Force India
-
Force India
Fasiken, deras nya bilen är ruskigt stilren och snygg tycker jag.... _Nästan så jag ska hoppas lite på dom!!!! Vad tycker ni?? Snygg ful? Enkel?
-
Helt ok.
Men vid första anblicken tänkte jag Toyota. Inte bra när bilarna har färgscheman som påminner för mycket om varandra. Jag gillade när dom hade mer guld.
Färgerna kunde varit kraftigare, ser lite blaskig ut. Men designen på bilen var snygg. (så snygg det nu går med årets reglemente).
Men vid första anblicken tänkte jag Toyota. Inte bra när bilarna har färgscheman som påminner för mycket om varandra. Jag gillade när dom hade mer guld.
Färgerna kunde varit kraftigare, ser lite blaskig ut. Men designen på bilen var snygg. (så snygg det nu går med årets reglemente).
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
-
platt skrev:Kan ni vara snälla att visa bilen så slipper jag leta
http://club.forceindiaf1.com/forceindia ... id=2192439
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Tack Gösta. Men det ända vakert jag hittade på den länken varGösta skrev:platt skrev:Kan ni vara snälla att visa bilen så slipper jag leta
http://club.forceindiaf1.com/forceindia ... id=2192439
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
De la Rosa skulle inte han bli testförare för Force India nu när dom kör med Mercedes motor? så verkar det inte eftersom han testar för McLaren.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
- Varnad