skrev:... Om Kimi känner sig orättvist behandlad av Ferrari skulle det mycket väl kunna vara en sporre att spöa Ferrari nästa år.
Vadå "orättvist behandlad"??
Ferrari håller sin del av avtalet. De betalar honom en massa pengar för att slippa se hans sura nuna i depån, för att slippa bli förknippade med honom och för att inte deras rykte skall dras ner i dyn ännu mera av honom.

Han är fri att gå vart han vill, han får bra betalt mm. Ferrari slipper se nya bilder tagna av en surpuppa iklädd deras färger.

Alla är glada och lyckliga.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
lassobosso

Inlägg av lassobosso »

Gösta skrev:
lassobosso skrev:... Om Kimi känner sig orättvist behandlad av Ferrari skulle det mycket väl kunna vara en sporre att spöa Ferrari nästa år.
Vadå "orättvist behandlad"??
Ferrari håller sin del av avtalet. De betalar honom en massa pengar för att slippa se hans sura nuna i depån, för att slippa bli förknippade med honom och för att inte deras rykte skall dras ner i dyn ännu mera av honom.

Han är fri att gå vart han vill, han får bra betalt mm. Ferrari slipper se nya bilder tagna av en surpuppa iklädd deras färger.

Alla är glada och lyckliga.
Jag har aldrig sagt att någon inte håller sin del av avtalet men det hindrar väl inte att Kimi kan vara sur över att han inte får köra Ferrari nästa år? Om man får sparken så kan man väl tycka att det är oförtjänt oavsett hur stora sumor pengar man får?
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Lenny skrev:
Jag läser det som en passning direkt till honom att det finns andra förare som inte har samma lönekrav. Kanske inte blir nåt då.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Lenny skrev:
Är det inte klart så ligger de i förhandlingar och den kommentaren är en ren passning till Robertson att de får anpassa kraven lite.
Ni som tycker Kimi ser uttråkad ut minns kanske inte när han tog sin första seger, sin första VM-titel, gifte sig osv.
Det är precis samma min nu som då.
Han är ingen linslus och det gör mig inget att han koncentrerar sig mer på att kära bil än smilfinka för kameror varhelst de dyker upp.
F***'em all!
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Hulken och Barret, kan man nog notera hos gamle Frank nu..

Ska bli kul att se vad Hulkenberg går för, verkar ju ha lätt att anpassa sig till högre klasser vad det verkar.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jari skrev:
Razor skrev:Antagligen samma som sa att vare sig Alonso eller Santander skulle gå till Ferrari.
Nu har vi tre påståenden som kräver lite källhänvisning för att jag ska kunna göra en riktig bedömning.
Den som kan hitta två av tre rätt (alltså mer än stöd för ett av påståendena) får välja på en god Calvados och en Bowmore Darkest hela (70cl).
Jari skrev:Kul med kopplingen Alonso Santander förresten! Har ni inte funderat på att de faktiskt har kontrakt med McLaren just nu skrivet 2007 på lång sikt?
Jari skrev: Köpa ALonso? Jag tror aldrig Alonso kör för Ferrari överhuvudtaget.
Du kan lämna flaskorna till Gösta för vidarebefordran till mig.

Äntligen!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Razor skrev:
Jari skrev:
Razor skrev:Antagligen samma som sa att vare sig Alonso eller Santander skulle gå till Ferrari.
Jari skrev:Kul med kopplingen Alonso Santander förresten! Har ni inte funderat på att de faktiskt har kontrakt med McLaren just nu skrivet 2007 på lång sikt?
Jari skrev: Köpa ALonso? Jag tror aldrig Alonso kör för Ferrari överhuvudtaget.
Du kan lämna flaskorna till Gösta för vidarebefordran till mig.
Grattis till vinsten.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Såja, gratulera inte ännu.
Från: "Har ni inte funderat på att de faktiskt har kontrakt med McLaren just nu skrivet 2007 på lång sikt?"
...till att de aldrig skulle gå till Ferrari saknar minst ett snäpp.
(alltså mer än stöd för ett av påståendena)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Pepparkvarnen skrev:Grattis till vinsten.
Jag förväntar mig ingen vinst, det får man aldrig när Jari är inblandad i vadslagning eller liknande.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jari skrev:Såja, gratulera inte ännu.
Från: "Har ni inte funderat på att de faktiskt har kontrakt med McLaren just nu skrivet 2007 på lång sikt?"
Du implicerar ju att de inte går till Ferrari med det uttalandet, vad var annars syftet med det?
Slingerbultsolja hejfallera, slingerbultsolja hejfallerej...

Äntligen!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Razor skrev:
Jag förväntar mig ingen vinst, det får man aldrig när Jari är inblandad i vadslagning eller liknande.
Det är ju solklart att du vann. Om inte Jari har ryggrad att stå upp för vadet så lovar jag att skicka dig en flaska Beyaz.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Razor skrev:
Du implicerar ju att de inte går till Ferrari med det uttalandet, vad var annars syftet med det?
Implicerar vadå? Ferrari är inte ens nämnt? Det finns ingenting i den raden som motsäger att de inte skulle kunna gå till Ferrari. Den raden handlar uteslutande om McLaren och från svart till vitt är den en hel jävla gråskala av möjligheter. I mitt fall även en hel del färger.
Du påstod att jag sagt att de aldrig skulle gå till Ferrari, men har inte lyckats styrka detta. Att jag säger att de förlängt med McLaren är långt ifrån samma sak.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Pepparkvarnen skrev:
Razor skrev:
Det är ju solklart att du vann. Om inte Jari har ryggrad att stå upp för vadet så lovar jag att skicka dig en flaska Beyaz.
Vad glad han ska bli då!
Fråga om han vill byta ut den mot en flaska Kir.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Jari skrev:
Razor skrev:
Implicerar vadå? Ferrari är inte ens nämnt? Det finns ingenting i den raden som motsäger att de inte skulle kunna gå till Ferrari. Den raden handlar uteslutande om McLaren och från svart till vitt är den en hel jävla gråskala av möjligheter. I mitt fall även en hel del färger.
Du påstod att jag sagt att de aldrig skulle gå till Ferrari, men har inte lyckats styrka detta. Att jag säger att de förlängt med McLaren är långt ifrån samma sak.
Men det är ju så solklart att du förlorade, det finns inte minsta lilla tvekan.

Om jag hade varit du så hade jag själv kört ut virren till Razor redan ikväll så han kan ta sig en stärkare innan han hoppar i säng.

Du måste ställa dig frågan Jari. Är du en man eller är du en mus?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nu har du sagt det två gånger. Kan du visa hur du tänkt och vilken sorts härledning du gjort?
Den frågan har jag ställt mig ganska ofta och svaret är elefant i porslinsbutik.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Är det någon som är förvånad att det blir samma visa än en gång?
Du har alltid visat dig vara ryggradslös när det handlar om vadslagning eller liknande så det här är ju ingen unik situation.

Äntligen!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Man kan lära sig en sak av detta: slå inte vad, speciellt inte på det här forumet. Ni får ta det här om vadslagningen via pm i stället. Det saknar allmänintresse, som det brukar heta. Jag vill inte se någon fortsättning.

Moderatorn
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
kanotisten

Inlägg av kanotisten »

För att återgå till trådens ämne... Såg att Nico Rosberg bekräftar att han slutar i Williams. Hoppas han får till en bra styrning för nästa säsong, mycket talang till spillo annars..
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Han hamnar nog hos Brawn då Rubens sannolikt går till Williams.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jag läste i tysk media att Bruno Senna ska vara klar för Campo men jag har inte sett något om det på de större engelskspråkiga sajterna.

Äntligen!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Mer tjafs om vadslagning renderar en omedelbar varning för vederbörande.

Moderator

Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Senna till Campos har det pratats en hel del om. Undrar hur de nya teamen kommer hänga med. Annars är det väl nästan helt officiellt att Williams är Barrichello och Hulkenberg. Sen mycket starka rykten kring att Brawn är Button och Rosberg.

Trulli däremot lär väl inte ha ökat sina chanser idag. Han hade med sig kort till presskonferensen och visade för Sutil. Alonso och Kimi satt och skrattade... :D
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det är även snack om att Glock går till Renault.
Frågan är om inte Kobayashi kör till sig en ordinarie styrning hos Toyota nu i helgen?

Äntligen!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

KObayashi gjorde ju avtryck senast och trots att jag har sett honom som ett av de större löftena från JApan på senare tid är jag inte helt övertygad. Han körde rätt vilt och kom undan med en hel del, säkert för att andra förare hade självbevarelsedrift och inte visste var de hade honom, men fortsätter han i samma stil kommer det att smälla rejält. Det är nog oundvikligt. Jag hoppas att han varvar ned liiiiiiite grann. ÄR bilen på hans sida kan han mycket väl ta poäng.

Användarens profilbild
FredrikE

Inlägg av FredrikE »

JTarnstrom skrev:KObayashi gjorde ju avtryck senast och trots att jag har sett honom som ett av de större löftena från JApan på senare tid är jag inte helt övertygad. Han körde rätt vilt och kom undan med en hel del, säkert för att andra förare hade självbevarelsedrift och inte visste var de hade honom, men fortsätter han i samma stil kommer det att smälla rejält. Det är nog oundvikligt. Jag hoppas att han varvar ned liiiiiiite grann. ÄR bilen på hans sida kan han mycket väl ta poäng.
När han gick ut från depån och vinglade fram och sedan tillbaka in i nakajima borde han fått någon slags bestraffning.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

FredrikE skrev:
JTarnstrom skrev:KObayashi gjorde ju avtryck senast och trots att jag har sett honom som ett av de större löftena från JApan på senare tid är jag inte helt övertygad. Han körde rätt vilt och kom undan med en hel del, säkert för att andra förare hade självbevarelsedrift och inte visste var de hade honom, men fortsätter han i samma stil kommer det att smälla rejält. Det är nog oundvikligt. Jag hoppas att han varvar ned liiiiiiite grann. ÄR bilen på hans sida kan han mycket väl ta poäng.
När han gick ut från depån och vinglade fram och sedan tillbaka in i nakajima borde han fått någon slags bestraffning.
Precis som Webber. Ja, de ska ta upp det där på förarmötet med Charlie Whiting i morgon. Fan i mig på tiden.

Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Så verkar Toyota stå utan toppförare igen... eller kan man tänka sig..

Sutil eller varför inte Nick Heidfeld.. inga toppförare direkt men.

Och Kimi,, han är väl ute ur leken??
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

En ny Takuma Sato är precis vad F1 behöver. :up:

//S
"All bleeding eventually stops."
PS

Inlägg av PS »

Lenny skrev:Och Kimi,, han är väl ute ur leken??
Och inte bara för Toyota utan överhuvudtaget för F1, verkar det som! :o

Vad man kan utläsa av senaste artikeln på Autosport är Kimi väldigt svävande om vad han ska göra nästa år, kanske köra rally, kanske ta ett sabbatsår, kanske göra något annat... han framstår som väldigt håglös.

Men blir han kvar i F1 blir det McLaren. Frågan är väl om det bara är hans löneanspråk som spökar eller om Whitmarsh och Haugs intresse börjar svalna... vem vill ha en omotiverad och håglös gammal världsmästare som bara är ute efter att lyfta så hög lön som möjligt?

Nej, jag tror inte att McLaren kommer att ta tillbaka Kimi. Och eftersom Kimi inte är intresserad av Toyota så... kanske blir Abu Dhabi hans sista lopp i F1! Nästan lite sorgligt i så fall.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

PS skrev:

Vad man kan utläsa av senaste artikeln på Autosport är Kimi väldigt svävande om vad han ska göra nästa år, kanske köra rally, kanske ta ett sabbatsår, kanske göra något annat... han framstår som väldigt håglös.

Men blir han kvar i F1 blir det McLaren. Frågan är väl om det bara är hans löneanspråk som spökar eller om Whitmarsh och Haugs intresse börjar svalna... vem vill ha en omotiverad och håglös gammal världsmästare som bara är ute efter att lyfta så hög lön som möjligt?

Nej, jag tror inte att McLaren kommer att ta tillbaka Kimi. Och eftersom Kimi inte är intresserad av Toyota så... kanske blir Abu Dhabi hans sista lopp i F1! Nästan lite sorgligt i så fall.

Nja, nog blir det väl McLaren? äh man vet inte, den där länken är ett tag sen men känns som det borde bli det.

http://www.youtube.com/watch?v=dmDxmmM2A_E
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

PS skrev:

Han kanske satsar på NASCAR istället.
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Bruno Senna till Campos..

Någon som vet något mera än att de kör med Cosworthmotorer??