Christoffer glöm inte Spa, en bana som jag tycker har gett bra lopp de senaste åren.Christoffer skrev:Red Bulls strateg gjorde ett lysande jobb. När Vettel fastnade bakom Massa så kom Webber från tomma intet och knep tredjeplatsen. Bra jobbat.
Tilkebanorna brukar ju kritiseras allt som oftast, men när alternativet är denna och Magny-cours!?
Dom enda banor som inte är Tilkebanor och som ger bra race är Suzuka, Kanada och Melbourne. Den sistnämnda mest för att det är säsongsstart och ingen har koll på varandra. Kanadas GP saknar jag verkligen, men som tur är återkommer i alla fall Suzuka i år.
SPANIENS GP 2009 - CIRCUIT DE CATALUNYA. Lopp 5 av 17
-
-
Sorry. oförlåtligt av mig. Spa är F1!Dagon skrev:Christoffer glöm inte Spa, en bana som jag tycker har gett bra lopp de senaste åren.Christoffer skrev:Red Bulls strateg gjorde ett lysande jobb. När Vettel fastnade bakom Massa så kom Webber från tomma intet och knep tredjeplatsen. Bra jobbat.
Tilkebanorna brukar ju kritiseras allt som oftast, men när alternativet är denna och Magny-cours!?
Dom enda banor som inte är Tilkebanor och som ger bra race är Suzuka, Kanada och Melbourne. Den sistnämnda mest för att det är säsongsstart och ingen har koll på varandra. Kanadas GP saknar jag verkligen, men som tur är återkommer i alla fall Suzuka i år.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister