Kimi är tatuerad !
-
Kimi är tatuerad !
Nu såg jag en bild nyss att han är tatuerad på båda underarmar !
Är han enda F1 förare med tatuering ?
Jag tycker det avslöjar att Kimi är en helt oilk vad en F1 föraren ska ha en ansikte utåt.
Jag tycker det avslöjar att Kimi är en helt oilk vad en F1 föraren ska ha en ansikte utåt.
-
- Moderator
Det är gammalt, men då han gjorde tatueringarna vållade det en viss uppståndelse. Jag vill minnas att det uttrycket farhågor att klocksponsorn inte skulle bli så glad.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-
- Moderator
Han kan ju ha kompletterat med nya, sedan första gången, det vet jag ingenting om. Dock tror jag att tatueringarna spelar mindre roll i sammanhanget om man jämför med delfinkepan...
-
Re: Kimi är tatuerad !
Schumacher är tatuerad, Button är tatuerad och det finns säkert fler så exakt vad avslöjar det om Kimi?REP skrev:Nu såg jag en bild nyss att han är tatuerad på båda underarmar !
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Mr Forza Motorsport
-
- Mr Forza Motorsport
Att de är flockdjur som gör som alla andra. Gör istället som jag och andra med karaktär, vägra tatuera er.Razor skrev:Schumacher är tatuerad, Button är tatuerad och det finns säkert fler så exakt vad avslöjar det om Kimi?REP skrev:Nu såg jag en bild nyss att han är tatuerad på båda underarmar !
-
Japp, våga vägra tatueringar.Pastis skrev:Att de är flockdjur som gör som alla andra. Gör istället som jag och andra med karaktär, vägra tatuera er.Razor skrev:Schumacher är tatuerad, Button är tatuerad och det finns säkert fler så exakt vad avslöjar det om Kimi?REP skrev:Nu såg jag en bild nyss att han är tatuerad på båda underarmar !
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Utvisad
Pastis skrev:Att de är flockdjur som gör som alla andra. Gör istället som jag och andra med karaktär, vägra tatuera er.Razor skrev:Schumacher är tatuerad, Button är tatuerad och det finns säkert fler så exakt vad avslöjar det om Kimi?REP skrev:Nu såg jag en bild nyss att han är tatuerad på båda underarmar !
-
Har aldrig förstått meningen med tatueringar. Ni kan väl prata och kommunicera, man behöver inte tatuera sig för att husse eller matte skall känna igen Er. Ni har fingeravtryck, funkar inte det så kan man idag relativt billigt ta ett DNA prov för att fastställa vem era föräldrar är????
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
Bra, det bästa är om man kan hålla sig helt i skymundan och aldrig avslöja något om en själv. Jantelagar är viktiga, liksom att vi alla är lika, såsom kommunister och goda kristna?
Vill jag ha en balle i pannan skaffar jag mig en, för att jag kan och för att jag kanske vill ha en balle i pannan. "In your face"!
Rock'n Roll!!!
Vill jag ha en balle i pannan skaffar jag mig en, för att jag kan och för att jag kanske vill ha en balle i pannan. "In your face"!
Rock'n Roll!!!
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Moderator
Vill du ha en balle tatuerad i pannan, Jari, så är det nog fler än jag på det här forumet som ställer upp på att samla ihop kulor för en sådan.
-
- Varnad
Det känns tryggt att veta. Hade jag bara haft det minsta förtroende för det också, så kanske.JTarnstrom skrev:Vill du ha en balle tatuerad i pannan, Jari, så är det nog fler än jag på det här forumet som ställer upp på att samla ihop kulor för en sådan.
Nu är jag inte sugen på en balle i pannan just nu, men jag förstår mycket väl dem som gaddar sig för att hedra något, visa värderingar, minnas en händelse eller del av sitt liv eller på annat sätt personalisera sig själv.
De som är inte samma personer som har häftsvans, krullig pudelfrilla osv som opponerar sig här heller...
-
- Utvisad
-
- Utvisad
-
Om man inte är hårdrock i sin körning, så får man väl vara det mha tatueringar istället.
Det kommer nog att bli stor efterfrågan på borttagningar av tatueringar om några år när tatueringsmodet ändrat sig.
Själv skulle jag aldrig kunna hitta något som jag är säker på att jag skulle tycka om resten av livet. Lite som att ha samma tröja varje dag tills man dör. Hur skall man veta vad man tycker om 10 år?
Det kommer nog att bli stor efterfrågan på borttagningar av tatueringar om några år när tatueringsmodet ändrat sig.
Själv skulle jag aldrig kunna hitta något som jag är säker på att jag skulle tycka om resten av livet. Lite som att ha samma tröja varje dag tills man dör. Hur skall man veta vad man tycker om 10 år?
-
- Varnad
-
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad
Vad gör ni grabbar tillsammans när jag inte är med. Det började redan med Lucy i Bassano med rattlåset och både du och Enzo har ballar, manliga arslen uppe på tapeten mest hela tiden.Razor skrev:Då undrar jag var du vill ha ballen när du inte vill ha den i pannan?
Jag gissar att det är någonstans där solen inte skiner.
Dags att ta steget ut snart?
-
- Utvisad
Apropå vem som drog upp ballar...Jari skrev:Vill jag ha en balle i pannan skaffar jag mig en, för att jag kan och för att jag kanske vill ha en balle i pannan. "In your face"!
Rock'n Roll!!!
En önskan att få en balle i ansikten och en redan befintlig pridesymbol.... hm, vem ska eg. ta steget ut?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.