Ang forumet OT och stämningen i allmänhet

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Användarens profilbild
Jacob

Ang forumet OT och stämningen i allmänhet

Inlägg av Jacob »

Det har börjat diskuteras flitigt i alla trådar att alla diskussioner urartar osv osv.

Ähh jag vet inte vad jag ska skriva om det men jag har hängt på forza sen 1998 (har för mig att det kallades TazuroF1 eller något sådant) och visst har kvaliteten sjunkit markant. Men va fasen....
Det tråkiga är att vissa börjar skriva att det är väl rått med personangrepp osv... Jag vet inte men är det verkligen så?? Är det någon som upplever det så så är det katastrof!!
Men jag tror faktiskt inte det, folk kan vara råa mot mig och jag kan vara rå mot folk och en del får utstå mer än andra men dom verkar ta det med en klackspark. Jag gillar inte moderatorer som styr och ställer men skulle vi kanske kunna snacka racing på f1 forumet och ta det andra på klotterplanket?
Jag ställer upp på det. Jag gillar att analysera lopp och en massa annat men dras till slut med i skiten om finnar och annat som inte har med loppet att göra och det skäms jag lite över.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt men kan vi inte börja snacka racing och grejjer...
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Lelle

moderator

Inlägg av Lelle »

Bara tanken på att moderatorer skall ägna timmar åt att granska, bedömma och genomföra censur, i ett frivilligt diskussionsforum kring rejsing, känns helt absurt och totalt improduktivt.

Tyvärr tror jag ändå inte ditt upprop kommer förändra ngt varför jag tror att verktyg som bidrar till självcensur, eller snarare egen kvalitetskontroll, är modellen.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Gurney:
Det känns som närmare hälften av dina inlägg handlar om andra skribenters dåliga stil och tillkortakommanden som meddebattörer. Inte tycker de om alla förarna, heller!
Skulle du inte kunna samla alla de klagomålen i den här tråden, så att de är lätta att hitta när jag, eller någon annan, vill läsa dem igen?

Dessutom har det fördelen att jag enklare kan läsa dina mer intressanta skrifter utan att ännu en gång behöva läsa igenom samma rader om hur hemska många av forumskribenterna är.

Jag gillar vissa förare, ogillar andra och tycker att blind idoldyrkan bland vuxna människor är märklig, varpå jag gärna gör mitt bästa för att ta ned glorian på föremålet för den synskadade betraktelsen.