Sorglig - sorgligare - Montoya
-
Ja, men Michael Andretti var värre för något år sedan när han körde över mekanikern som bytt höger bak. Jäkligt kusligt att se honom köra över rygg och huvud med bakhjulet, om jag minns rätt så var det precis då de infört hjälmtvång på mekanikerna i Cart och det var nog en väldans tur för den mekanikern.
-
När har Ralf krossat Montoya EnzoFjant? Läs VM-tabellen och kolla vem som ligger 2'a och vem som agerade flodhäst i Barcelona.On 2002-04-16 07:12, EnzoF1 wrote:
Jahajaja...
ni bara snackar om hur Montoya ska komma igen etc... men när gör han det egentligen? Förra året hette det att han inte kunde banorna och i år är det en massa andra ursäkter, varav den blekaste var att han hade lägre effekt i motorn !
Är det så svårt att läsa resultaten?
Raffe krossar Montoya!
Det är nog tur att McLaren misslyckats så kapitalt annars skulle han legat ännu längre ned, och snart får Renault upp ångan ordentligt och då blir det ännu svårare för Yetin.
Visst är JPM ganska snabb men han saknar psyket och analysförmågan för att bli en komplett racer. Att han sedan lider av extrem prestationsånget gentemot Maestro gör ju knappast saken bättre. Men i senaste loppet så kan han ju närmast beskrivas med det populära ordet "gutslös"! Köra om kunde han ju inte heller. Att han dessutom inte kan slå sin stallkompis... ja, hur är det nu vissa brukar beskriva förare med dessa kvaliteter nu igen?
Kom igen Helge, fram med det!
/E
Monsterbilarna från Ferrari är det inget att göra åt men Montoya kommer minst 2'a i VM. [Schumacher] skulle behöva en ny avåkning som Silverstone-99 för att det ska bli spännande.
-
Enzo, du är verkligen en fjant.
Montoya har bollat med Ralf i alla lopp utom Imola. På Sepang var Montoya snabbast av alla på banan men en domare valde att kyssa MS i häcken. I Brasilien var även där Montoya snabbast av alla men då valde MS att köra av Montoyas vinge.
Ralf gjorde ett nybörjarmisstag och som den flodhäst han är besökte han gräset och gyttjan i Katelonien.
Montoya har bollat med Ralf i alla lopp utom Imola. På Sepang var Montoya snabbast av alla på banan men en domare valde att kyssa MS i häcken. I Brasilien var även där Montoya snabbast av alla men då valde MS att köra av Montoyas vinge.
Ralf gjorde ett nybörjarmisstag och som den flodhäst han är besökte han gräset och gyttjan i Katelonien.
-
- Utvisad
Helgonet, din superfjolla!On 2002-04-30 01:36, Helgonet wrote:
När har Ralf krossat Montoya EnzoFjant? Läs VM-tabellen och kolla vem som ligger 2'a och vem som agerade flodhäst i Barcelona.
Aha, så du erkänner att MS krossar Montoya och alla andra grundligt? - Kolla tabellen, som du själv säger ovan! Du är en riktig skummilover, du skriver ju här på SLP och tillhör alltså dem... VSB!
Vad jag opponerade mig mot var att så många förståsigpåare sade sig "veta" att Montoya skulle krossa Ralf. Ralf har ju varit märkbart snabbare eller lika snabb hittills. Montoya har gjort massor av misstag och de flesta (utom du och dina tremansbob-polare) inser att han är precis lika överskattad som Ville och andra sopor. Det räcker inte med att vara snabb på enstaka varv för att vara en racer, och det visar Montoya tydligt. Det är väl bara du och andra fånar som inte inser att Montoya fick sin andraplats uppkörd upp i tonsillerna i helgen. Eller menar du att han var värd bättre? Vad jag såg så var Raffe märkbart snabbare större delen av loppet, och för att inte tala om MS. Hur mycket snabbare tror du inte Ferrarin hade kunnat gå om MS känt sig det minsta hotad?
Det ska nog till att MS bryter benen i nästa lopp om någon annan ska ha en chans på titeln, men det är väl du alldeles för oinsatt för att förstå, eller måste du första höra med brorsan vad han tycker, för egna synpunkter har ju du aldrig kommit med.
Det är lika bra att ni slutar följa F1. Ni kan lika bra sitta och diskutera hur det var för 10 år sedan och hur mycket snabbare Senna skulle ha varit om inte om var...
Det går bra att fälla in pungen nu Helgay!
/E
-
-
On 2002-04-30 08:26, EnzoF1 wrote:
Vad jag opponerade mig mot var att så många förståsigpåare sade sig "veta" att Montoya skulle krossa Ralf. Ralf har ju varit märkbart snabbare eller lika snabb hittills. Montoya har gjort massor av misstag och de flesta (utom du och dina tremansbob-polare) inser att han är precis lika överskattad som Ville och andra sopor. Det räcker inte med att vara snabb på enstaka varv för att vara en racer, och det visar Montoya tydligt. Det är väl bara du och andra fånar som inte inser att Montoya fick sin andraplats uppkörd upp i tonsillerna i helgen. Eller menar du att han var värd bättre? Vad jag såg så var Raffe märkbart snabbare större delen av loppet, och för att inte tala om MS.
/E
Nu ser vi verkligen vem som står för bortförklaringarna. Vadå Montoya har gjort massor av misstag? Han har ju för f-n tagit poäng i alla loppen i år tillskillnad från vissa andra. Låt säga att han fick 2:a platsen uppkörd (Jag tror ju iofs att han hade tagit Grinolle ändå), men uppkört eller ej spelar ju ingen roll enligt dig, då du försvarar MS alla uppkörda segrar. Hur var det nu... Det gäller att ta bilen i mål eller???
Om man vill diskutera uppkörda resultat så är ju Gnällis seger i Malaysia så uppkörd som det går att få det...
Gnällspiken klarar inte av att köra under press, vilket återigen visar sig vara ett faktum. När JPM ökade farten och valde att lägga sig närmare så kom då tillslut ett nybörjarmisstag av den veke tysken.
-
Eh..."lägga sig närmare"?! Du menar att när JPM minskade avståndet från 2,6 till 2,2 sekunder på tre varv skulle plötsligt RaffeSlim få skrämselhicka? Men du; ögonblick av okoncentration drabbar alla förare och sker det vid fel tillfälle får det konsekvenser. Minns StorSkummis flertaliga incidenter där han åkt av banan mitt under tokledning. Mika H har gjort likadant. Och inte fan kan man beskylla någon av de herrarna för att ha problem med tävlingsnerverna (jag anser som sagt att Skummis mangling av VilseNuEVi 97 var frukten av någonting betydligt större än bara att JV var snabbare än han).On 2002-04-30 10:07, Marsupilami wrote:
Gnällspiken klarar inte av att köra under press, vilket återigen visar sig vara ett faktum. När JPM ökade farten och valde att lägga sig närmare så kom då tillslut ett nybörjarmisstag av den veke tysken.
Manöver.
-
-
Jag vet inte riktigt vilket lopp du såg, Binneb, men i Barcelona skiljde det innan de första depåstoppen ca 2 sek mellan Montoya och Ralf. Men i samband med depåstoppet satte Montoya några snabba varv så att efter varv 26 skiljde det bara 1,2 s och efter varv 27 var han i princip ikapp med en skillnad på 0,8 s. Därefter var han i princip alldeles bakom tills Ralf körde av. Så nog kan Ralf ha känt sig stressad alltid.
Som sagt, någon måtta får det ändå vara på felaktigheterna...
Som sagt, någon måtta får det ändå vara på felaktigheterna...
-
Enzofjolla:On 2002-04-30 08:26, EnzoF1 wrote:Helgonet, din superfjolla!On 2002-04-30 01:36, Helgonet wrote:
När har Ralf krossat Montoya EnzoFjant? Läs VM-tabellen och kolla vem som ligger 2'a och vem som agerade flodhäst i Barcelona.
Aha, så du erkänner att MS krossar Montoya och alla andra grundligt? - Kolla tabellen, som du själv säger ovan! Du är en riktig skummilover, du skriver ju här på SLP och tillhör alltså dem... VSB!
Vad jag opponerade mig mot var att så många förståsigpåare sade sig "veta" att Montoya skulle krossa Ralf. Ralf har ju varit märkbart snabbare eller lika snabb hittills. Montoya har gjort massor av misstag och de flesta (utom du och dina tremansbob-polare) inser att han är precis lika överskattad som Ville och andra sopor. Det räcker inte med att vara snabb på enstaka varv för att vara en racer, och det visar Montoya tydligt. Det är väl bara du och andra fånar som inte inser att Montoya fick sin andraplats uppkörd upp i tonsillerna i helgen. Eller menar du att han var värd bättre? Vad jag såg så var Raffe märkbart snabbare större delen av loppet, och för att inte tala om MS. Hur mycket snabbare tror du inte Ferrarin hade kunnat gå om MS känt sig det minsta hotad?
Det ska nog till att MS bryter benen i nästa lopp om någon annan ska ha en chans på titeln, men det är väl du alldeles för oinsatt för att förstå, eller måste du första höra med brorsan vad han tycker, för egna synpunkter har ju du aldrig kommit med.
Det är lika bra att ni slutar följa F1. Ni kan lika bra sitta och diskutera hur det var för 10 år sedan och hur mycket snabbare Senna skulle ha varit om inte om var...
Det går bra att fälla in pungen nu Helgay!
/E
Någon gay är jag inte så där har du inget att hämta! Däremot kan du sluta hålla Skummis pung och ta ut din mun från hans cock.
-
Marsupilami
EnzoFjant är en sorglig figur. Nu drar han sina naiva slutsatser om att jag påstår att MS krossar Montoya. Det var ju roligt att han drar slutsatser på något som jag inte ens skrivit. Mig veterligen kör de inte ens för samma stall.
Vidare hävdar fjanten att Ralf varit snabbare än Montoya i år. Jo, det stämmer i ett lopp utav fem men det får fjanten till att bebisen varit snabbare i alla lopp. I Imola var bebisen snabbare. I de resterande loppen har Montoya varit den snabbare.
Sedan säger fjanten att alla vet att Montoya är överskattad liksom Ville finner jag att läsa. Vilka är dessa alla? Fjanten själv och vem mer?
Nu kommer än mer förvirrad smörja av fjanten. Han påstår att Ralf var snabbare större delen av loppet i Barcelona. Hur kommer det då sig att Montoya i princip var i växellådan på bebisen när denne gjorde ett grovt nybörjarmisstag och klippte gräsmattan och synade grusfållan?????? Som vi alla ser saknar Enzo total verklighetsanknytning här.
Slutligen. Vad har detta med MS att göra fjanten? Varför ska han bryta benet? Även med ett brutet ben skulle vilken förare i världen kunna vinna VM i den bilen? Är det det du försöker säga fjanten? Vad gäller min bror har han totalförnedrat dig till den höga grad att du bölandes lämnade Daily. Jag kan be honom komma hit om du vill bli förnedrad igen hahahahahahahahahahahaha.
Värst vad du bölar för att Senna var bäst. Jag förstår att du inte tittade på F1 då. Loser!
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Helgonet den 2002-05-01 05:35 ]</font>
EnzoFjant är en sorglig figur. Nu drar han sina naiva slutsatser om att jag påstår att MS krossar Montoya. Det var ju roligt att han drar slutsatser på något som jag inte ens skrivit. Mig veterligen kör de inte ens för samma stall.
Vidare hävdar fjanten att Ralf varit snabbare än Montoya i år. Jo, det stämmer i ett lopp utav fem men det får fjanten till att bebisen varit snabbare i alla lopp. I Imola var bebisen snabbare. I de resterande loppen har Montoya varit den snabbare.
Sedan säger fjanten att alla vet att Montoya är överskattad liksom Ville finner jag att läsa. Vilka är dessa alla? Fjanten själv och vem mer?
Nu kommer än mer förvirrad smörja av fjanten. Han påstår att Ralf var snabbare större delen av loppet i Barcelona. Hur kommer det då sig att Montoya i princip var i växellådan på bebisen när denne gjorde ett grovt nybörjarmisstag och klippte gräsmattan och synade grusfållan?????? Som vi alla ser saknar Enzo total verklighetsanknytning här.
Slutligen. Vad har detta med MS att göra fjanten? Varför ska han bryta benet? Även med ett brutet ben skulle vilken förare i världen kunna vinna VM i den bilen? Är det det du försöker säga fjanten? Vad gäller min bror har han totalförnedrat dig till den höga grad att du bölandes lämnade Daily. Jag kan be honom komma hit om du vill bli förnedrad igen hahahahahahahahahahahaha.
Värst vad du bölar för att Senna var bäst. Jag förstår att du inte tittade på F1 då. Loser!
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Helgonet den 2002-05-01 05:35 ]</font>
-
- Utvisad
Dags för en svenskakurs kanske? Hur tar man ut en mun? Tvärtom kan jag förstå...On 2002-05-01 00:39, Helgonet wrote:
Enzofjolla:
Någon gay är jag inte så där har du inget att hämta! Däremot kan du sluta hålla Skummis pung och ta ut din mun från hans cock.
Lustigt att du inte kan hålla dig från SLP... hur ska man tolka det? Trött på bastuklubben?
Gay och gay... du håller det väl inom familjen...
/E
-
Eh...jag hade nog aldrig under hela loppet mer än bara ett halvt öga på TV:n. De andra 1,5 ögonen sov. Det sista jag minns av avståndet mellan RS och JPM är att det krympte med en halvsekund på tre varv, men sedan stagnerade. Men du menar att de hann med depåstoppen däremellan också? Hmm...jag tror jag måste ha sovit med mer än 1,5 ögon under just de varven.On 2002-04-30 14:57, AndersF1 wrote:
Jag vet inte riktigt vilket lopp du såg, Binneb, men i Barcelona skiljde det innan de första depåstoppen ca 2 sek mellan Montoya och Ralf. Men i samband med depåstoppet satte Montoya några snabba varv så att efter varv 26 skiljde det bara 1,2 s och efter varv 27 var han i princip ikapp med en skillnad på 0,8 s. Därefter var han i princip alldeles bakom tills Ralf körde av. Så nog kan Ralf ha känt sig stressad alltid.
-
-
Jag tror han menar att du kört ett trick liknande Montoyas. Men att det i stället för din egen är Skummis bak du stoppat upp huvudet riktigt djupt i och att du kan plocka fram hela ansiktet ur....just det....men att det räcker om du tar ut din mun.On 2002-05-01 22:01, EnzoF1 wrote:Dags för en svenskakurs kanske? Hur tar man ut en mun? Tvärtom kan jag förstå...On 2002-05-01 00:39, Helgonet wrote:
Enzofjolla:
/E
-
Ni som inte tycker Montoya är imponerande är en samling insnöade nervösa tyskälskare. Och man undrar ju om ni verkligen gillar riktig racing överhuvudtaget.
Vidare så anser ni väl att allt som inte är F1 inte handlar om bilsport då? En mängd imponerande lopp i den riktiga hårdingserien CART, mästare där och mästare i Indy500 räknas inte heller? Schumacher skulle inte ens våga köra Indy500.
F1 behöver fler Montoyas och mindre omkörningar i depån.
Vidare så anser ni väl att allt som inte är F1 inte handlar om bilsport då? En mängd imponerande lopp i den riktiga hårdingserien CART, mästare där och mästare i Indy500 räknas inte heller? Schumacher skulle inte ens våga köra Indy500.
Vad är det för fel på Tyskar???? Kan tolkas som rasistiskt om man är på det humöret!!On 2002-05-02 15:42, El Scorcho wrote:
Ni som inte tycker Montoya är imponerande är en samling insnöade nervösa tyskälskare. Och man undrar ju om ni verkligen gillar riktig racing överhuvudtaget.
Fotboll spelas från Allsvenskan till div 8 i övre norrland. F1 är F1 och cart är något annat.
Varför skulle Schumacher vilja köra indi 5000?????? Kan inte se någon anledning ännu. Om si sådär 25-35 år när han blir medelålders så kanske han tackar ja till en inbjudan att gästköra.
Finns det fler Montoyas? (har man klonat honom, liksom Barichello?)
-
Det är inget fel på tyskar så länge de inte är i grupp...Jo, [Schumacher] är väldigt duktig men vissa av hans supportrar känner sig tydligen så osäkra på hans storhet att de måste svartmåla Montoya hela tiden. Fullständigt onödigt. Förresten så har [Schumacher] själv sagt att han tycker det verkar vansinnigt att köra en formelbil i 400km/h mellan två betongmurar, så visst, F1 är en sak, Indy500 något helt annat.
9 polepositions 1973 - Ronnie Peterson
-
- Moderator
Lägg ner det här jäkla rasistsnacket nu! Annars sopar vi bort hela topicen. Ska det vara så jävla svårt att vara lite snälla mot varandra? SKÄRPNING, ALLA!!! INGET MER PROVOCERANDE OCH FÅNIGA IFRÅGASÄTTANDEN!!! ÄR NI MISSNÖJDA MED NÅGOT, MAILA REDAKTIONEN SÅ GÖR VI NÅGOT ÅT DET. HÅLL INTE PÅ OCH LUSA NED FORUMET MED ÄNDLÖSA VENDETTOR.
Tärnström
Tärnström
-
- Moderator
-
-
-
-
-
-
- Moderator
Ovanstående inlägg uppmanar till ett beteende och visar ett annat??????????On 2002-05-03 11:11, JTarnstrom wrote:
El Scorcho, om du hade en hjärna skulle du kanske ha fattat innebörden i mina inlägg ovan.
Ge fan i förolämpningarna eller välj ett annat forum. Så enkelt är det.
Försök för fan a tt vara lite snälla mot varandra även om ni råkar ha diametralt motsatta åsikter.
Tärnström
-
- Moderator
Det finns en viss ironi, eventuell humor, i att jag uttrycker mig som Scorcho. Hur ofta ser du mig förolämpa någon eller ens kalla någon förare vid nidnamn? Inte ofta.
Jag tror inte att vi (Forza) har behövt ägna speciellt mycket tid åt att moderera forumen den senaste tiden och så vill vi att det ska förbli. Den sista tiden har dock tonläget förändrats därför har vi gått ut med uppmaningen att skribenterna ska dämpa sig en aning. När då någon fortsätter i samma hjulspår, i samma tråd som uppmaningen finns att läsa, då blir man en aning trött. Det vore kul om folk någon gång kunde HJÄLPA TILL i stället för att fortsätta motarbeta, provocera eller vad det nu är man håller på med. Vi vill inte stänga av användare, det ska inte behövas när man har med vuxna människor att göra, men vi kommer inte att dra oss för det om det är vad som krävs för att hålla ordning.
Tärnström
Jag tror inte att vi (Forza) har behövt ägna speciellt mycket tid åt att moderera forumen den senaste tiden och så vill vi att det ska förbli. Den sista tiden har dock tonläget förändrats därför har vi gått ut med uppmaningen att skribenterna ska dämpa sig en aning. När då någon fortsätter i samma hjulspår, i samma tråd som uppmaningen finns att läsa, då blir man en aning trött. Det vore kul om folk någon gång kunde HJÄLPA TILL i stället för att fortsätta motarbeta, provocera eller vad det nu är man håller på med. Vi vill inte stänga av användare, det ska inte behövas när man har med vuxna människor att göra, men vi kommer inte att dra oss för det om det är vad som krävs för att hålla ordning.
Tärnström
-
Precis EnzoFjant! Svenska och Engelska kurs måste vi skicka dig på. Jag utgår ifrån att du stavade fel? Och menade Guy och inte Gay? Jag skiter i vad folk är för något i och för sig då jag tycker att det är deras egen ensak, lite synd bara med tanke på alla vackra kvinnor som väntar just på mig.On 2002-05-01 22:01, EnzoF1 wrote:Dags för en svenskakurs kanske? Hur tar man ut en mun? Tvärtom kan jag förstå...On 2002-05-01 00:39, Helgonet wrote:
Enzofjolla:
Lustigt att du inte kan hålla dig från SLP... hur ska man tolka det? Trött på bastuklubben?
Gay och gay... du håller det väl inom familjen...
/E
EnzoFjant:
Vi måste bara få skicka dig på lobotomi så att din Skummisjuka avtar samt att dina babianfasoner inte får fortlöpa. Det finns inga Yetar och babianer som kör F1, däremot riktiga racers 21 stycken utom fjollan [Schumacher]. Ralf försöker i alla fall men misslyckas gång på gång medan storebror tröstar honom och fortsätter med fula knep mot Montoya.