SPANIENS GP 2009 - CIRCUIT DE CATALUNYA. Lopp 5 av 17

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Pastis skrev:
jokan skrev:Kimi tar på sig ansvaret för detta (eller är det bara för att rädda ansiktet på sin race ingenjör)
Spelar ingen roll. Stallet skulle ha tvingat ut honom!
Återigen..................VA FAN HÄNDER I FERRARITEAMET?
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

F-n va synd.....man hade ju tänkt att "oturen" skulle ta slut nångång. Det är nog inte Kimis stil att skylla på nån eller heller att ta andras fel på sig själv så det är väl nog så att ni har rätt........Kimis eget fel (hoppeligen är det så....annars jävlar)
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Pastis skrev:
jokan skrev:Kimi tar på sig ansvaret för detta (eller är det bara för att rädda ansiktet på sin race ingenjör)
Bara att han får bestämma visar ju vilke kalkonverkstad det är för tillfället. Dom skulle som sagt skickat ut honom vare sig han ville eller inte.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Cheever skrev:
Pastis skrev:
Bara att han får bestämma visar ju vilke kalkonverkstad det är för tillfället. Dom skulle som sagt skickat ut honom vare sig han ville eller inte.
:D på finsk tv var han ganska ambivalent över detta..
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Kimi skyller inte på andra och inte tar han på sig andras fel så jag tror nog att Kimi själv klantade till det (fan fan bara det inte är stallet som hållit honom kvar för då jävlar....)
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Jari skrev:
Cheever skrev:
Pastis skrev: Spelar ingen roll. Stallet skulle ha tvingat ut honom!
Va sa han då......var det hans eget fel
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Vafan! Har producenten tagit siesta? Sämsta jävla kvalproduktion jag har sett.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Knappen, vilken kille :up:
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Jenson Button Världsmästare 2009 :D :D :D
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Massa blir farlig, lång startsträcka med KERS.
Användarens profilbild
Dagon

Inlägg av Dagon »

Usch, Puberty Beard i pole igen....
GMD

Inlägg av GMD »

Helt otrolig avslutning av Button.

Helt otroligt dåligt av Kimi/Ferrari-kollektivet.
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Dagon skrev:Usch, Puberty Beard i pole igen....
Haha............men det där är ju max antal strån som han får ha enligt Reglementet::::: :lol:
Fram för Talibanskägg inom F1 :D
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

guuben skrev:
Jari skrev:
Cheever skrev: Bara att han får bestämma visar ju vilke kalkonverkstad det är för tillfället. Dom skulle som sagt skickat ut honom vare sig han ville eller inte.
Va sa han då......var det hans eget fel
Ja, han skyller inte på nån och sa dessutom att han var för långsam när han väl körde. bilen är dock bättre än tidigare för rejset.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

GMD skrev:Helt otrolig avslutning av Button.

Du har helt rätt......
Ferrari tycks vara nära ett nervöst sammanbrott - det är tydligen svårt att göra de rätta besluten. I tidigare lopp har man slitit ut Kimis däck före q3...nu ville man inte göra om den blundern så man gjorde en annan istället. BLUNDER, det är vad det är fråga om.

Hela helgen förstörd tammefan. (':evil:')
Senast redigerad av guuben den lör maj 09, 2009 15:17, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Både Button och barricheloo ser rätt risiga. Undra vad det är för kost de får hos Brawn? Eller är det möjligen John Button som lyckats lura ut dem på sena kvällar på Barcelonas barer?
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Sami skrev:Både Button och barricheloo ser rätt risiga. Undra vad det är för kost de får hos Brawn? Eller är det möjligen John Button som lyckats lura ut dem på sena kvällar på Barcelonas barer?
Tror dom är skrämda av nye stallchefen som står och vakar i garaget bakom dom.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

JTarnstrom skrev:Vafan! Har producenten tagit siesta? Sämsta jävla kvalproduktion jag har sett.
Suck, man blir gråtfärdig att se en sådan värdelös produktion! :cry:
Bild
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Sami skrev:Både Button och barricheloo ser rätt risiga. Undra vad det är för kost de får hos Brawn? Eller är det möjligen John Button som lyckats lura ut dem på sena kvällar på Barcelonas barer?
FIA kan aldrig göra något rätt. Att höja gränsen från 605 till 620 är ett skämt! Varför inte göra rätt från början? I Baharin svimmade en nedbantad Alonso efter loppet. Snart ser varenda förare ut som de där fula magerstyckerna som brukar kallas modeller. Hålögda och inget kroppsfett överhuvudtaget!
Senast redigerad av Pastis den lör maj 09, 2009 15:25, redigerad totalt 1 gång.
Bild
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Kimis 16e plats:
Om det här hade hänt förr om åren med Ferrari så hade jag funderat att vad är det för rävspel från Ferraris sida att lämna ena bilen till 16 plats (alternativ, fullfull tank etc) men idag behöver man inte fundera.........dom bara klåpar till det igen.
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Nä, sväljer förtetet och går ut och sliter av mina j...a pirelli däck av gräsklipparen,skor upp med beggade Avon från grabbens Gokart och lägger några riktigt j...a snabba varv i ren Sisu på gräsmattan.
Hoppas på lite ren tur och schysst taktik för loppet imorgon,go kimi go :)
Geer

Inlägg av Geer »

guuben skrev:
GMD skrev:Helt otrolig avslutning av Button.

Du har helt rätt......
Ferrari tycks vara nära ett nervöst sammanbrott - det är tydligen svårt att göra de rätta besluten. I tidigare lopp har man slitit ut Kimis däck före q3...nu ville man inte göra om den blundern så man gjorde en annan istället. BLUNDER, det är vad det är fråga om.

Hela helgen förstörd tammefan. (':evil:')
Dom är otroliga i Ferrari
""I didn't do a very good first run but then I was told we would get through," Raikkonen himself told the Beeb in a terse briefing."

Fast det är roligt att se Brawn och Red Bull där framme.
Hoppas Vettel kan lura Button denna gången.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

jokan skrev:
Pastis skrev:
Återigen..................VA FAN HÄNDER I FERRARITEAMET?
Kimi Räikkönen...
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Massa kommer definitivt att vara med om segerstriden. Man får inte underskatta Kers.

Skönt att se att förra årets rangordning i Ferrari infunnit sig igen. Nu är allt som det ska vara. Min bisittare under kvalet kom med förslaget att man skulle ta in Badoer som andreförare istället, och det vore kanske inte så dumt. Massa kommer att behöva en stabil andreförare i år.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Pastis skrev: FIA kan aldrig göra något rätt. Att höja gränsen från 605 till 620 är ett skämt! Varför inte göra rätt från början? I Baharin svimmade en nedbantad Alonso efter loppet. Snart ser varenda förare ut som de där fula magerstyckerna som brukar kallas modeller. Hålögda och inget kroppsfett överhuvudtaget!
Formel 1 håller på att tappa sin glans. Det känns inte längre som den "crème de la crème" cirkus som det var förr om åren. Nu börjar F1 kännas som vilken dussinserie som helst.
Jag saknar det gamla glittrande och Glammiga F1.
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Knappen är nog lätt..

För övrigt håller jag på Massa i morrn, och är inte kass på något sätt.. :up:
Saknar de gamla mästarna...
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

EnzoF1 skrev:Massa kommer definitivt att vara med om segerstriden. Man får inte underskatta Kers.

Skönt att se att förra årets rangordning i Ferrari infunnit sig igen. Nu är allt som det ska vara. Min bisittare under kvalet kom med förslaget att man skulle ta in Badoer som andreförare istället, och det vore kanske inte så dumt. Massa kommer att behöva en stabil andreförare i år.
Massa kommer inte köra hela året .
Och vad fan är det för spaghetti folk dessa dryga Italienare . Italienare kan inget kommer aldrig kunna någe heller korrupt samhälle helt rakt igenom.
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

Tycker synd om kimi som är tvungen att bli hunsad av dessa typer . Rena makaron besluten i det stallet .
Mvh Rexa
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Rexa skrev:
EnzoF1 skrev:Massa kommer definitivt att vara med om segerstriden. Man får inte underskatta Kers.

Och vad fan är det för spaghetti folk dessa dryga Italienare . Italienare kan inget kommer aldrig kunna någe heller korrupt samhälle helt rakt igenom.
Vilken humor! :D

Här var det ingen bitterhet alls!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

EnzoF1 skrev:
Rexa skrev:

Vilken humor! :D

Här var det ingen bitterhet alls!
BITTER ??? knappast jag är vansinnig över dessa spaghetti typer som inget kan .
Mvh Rexa
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

Rexa skrev:Tycker synd om kimi som är tvungen att bli hunsad av dessa typer . Rena makaron besluten i det stallet .
Det var väl ändå Kimi som själv tog beslutet att INTE behöva köra fler varv under Q1? (Fast.. det har han iofs betalt för att säga.)
ESRL Driver of the year 2002
IWSC Champion 2002
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rexa skrev:BITTER ??? knappast jag är vansinnig över dessa spaghetti typer som inget kan .
Du verkar vara rasist också.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

Razor skrev:
Rexa skrev:BITTER ??? knappast jag är vansinnig över dessa spaghetti typer som inget kan .
Jag är inte rasist jag hatar alla . Och vad är Italienare ??? Koruppta som fan så har det alltid varit och kommer så förbli i inget land i världen är det så mycket korruption och skit som där
Mvh Rexa
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

MGRacing skrev:
Rexa skrev:Tycker synd om kimi som är tvungen att bli hunsad av dessa typer . Rena makaron besluten i det stallet .
Det var väl ändå Kimi som själv tog beslutet att INTE behöva köra fler varv under Q1? (Fast.. det har han iofs betalt för att säga.)[/quote

Dom hota väl han med någe om han inte sa så skulle inte förvåna mig alls .
Det är rena maffiaso i det stallet nu ..]
Mvh Rexa
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Ni kan ta det lugnt :D Kimi kan väl visa sin storhet genom att sätta snabbaste varv i morgon på sista varvet. :D
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

Nisse skrev:Ni kan ta det lugnt :D Kimi kan väl visa sin storhet genom att sätta snabbaste varv i morgon på sista varvet. :D
Man får hoppas att han sätter många såna varv för att visa vart skåpet skall stå
Mvh Rexa
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Hur många tänder har Rubens egentligen?

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rexa skrev:
Razor skrev:
Jag är inte rasist jag hatar alla .
Dig själv också m a o...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rexa skrev:
Nisse skrev:Ni kan ta det lugnt :D Kimi kan väl visa sin storhet genom att sätta snabbaste varv i morgon på sista varvet. :D
Man får hoppas att han sätter många såna varv för att visa vart skåpet skall stå
Hans skåp står bäst i garaget, det visade han under kvalet.

Äntligen!
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Razor skrev:
Rexa skrev:
Hans skåp står bäst i garaget, det visade han under kvalet.
I Kimis fall är det vad han har i skåpet som gäller. :D
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Nisse skrev:I Kimis fall är det vad han har i skåpet som gäller. :D
T-Röd och en Skogaholmslimpa.

Äntligen!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Kimi är nog snart befriad från sitt kontrakt. Som om han hade råd att missa Q2 i det här läget av säsongen... Jag gissar att LdM:s tålamod är på upphällningen.

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Rexa skrev:
MGRacing skrev:
Det var väl ändå Kimi som själv tog beslutet att INTE behöva köra fler varv under Q1? (Fast.. det har han iofs betalt för att säga.)[/quote

Dom hota väl han med någe om han inte sa så skulle inte förvåna mig alls .
Det är rena maffiaso i det stallet nu ..]
Ja, Kimi borde genast sluta i Ferrari och gå till ett stall som passar honom.

:up:

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Rexa skrev:
Razor skrev:
Jag är inte rasist jag hatar alla . Och vad är Italienare ??? Koruppta som fan så har det alltid varit och kommer så förbli i inget land i världen är det så mycket korruption och skit som där
Du är bara avundsjuk!

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Pastis skrev:
JTarnstrom skrev:Vafan! Har producenten tagit siesta? Sämsta jävla kvalproduktion jag har sett.
Suck, man blir gråtfärdig att se en sådan värdelös produktion! :cry:
Någon som vet och kan bekräfta att det inte är landets statliga tv-kanyl/eller kanske den som har rättigheterna som producerar längre? Det var någon som påstod det här, att det inte är så sen 2007? Idag såg det väldigt misstänkt ut som om en spanjack sov sig igenom sändningen?
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

JTarnstrom skrev:Kimi är nog snart befriad från sitt kontrakt. Som om han hade råd att missa Q2 i det här läget av säsongen... Jag gissar att LdM:s tålamod är på upphällningen.
Jag tror nog att man skulle börja sparka folk inom ledningen innan man kickar den bästa föraren inom F1 .
Fast Italienare skyller ju allt på andra jämt så har det alltid varit
Mvh Rexa
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rexa skrev:
JTarnstrom skrev:Kimi är nog snart befriad från sitt kontrakt. Som om han hade råd att missa Q2 i det här läget av säsongen... Jag gissar att LdM:s tålamod är på upphällningen.
Jag tror nog att man skulle börja sparka folk inom ledningen innan man kickar den bästa föraren inom F1 .
Fast Italienare skyller ju allt på andra jämt så har det alltid varit
För att kunna kicka den bästa föraren i F1 måste man först och främst ha den bästa föraren i F1... där sprack din tes.

Äntligen!
Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

EnzoF1 skrev:
Rexa skrev:
Razor skrev: Du verkar vara rasist också.
Du är bara avundsjuk!
Avis på vad ?? Vad har dom som inte jag har ??
Mvh Rexa
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rexa skrev: Fast Italienare skyller ju allt på andra jämt så har det alltid varit
Precis som du gör nu, alltså.

Äntligen!
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Rexa skrev:
EnzoF1 skrev:
Rexa skrev: Jag är inte rasist jag hatar alla . Och vad är Italienare ??? Koruppta som fan så har det alltid varit och kommer så förbli i inget land i världen är det så mycket korruption och skit som där
Du är bara avundsjuk!
Avis på vad ?? Vad har dom som inte jag har ??
Av dina inlägg att döma, det mesta!